Kasteeltje

Status
Niet open voor verdere reacties.

InThana

Niet Verified
19 mrt 2015
77
17
119
24
C

Checkpointx

Guest
wat ga je doen met het dorpje als het kasteel af is?

Weer een nieuw projectje starten, of effe het huis dat je voor me gemaakt heb op Hell inrichten of beide..... so many choices hahaha
 

InThana

Niet Verified
19 mrt 2015
77
17
119
24
Weer een nieuw projectje starten, of effe het huis dat je voor me gemaakt heb op Hell inrichten of beide..... so many choices hahaha
waarvoor is de kasteel eigelijk? :) word het gebruikt voor je huis in de dorp of ga je het gebruiken waar mensen naar toe kunnen om informatie en acces kunnen vinden en krijgen over/voor de dorp
 
C

Checkpointx

Guest
waarvoor is de kasteel eigelijk? :) word het gebruikt voor je huis in de dorp of ga je het gebruiken waar mensen naar toe kunnen om informatie en acces kunnen vinden en krijgen over/voor de dorp

Tot nu toe waren al mn gebouwen gewoon functioneel, een sugar cane/cactus farm, blaze farm, etc... allemaal handige skills om te hebben, maar er was me iets te vaak gevraagd "Hey Cheq, mag ik je gebouw ff mooi maken" Alsof mn bouwwerken lelijk zijn!!!

Dus was hoog tijd om gewoon ook ff een mooi vlaggetje te planten in mn dorpje :D

Maar SirWilliamXIV is ook lekker bezig, hij heeft een heel mooi huis met aquamarine gemaakt, zeker een aanrader om ff te bekijken als je op de medieval server bent
 

InThana

Niet Verified
19 mrt 2015
77
17
119
24
Tot nu toe waren al mn gebouwen gewoon functioneel, een sugar cane/cactus farm, blaze farm, etc... allemaal handige skills om te hebben, maar er was me iets te vaak gevraagd "Hey Cheq, mag ik je gebouw ff mooi maken" Alsof mn bouwwerken lelijk zijn!!!

Dus was hoog tijd om gewoon ook ff een mooi vlaggetje te planten in mn dorpje :D

Maar SirWilliamXIV is ook lekker bezig, hij heeft een heel mooi huis met aquamarine gemaakt, zeker een aanrader om ff te bekijken als je op de medieval server bent
ga je de kasteel verkopen of hou je het zelf :P
 

InThana

Niet Verified
19 mrt 2015
77
17
119
24
sorry dat ik het vraag dat je het verkoopt maar het lukt mijzelf niet om een kasteel te maken drm vraag ik bij andere
 
C

Checkpointx

Guest
ga je de kasteel verkopen of hou je het zelf :p

Nee ik verkoop hem niet hahah, daarvoor zit er nu al iets te veel tijd in :)

Maar misschien wel een idee om in diezelfde stijl wat huizen te bouwen in het dorp en die wel te verkopen...
 
C

Checkpointx

Guest
sorry dat ik het vraag dat je het verkoopt maar het lukt mijzelf niet om een kasteel te maken drm vraag ik bij andere


Dit is ook niet mijn eerste grote kasteel, ik heb er al een stuk of 3/4 gemaakt, dit is nu wel de grootste en nu al met het meeste detail. Ik heb voor mn eerste kasteel wel veel youtube videos gekeken en heb uiteindelijk het meeste aan de videos van keralis gehad... hier is de eerste uit de kasteel bouw serie...

maar wees gewaarschuwd, kastelen kosten veeeeeel tijd :p

 
C

Checkpointx

Guest
lol dat zij je een tijdje geleden toch anders ...

hahah u got me :)

op zich vind ik het wel altijd de leukste tijd als je niks hebt en gewoon moet starten, maar als je dan anderen ziet vliegen en wat nog meer, dan heb ik ook wel zoiets van screw it :p

2gydf8k.jpg
 
  • Like
Reactions: jan28

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
Ik weet het goed gemaakt, als jij in het dorp een mooi schapen huis maakt dan wordt het een pompoen taart ipv lams shoarma? :p
De politie komt vanzelf :p (hoop ik)
 

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
Ik weet het goed gemaakt, als jij in het dorp een mooi schapen huis maakt dan wordt het een pompoen taart ipv lams shoarma? :p
Maar ik help natuurlijk graag dakloze schapen ;)
 
C

Checkpointx

Guest
hahaha cool, schiet me maar ff aan als ik online ben dan help ik je op weg :p

ik ben waarschijnlijk vanavond en in het weekend online
 

xIrisjex

Niet Verified
1 mei 2015
6
5
74
Mooi man!
 

xIrisjex

Niet Verified
1 mei 2015
6
5
74
Super mooi! Succes met de rest ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.