wat ga je doen met het dorpje als het kasteel af is?hahaha money talks and bullshit walks.... ehmmm flies.....
wat ga je doen met het dorpje als het kasteel af is?hahaha money talks and bullshit walks.... ehmmm flies.....
wat ga je doen met het dorpje als het kasteel af is?
waarvoor is de kasteel eigelijk? :) word het gebruikt voor je huis in de dorp of ga je het gebruiken waar mensen naar toe kunnen om informatie en acces kunnen vinden en krijgen over/voor de dorpWeer een nieuw projectje starten, of effe het huis dat je voor me gemaakt heb op Hell inrichten of beide..... so many choices hahaha
waarvoor is de kasteel eigelijk? :) word het gebruikt voor je huis in de dorp of ga je het gebruiken waar mensen naar toe kunnen om informatie en acces kunnen vinden en krijgen over/voor de dorp
ga je de kasteel verkopen of hou je het zelf :PTot nu toe waren al mn gebouwen gewoon functioneel, een sugar cane/cactus farm, blaze farm, etc... allemaal handige skills om te hebben, maar er was me iets te vaak gevraagd "Hey Cheq, mag ik je gebouw ff mooi maken" Alsof mn bouwwerken lelijk zijn!!!
Dus was hoog tijd om gewoon ook ff een mooi vlaggetje te planten in mn dorpje :D
Maar SirWilliamXIV is ook lekker bezig, hij heeft een heel mooi huis met aquamarine gemaakt, zeker een aanrader om ff te bekijken als je op de medieval server bent
ga je de kasteel verkopen of hou je het zelf :p
sorry dat ik het vraag dat je het verkoopt maar het lukt mijzelf niet om een kasteel te maken drm vraag ik bij andere
lol dat zij je een tijdje geleden toch anders ...hahaha money talks and bullshit walks.... ehmmm flies.....
lol dat zij je een tijdje geleden toch anders ...
Laat me raden, vanavond eten we shoarma?Hahaha kan niks beloven :D
<loopt richting albert heijn on pita broodjes en knoflook saus te halen>
Laat me raden, vanavond eten we shoarma?
Ik weet het goed gemaakt, als jij in het dorp een mooi schapen huis maakt dan wordt het een pompoen taart ipv lams shoarma? :pNEEE!
*Belt politie*
De politie komt vanzelf :p (hoop ik)Ik weet het goed gemaakt, als jij in het dorp een mooi schapen huis maakt dan wordt het een pompoen taart ipv lams shoarma? :p
Maar ik help natuurlijk graag dakloze schapen ;)Ik weet het goed gemaakt, als jij in het dorp een mooi schapen huis maakt dan wordt het een pompoen taart ipv lams shoarma? :p