DuracellKonijn Supreme DuracellKonijn ✔ Supreme 13 okt 2014 847 385 380 24 Antwerpen 8 mei 2015 #41 Dat kasteel is echt cool ;o
C Checkpointx Guest 8 mei 2015 #42 Thanx twana, in de auto naar Amsterdam vanmorgen had ik ook ineens een geweldig idee voor het hoofdgebouw, hoop die dit weekend af te maken, gaat echt vet worden als het lukt..... i see dragons :D
Thanx twana, in de auto naar Amsterdam vanmorgen had ik ook ineens een geweldig idee voor het hoofdgebouw, hoop die dit weekend af te maken, gaat echt vet worden als het lukt..... i see dragons :D
C Checkpointx Guest 9 mei 2015 #43 Muren van het hoofdgebouw staan, loop nu te prutten met het ronde dak, man wat heb ik een hekel aan ronde daken :p Heb ook al wat leuke ideeen voor de binnenkant, maar dat zien jullie later vanzelf hahaha Reactions: xSheepishGirlx
Muren van het hoofdgebouw staan, loop nu te prutten met het ronde dak, man wat heb ik een hekel aan ronde daken :p Heb ook al wat leuke ideeen voor de binnenkant, maar dat zien jullie later vanzelf hahaha
freecon Niet Verified 22 sep 2013 260 133 242 23 Nederland alphen a/d rijn 9 mei 2015 #44 Checkpointx zei: Muren van het hoofdgebouw staan, loop nu te prutten met het ronde dak, man wat heb ik een hekel aan ronde daken :p Heb ook al wat leuke ideeen voor de binnenkant, maar dat zien jullie later vanzelf hahaha Click to expand... als je ooit nog hulp nodig hebt van een builder, ;) ;) :P tag me dan maar, zit elk uur wel ff op de site. is dit hell?
Checkpointx zei: Muren van het hoofdgebouw staan, loop nu te prutten met het ronde dak, man wat heb ik een hekel aan ronde daken :p Heb ook al wat leuke ideeen voor de binnenkant, maar dat zien jullie later vanzelf hahaha Click to expand... als je ooit nog hulp nodig hebt van een builder, ;) ;) :P tag me dan maar, zit elk uur wel ff op de site. is dit hell?
C Checkpointx Guest 14 mei 2015 #45 Ik ben even druk met werk geweest deze week, maar heb vanavond weer even wat tijd gevonden om de binnenkant van het hoofdgebouw wat aan te kleden.... en ja dat is een draak :p Reactions: jan28
Ik ben even druk met werk geweest deze week, maar heb vanavond weer even wat tijd gevonden om de binnenkant van het hoofdgebouw wat aan te kleden.... en ja dat is een draak :p
DuracellKonijn Supreme DuracellKonijn ✔ Supreme 13 okt 2014 847 385 380 24 Antwerpen 14 mei 2015 #46 Mooooi... Reactions: xSheepishGirlx