Mag ik een vraag stellen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Snake

Niet Verified
9 jul 2014
248
43
139
Ergens in nederland
Sterkte dean, ik word ook vaak gefocust door een paar spelers op haunted. Als ze dat doen dan vind ik dat niet leuk maar dan zijn vaak je vrienden er om je te helpen en in jou geval zijn dat @Bauertje ,@Master_genius_1 @Sherwan_ die vechten denk ik wel voor je dus veel sterkte.:)

Laatste update:
  • Like
Reactions: Master_genius_1

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Flink bale zeg... Ik word gefocust door zon Legend, Hschipper ofzo
Ben gewoon uitgelogd --"

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Weet je de laatste tijd focust iedereen me en dat vindt ik niet zo fijn ik bedoel men leve is all erg genoeg ik krijg geen aandacht van me moeder me zus haat me en voor de rest heb ik niemand dus dan vindt ik dat je wel eve normaal mag doen en niet direct op mij gaan want het is zeer vervelend dat geeft het gevoel omdat niemand je mag Ik kijk naar jou GewoonSid
Oh arme :( hopelijk lukt het een beetje

• Like
Reactions: Hollander89

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Weet je de laatste tijd focust iedereen me en dat vindt ik niet zo fijn ik bedoel men leve is all erg genoeg ik krijg geen aandacht van me moeder me zus haat me en voor de rest heb ik niemand dus dan vindt ik dat je wel eve normaal mag doen en niet direct op mij gaan want het is zeer vervelend dat geeft het gevoel omdat niemand je mag Ik kijk naar jou GewoonSid
Omdat iemand jou dump gaf -> friendly van mij, lievurd

Ik word gefocust door zo'n superallard ofzo, lolled! Omdat hij vindt dat ik lelijk bouw... Tja...

lorenzokwant

Niet Verified
10 okt 2013
47
11
134
24
wow ik vind het best eigelijk wel gemeen en hartloos van mensen die op hem zo af gaan
die dumb dislike en bad grammar ratings zijn niet nodig dat is eigenlijk
egoistisch van die mensen omdat zei denken dat het leuk is om hem zo te grazen te nemen

als zei ook het zelfde mee maakten net als dean denken ze wel ff anders er over na voordat ze zo gemeen zijn

Dean

Niet Verified
31 okt 2014
98
10
109
22
Flink bale zeg... Ik word gefocust door zon Legend, Hschipper ofzo
Ben gewoon uitgelogd --"
Ik wordt voral gefocussed door Little_quenie maar zij gebruikt tank en coolcat focussed me ook gebruikt ook tank die gewoonSid gebruikt warrior en ik ben demon dus 3 hit en dood en gewoontim ofzo teamt met veel mense die me dan ook gaan focusse

• Like
Reactions: freecon

Dean

Niet Verified
31 okt 2014
98
10
109
22
Aandacht Vragen Aandacht vragen ! ik leg hier een probleem gvd uit en dan komt er zon zak genaamd IRG dat komt wat zegge dat ik aandacht vraag !? echt door deze mense wil ik stoppen ! :mad:

Bijlagen

• 2015-03-01_14.12.33.png
    2015-03-01_14.12.33.png
    37,2 KB · Bekeken: 186
  • Like
Reactions: freecon
R

Rutgertjuh

Guest
Aandacht Vragen Aandacht vragen ! ik leg hier een probleem gvd uit en dan komt er zon zak genaamd IRG dat komt wat zegge dat ik aandacht vraag !? echt door deze mense wil ik stoppen ! :mad:

Niet rot bedoelt of zo, maar ik geef die Ryan wel gelijk, want wat heeft iets IG te maken met thuis?

Verder moet je je er maar niet te druk om maken en die mensen gewoon ignoren.

Mvg,
Rutger

R

Rutgertjuh

Guest

Rot voor je wat er thuis allemaal gebeurd en zo, maar daar kunnen wij helaas niet veel aan doen.

Ik vind het raar dat je eerst zegt iedereen focust me en daarna zeg je dat je naar één iemand kijkt.

Ik vind het een beetje raar dat je hier Sid gaat beschuldigen, want:
1) Sid gaat niet specifiek op één iemand de hele tijd en laat de rest links liggen.
2) Sid gebruikt warrior en dat is niet een heel op kit en iedereen kan 'm gebruiken, dus jij moet hem gewoon aankunnen. Dat hij beter is in pvp kan hij niks aan doen.

Nogmaals het is niet rot bedoelt of zo.

Mvg,
Rutger

Status
Niet open voor verdere reacties.