Mag ik een vraag stellen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dean

Niet Verified
31 okt 2014
98
10
109
22
Ff sirieus die mensen die hem negatieve ratings geven.. Zij dat die mensen die geen meningen kunnen verdragen dus diegene zijn profiel maar spammen met dumb, bad spelling etc. Leer een mening te verdragen, dean heeft t al lastig genoeg.
Echt he en ik vindt als je niets goed/normaal te zeggen hebt kan je beter niets zeggen de mense die zeuren over dat dit topic hier niet hoort vindt ik fout het moet besproken worden Het staat in algemeen dus

Dean

Niet Verified
31 okt 2014
98
10
109
22
Beetje brutal ? naaah

Bijlagen

• 2015-03-01_20.51.55.png
    2015-03-01_20.51.55.png
    158,9 KB · Bekeken: 159

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Sterkte!
ik vind je zeker wel aardig :)
iedereen wordt wel eens gefocust, niet te veel van aantrekken!

• Like
Reactions: Master_genius_1

dauwdruppel

God
dauwdruppel
dauwdruppel ✔
God
8 nov 2013
270
114
259
Ben je slecht in spelling of ben je niet eens 12 en ook met deze onzin dingen

wat voor hartloos gedrocht ben jij wel niet om zoiets te zeggen over een verhaal waar iemand misschien heel lang over heeft zitten twijfelen om te posten.
Iemand die privé dingen uit zijn leven deelt met andere mensen die hij misschien niet eens kent....

schaam je diep.

Even voor de volgende keer als je denkt de grapjas uit te hangen:
als je niets vriendelijks kan zeggen over zoiets reageer dan ook niet.

MauritsPorta

Verified
MauritsPorta
MauritsPorta ✔
Verified
14 sep 2014
165
51
199
22
Nederland
Rot voor je wat er thuis allemaal gebeurd en zo, maar daar kunnen wij helaas niet veel aan doen.

Ik vind het raar dat je eerst zegt iedereen focust me en daarna zeg je dat je naar één iemand kijkt.

Ik vind het een beetje raar dat je hier Sid gaat beschuldigen, want:
1) Sid gaat niet specifiek op één iemand de hele tijd en laat de rest links liggen.
2) Sid gebruikt warrior en dat is niet een heel op kit en iedereen kan 'm gebruiken, dus jij moet hem gewoon aankunnen. Dat hij beter is in pvp kan hij niks aan doen.

Nogmaals het is niet rot bedoelt of zo.

Mvg,
Rutger
Sid gaat op iedereen, ik team met em. en hij valt mij ook steeds aan

Dean

Niet Verified
31 okt 2014
98
10
109
22
wat voor hartloos gedrocht ben jij wel niet om zoiets te zeggen over een verhaal waar iemand misschien heel lang over heeft zitten twijfelen om te posten.
Iemand die privé dingen uit zijn leven deelt met andere mensen die hij misschien niet eens kent....

schaam je diep.

Even voor de volgende keer als je denkt de grapjas uit te hangen:
als je niets vriendelijks kan zeggen over zoiets reageer dan ook niet.
Dauw dat is goed gesproken en ik heb voor een half uur zitten denken of ik dit wel zou posten dus ik heb er over getwijfeld

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Dean, ik heb erover nagedacht, vndg was ik indd best een beetje een ' zak ' zoals je zei; Ik persoonlijk zou het nooit gedaan ( je weet over wat het gaat ) Maarja, ik vond 't toch een beetje raar dat je je thuissituaite mengt met MC, ookal weet ik hoe je je voelt. Als iemand je focust, moet je maar even zeggen, en ik hou er rekening mee, die persoon zal je dan ( normaal gezien ) nietmeer lastigvallen. nogmaals m'n excuses :)
( IGN iRG16 )

• Like
Reactions: Dean and Pelle

dyllann

Supreme
dyllann
dyllann ✔
Supreme
24 dec 2014
154
45
214
Nederland
Dean misschien is het een idee om op school een vertrouwens- persoon in te schakelen of langs de huisarts te gaan om over je problemen/gevoelens te praten hopelijk kunnen zij jou helpen.
Iedereen heeft liefde en aandacht van de mensen om zich heen nodig en zeker van een moeder.
Sterkte

Dean

Niet Verified
31 okt 2014
98
10
109
22
Dean misschien is het een idee om op school een vertrouwens- persoon in te schakelen of langs de huisarts te gaan om over je problemen/gevoelens te praten hopelijk kunnen zij jou helpen.
Iedereen heeft liefde en aandacht van de mensen om zich heen nodig en zeker van een moeder.
Sterkte
Al geprobeert maar niemand luisterd omdat ze enkel meide geloven

Status
Niet open voor verdere reacties.