Echt he en ik vindt als je niets goed/normaal te zeggen hebt kan je beter niets zeggen de mense die zeuren over dat dit topic hier niet hoort vindt ik fout het moet besproken worden Het staat in algemeen dusFf sirieus die mensen die hem negatieve ratings geven.. Zij dat die mensen die geen meningen kunnen verdragen dus diegene zijn profiel maar spammen met dumb, bad spelling etc. Leer een mening te verdragen, dean heeft t al lastig genoeg.
Ga rechtsboven met je muis langs je foto en er komt dan een hele lijst te staan met allerlei dingen@conceptswe hoe doe je die text onder je naam zoals Call me Terry ;)?o_O
Ben je slecht in spelling of ben je niet eens 12 en ook met deze onzin dingen
Sid gaat op iedereen, ik team met em. en hij valt mij ook steeds aanRot voor je wat er thuis allemaal gebeurd en zo, maar daar kunnen wij helaas niet veel aan doen.
Ik vind het raar dat je eerst zegt iedereen focust me en daarna zeg je dat je naar één iemand kijkt.
Ik vind het een beetje raar dat je hier Sid gaat beschuldigen, want:
1) Sid gaat niet specifiek op één iemand de hele tijd en laat de rest links liggen.
2) Sid gebruikt warrior en dat is niet een heel op kit en iedereen kan 'm gebruiken, dus jij moet hem gewoon aankunnen. Dat hij beter is in pvp kan hij niks aan doen.
Nogmaals het is niet rot bedoelt of zo.
Mvg,
Rutger
Dauw dat is goed gesproken en ik heb voor een half uur zitten denken of ik dit wel zou posten dus ik heb er over getwijfeldwat voor hartloos gedrocht ben jij wel niet om zoiets te zeggen over een verhaal waar iemand misschien heel lang over heeft zitten twijfelen om te posten.
Iemand die privé dingen uit zijn leven deelt met andere mensen die hij misschien niet eens kent....
schaam je diep.
Even voor de volgende keer als je denkt de grapjas uit te hangen:
als je niets vriendelijks kan zeggen over zoiets reageer dan ook niet.
Sid gaat op iedereen, ik team met em. en hij valt mij ook steeds aan
Al geprobeert maar niemand luisterd omdat ze enkel meide gelovenDean misschien is het een idee om op school een vertrouwens- persoon in te schakelen of langs de huisarts te gaan om over je problemen/gevoelens te praten hopelijk kunnen zij jou helpen.
Iedereen heeft liefde en aandacht van de mensen om zich heen nodig en zeker van een moeder.
Sterkte