Mods op kitpvp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mainrr

Niet Verified
16 jun 2015
127
12
184
24
Hoogeveen
Hellow haunties,

Ik heb zo'n gevoel dat Haunted KitPvP een beetje in de steek word gelaten door het staff team (mijn mening).

De laatste tijd komen er steeds meer hackers bij... Ik zelf gebruik dan /report, maar dan kom ik de volgende dag online en zie ik weer de zelfde hacker...

Het zou erg fijn zijn als er wat meer word gekeken op KitPvP door het staff team..

Meningen? Plaats ze hier onder.

Mvg,

Mainrr

• Like
Reactions: Cas

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
31
-
Beste mainrr,

wij van de staff kunnen natuurlijk niet altijd overal zijn.
als wij de reports zien en we kunnen komen kijken zullen we dat doen.
echter is het niet altijd zo dat we ruimte dan wel tijd ervoor hebben.

het beste om te doen is om het op te nemen en het te reporten via het forum.

Mainrr

Niet Verified
16 jun 2015
127
12
184
24
Hoogeveen
Beste mainrr,

wij van de staff kunnen natuurlijk niet altijd overal zijn.
als wij de reports zien en we kunnen komen kijken zullen we dat doen.
echter is het niet altijd zo dat we ruimte dan wel tijd ervoor hebben.

het beste om te doen is om het op te nemen en het te reporten via het forum.
Hallo Walk3n_Fridge,

Bedankt voor je reactie! Maar.... 1 keer in de week een mod online zien op KitPvP vind ik best weinig voor een server van 400 man.. Natuurlijk weet ik dat jullie niet altijd overal kunnen zijn... Maar vind je 1 keer in de week ook niet een beetje weinig?

Mvg,

Mainrr

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
553
183
264
20
Hallo Walk3n_Fridge,

Bedankt voor je reactie! Maar.... 1 keer in de week een mod online zien op KitPvP vind ik best weinig voor een server van 400 man.. Natuurlijk weet ik dat jullie niet altijd overal kunnen zijn... Maar vind je 1 keer in de week ook niet een beetje weinig?

Mvg,

Mainrr
ik ben er niet echt mee eens ik zie meestal 1 mod online op kitpvp per dag

Mainrr

Niet Verified
16 jun 2015
127
12
184
24
Hoogeveen
ik ben er niet echt mee eens ik zie meestal 1 mod online op kitpvp per dag
Beste Rik....

Dat lieg je best hard... Gister ben ik haast de hele dag online geweest en heb serieus geen mod, admin of owner op KitPvP gezien... Ik hou al een tijdje een hacker in de gaten op KitPvP (MrFuzz of MrFazz, weet niet zeker wat z'n naam is) en die speelt er nu ookal rustig 3/4 dagen.... Dus ik weet niet of jij helderziend bent, maar ik vind het knap dat jij 1 keer per dag een mod online ziet....

Mvg,

Mainrr

• Like
Reactions: Cas

Dion

God
MDZhB
MDZhB ✔
God
23 mei 2014
310
48
239
23
Netherlands
Hallo Walk3n_Fridge,

Mvg,

Mainrr
Mods kunnen ook gewoon in /v zitten (dan ziet niemand ze)
Dus 1 keer per week mod online is niet waar.

Mvg

Dion

Mainrr

Niet Verified
16 jun 2015
127
12
184
24
Hoogeveen
Mods kunnen ook gewoon in /v zitten (dan ziet niemand ze)
Dus 1 keer per week mod online is niet waar.

Mvg

Dion
Beste Dyon,

Ik geloof dit niet... Meestal als er een mod in vanish is, is het Robin die je loopt te trollen met een knockback 10 stick (ik vind dit niet erg... Hier is dus geen discussie over. Ik ken Robin, we trollen elkaar.). Maar de enige mod die ik echt zie spelen is DatDus... Wat is je IGN? Wss ben ik per dag veeeeel langer online dan jij.

Mvg,

Mainrr

Dion

God
MDZhB
MDZhB ✔
God
23 mei 2014
310
48
239
23
Netherlands
Beste Dyon,

Ik geloof dit niet... Meestal als er een mod in vanish is, is het Robin die je loopt te trollen met een knockback 10 stick (ik vind dit niet erg... Hier is dus geen discussie over. Ik ken Robin, we trollen elkaar.). Maar de enige mod die ik echt zie spelen is DatDus... Wat is je IGN? Wss ben ik per dag veeeeel langer online dan jij.

Mvg,

Mainrr
Het gaat hier Niet over online tijd tussen ons,
Kjeld zit vaak genoeg in vanish op kitpvp als hij geen andere dingen te doen, en mods blijven juist in vanish, zodat niemand ze ziet, hackers weten ook wie de mods zijn.

Edit: Het is Dion ;)

Mainrr

Niet Verified
16 jun 2015
127
12
184
24
Hoogeveen
Het gaat hier Niet over online tijd tussen ons,
Kjeld zit vaak genoeg in vanish op kitpvp als hij geen andere dingen te doen, en mods blijven juist in vanish, zodat niemand ze ziet, hackers weten ook wie de mods zijn.

Edit: Het is Dion ;)
Beste Dion,

Sorry voor de typfout in je naam, maar... Speelde jij twee jaar geleden al haunted? Toen alles nog 1.7 was? In die tijd waren er gewoon teams van mods en admins op KitPvP, zo zou ik het eigenlijk weer willen zien... Toeb in die tijd kon je gewoon ff een mod of admin MSG'en. Nu is dat zelden mogelijk... En daardoor voel ik KitPvP in de steek gelaten... (Wat is btw je IGN)

Mvg,

Mainrr

Dion

God
MDZhB
MDZhB ✔
God
23 mei 2014
310
48
239
23
Netherlands
Beste Dion,

Sorry voor de typfout in je naam, maar... Speelde jij twee jaar geleden al haunted? Toen alles nog 1.7 was? In die tijd waren er gewoon teams van mods en admins op KitPvP, zo zou ik het eigenlijk weer willen zien... Toeb in die tijd kon je gewoon ff een mod of admin MSG'en. Nu is dat zelden mogelijk... En daardoor voel ik KitPvP in de steek gelaten... (Wat is btw je IGN)

Mvg,

Mainrr
Goede tijden :P
tja, helaas is haunted nu iets anders ingedeeld, een goede pvp mod was razer, goed berijkbaar etc
Mijn ign is ImDion

Mvg
Dion

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Er zijn vaak mods, die kijken dan even rond en gaan weer.

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
553
183
264
20
Beste Rik....

Dat lieg je best hard... Gister ben ik haast de hele dag online geweest en heb serieus geen mod, admin of owner op KitPvP gezien... Ik hou al een tijdje een hacker in de gaten op KitPvP (MrFuzz of MrFazz, weet niet zeker wat z'n naam is) en die speelt er nu ookal rustig 3/4 dagen.... Dus ik weet niet of jij helderziend bent, maar ik vind het knap dat jij 1 keer per dag een mod online ziet....

Mvg,

Mainrr
meestal is er wel 1 mod online per dag ja het kan wel dat er een dag is dat er geen mod online is maar perweek 1 mod dat is te weinig

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
553
183
264
20
Beste Dion,

Mvg,

Mainrr
mainrr daar heb je wel gelijk dat vroeger meer mods online waren in kitpvp dan nu

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
847
385
380
24
Antwerpen
Hallo Walk3n_Fridge,

Mvg,

Mainrr
beste,

wat jij zegt klopt niet helemaal. Ik zelf kom meer dan 1x in de week op kitpvp. Ik speel het niet vaak maar ik maak wel eens een toertje rond heel de map, en ik ben er zeker van dat ik niet de enige ben. Als je vind dat er te veel hackers rond lopen, kan je ook hier reporten. Daarvoor zijn deze forumdelen gemaakt.

Mvg
Twana

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
Beste @Mainrr , ik zou zeggen solliciteer naar pvpmod, dan verwachten wij natuurlijk wel dat je 24/7 online bent, en alles in goede banen te begeleiden.

Mainrr

Niet Verified
16 jun 2015
127
12
184
24
Hoogeveen
Beste @Mainrr , ik zou zeggen solliciteer naar pvpmod, dan verwachten wij natuurlijk wel dat je 24/7 online bent, en alles in goede banen te begeleiden.
Hmmm, het probleem is dat ik dit jaar in het examen jaar zit.... Misschien kan ik het rond Juni wel eens proberen ofzo.

Bedankt voor je reactie!

Mvg,

Mainrr

Mainrr

Niet Verified
16 jun 2015
127
12
184
24
Hoogeveen
beste,

wat jij zegt klopt niet helemaal. Ik zelf kom meer dan 1x in de week op kitpvp. Ik speel het niet vaak maar ik maak wel eens een toertje rond heel de map, en ik ben er zeker van dat ik niet de enige ben. Als je vind dat er te veel hackers rond lopen, kan je ook hier reporten. Daarvoor zijn deze forumdelen gemaakt.

Mvg
Twana
Dat is erg fijn om te horen!

Leroy - Lowdriver

Verified
lowdriver
lowdriver ✔
LegendVer
er zijn genoeg mods actief op kitpvp, maar veel in Vanish zodat de ''Hackers'''dan niet hun hacks uitzetten als ze zien dat 'r mods zijn en als ze weg zijn weer aan zetten, omdat te voorkomen, staan de Mods dan in Vanish

Gr, Leroy

Status
Niet open voor verdere reacties.