Mods op kitpvp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leroy - Lowdriver

Verified
lowdriver
lowdriver ✔
LegendVer

Dark_Obscurity

Niet Verified
10 jul 2015
114
18
119
Beste @Mainrr

Kitpvp word absoluut niet in de steek gelaten.
Ja het is wat moeilijker te behandelen aangezien je als Mod moet weten waar je op moet letten enzovoort.

Maar dat wil niet zeggen dat je de touwtjes in eigen handen moet gaan nemen zoals jij probeert! je bent telkens bezig met spelers kleineren, bang maken enzovoort. telkens roep je, ja gerecorded, log maar vast uit! of het duurt niet lang meer en je bent weg!
Jij als speler moet mee helpen aan een Gezellige community! en momenteel ben je dat alles behalve aan het doen! Sterker nog je jaagt zelfs spelers weg. Dus a.u.b. ga gezellig spelen en hou je mede speler te vriend!

• Like
Reactions: DuracellKonijn
L

LeviboyNL

Guest
Beste @Mainrr

Ja het is wat moeilijker te behandelen aangezien je als Mod moet weten waar je op moet letten enzovoort.

Maar dat wil niet zeggen dat je de touwtjes in eigen handen moet gaan nemen zoals jij probeert! je bent telkens bezig met spelers kleineren, bang maken enzovoort. telkens roep je, ja gerecorded, log maar vast uit! of het duurt niet lang meer en je bent weg!
Jij als speler moet mee helpen aan een Gezellige community! en momenteel ben je dat alles behalve aan het doen! Sterker nog je jaagt zelfs spelers weg. Dus a.u.b. ga gezellig spelen en hou je mede speler te vriend!
Exposed

Lucfestijn

Verified
furryfestijn
furryfestijn ✔
LegendVer
29 dec 2015
285
107
224
22
utrech
Beste @Mainrr

Dat is een cookie waardig

Shockerz

Supreme
Shockerz
Shockerz ✔
Supreme
24 feb 2015
424
36
194
@Mainrr Ik zou bijna een lijst sturen van de mensen die ik geband heb voor hack gebruik op kitpvp.
Dan kun je zelf kijken hoe lang die is.:D
Als ik even voor mezelf spreek ben ik inderdaad zonder dat jij het door hebt veel te vinden op kitpvp.
Zodra ik kitpvp join ga ik altijd in vanish puur voor alle mensen die niet kunnen pvpen en dus hacks denken nodig te hebben.
Aangezien de ban-lijst voor spelers verborgen is kan ik je wel vertellen dat ik ook vandaag zo'n 2 uur lang op kitpvp online was en heb 9 spelers geband voor hacks. Dat is alleen vandaag.
Helaas worden er vandaag de dag door erg veel spelers hacks gebruikt en uiteraard doet het gehele staff team zijn/haar best om dit zo gering mogelijk te houden.

Gr. Shockerz

Status
Niet open voor verdere reacties.