Mods op kitpvp

Status
Niet open voor verdere reacties.

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
Pas rond juni heb je tijd om bv te solliciteren als eventuele mod, dan zou ik zeggen klaag dan pas rond die tijd, want wat je nu doet is niet reeel. Ik heb daar een spreekwoord voor "klagers zijn geen dragers"

Hmmm, het probleem is dat ik dit jaar in het examen jaar zit.... Misschien kan ik het rond Juni wel eens proberen ofzo.

Bedankt voor je reactie!

Mvg,

Mainrr
.

ps dit zijn je eigen woorden:Wss ben ik per dag veeeeel langer online dan jij.

Leroy - Lowdriver

Verified
lowdriver
lowdriver ✔
LegendVer
Pas rond juni heb je tijd om bv te solliciteren als eventuele mod, dan zou ik zeggen klaag dan pas rond die tijd, want wat je nu doet is niet reeel. Ik heb daar een spreekwoord voor "klagers zijn geen dragers"
Mooi gezegt Whitch, Mooi gezegt

Mainrr

Niet Verified
16 jun 2015
127
12
184
24
Hoogeveen

.

Als ik langer online ben dan iemand... Wil dat niet zeggen dat ik veel online ben...

Mainrr

Niet Verified
16 jun 2015
127
12
184
24
Hoogeveen

.

In het weekend meestal halve dag ofzo... Maar doordeweeks iets van 2,5 uurtjes per dag.

dominik993

Niet Verified
31 aug 2014
135
20
124
Ik denk niet dat je zo maar kan zeggen dat KitPvP in de steek wordt gelaten, de mods doen hun best.
Maar ik geef @Mainrr wel deels gelijk. Er zijn tegenwoordig veel ''chaotische momenten'' op KitPvP.
Wat ik hiermee bedoel is dat er op een bepaald moment meestal(1 a 2 uur) Geen Mod komt of te vinden is op de PvP-Servers.
Wat er dan heel vaak gebeurd is dat er 5-10 hackers online zijn met meestal: ForceField, Anti-KB, Auto-Soup e.d. Soms ook FlyHacks. Dit zorgt ervoor dat veel mensen gaan ''ragen'' en dat er ook redelijk wat mensen offline gaan. Zelf maak ik deze momenten ook vaak genoeg mee. Ik hoop dat jullie dit wel kunnen oplossen in de toekomst.

dauwdruppel

God
dauwdruppel
dauwdruppel ✔
God
8 nov 2013
270
114
259
Beste Dyon,

Ik geloof dit niet... Meestal als er een mod in vanish is, is het Robin die je loopt te trollen met een knockback 10 stick (ik vind dit niet erg... Hier is dus geen discussie over. Ik ken Robin, we trollen elkaar.). Maar de enige mod die ik echt zie spelen is DatDus... Wat is je IGN? Wss ben ik per dag veeeeel langer online dan jij.

Mvg,

Mainrr

toevallig stonden @Dark_Obscurity, @TLHesters, @Shockerz en ik gister een paar keer in vanish en heb ik minstens 7 hackers banned....

Kom aub met goeie argumenten....

Lucfestijn

Verified
furryfestijn
furryfestijn ✔
LegendVer
29 dec 2015
285
107
224
22
utrech
Ehm ik denk dat dit helemaal duidelijk is, slotje?

Lucfestijn

Verified
furryfestijn
furryfestijn ✔
LegendVer
29 dec 2015
285
107
224
22
utrech
Lol, als ik een hacker zie ga ik ze de volgende keer gwn naar zo'n server sturen! Dan hoeft er heel geen mod bij te komen xD
Gwn ff het ip geven en weg drmee

Status
Niet open voor verdere reacties.