Nieuw! haunted vraag van de week #1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo beste spelers! Een gezellig nieuw onderdeel hier. Elke week stelt The Haunted Network de community, dus jou een vraag! De vraag van deze week luidt als volgt:

"Hoe lang speel jij al minecraft en hoe ben je begonnen?"

Wil jij de community ook wat vragen? Zet deze dan in je post en misschien zie je hem de volgende week wel terug als vraag van de week!

Mijn antwoord: Ik ben met minecraft gestart toen het nog in Beta was. Ik denk vanaf Beta 1.6 of zo? Ik kwam erop door een youtube serie genaamd 'X plays minecraft' of iets dergelijks. Leek me wel een grappig spel en zodoende ben ik begonnen. Eerst speelde ik alleen nog maar single player tot dat er een multiplayer server was gemaakt door mensen op het fok! forum (Waar ik Remy en Dimdamian trouwens ook heb leren kennen).

Have fun, The Haunted Network

Last edited by a moderator:

conceptswe

Niet Verified
24 mei 2014
375
159
229
26
Niet kijken stalker!
Mooie vraag, nooit bij stil gestaan
Minecraft speel ik al 2-3 jaar (sinds midden 1.3 ofzo)
Ik begon eerst met cracked en speelde ik op cracked servers en snapte er geen ene ... van
Ik weet nog wel dat ik boos werd op zo een server (idk waarom) en ging overal lava redstone enzo neerzetten en activeren zodat de server ging laggen

Het begin was natuurlijk met echte vrienden :)

Trouwens, sinds je het topic hebt aangemaakt, zou je zelf ook een antwoord kunnen geven? :)

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Goh, als ik ongeveer tel zal dat toch wel 5-6 maand zijn. En ik ben begonnen door een vriendin ( waar ik nu geen contact meer mee heb ) Ik speelde als aller eerste Vanilla en dan begon ik meer van MC af te weten, ben ik op andere gamemodes begonnen. en tjah, me voila :)

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Ik ben in groep 8 begonnen, 4 jaar geleden dus. Tot en met de 1e klas speelde ik slechts op single player. Ik bouwde 'mooie' dingen zoals: een giraf met random roze vlekken, een Romeinse tempel, helemaal van Quartz, een groot gat in de grond waardoor ik koeien liet vallen, etc.
Na de 1e ben ik gestopt met MC, ik vond het gewoon niet meer leuk. Servers die ik had waren overigens heel ongezellig... Toen vergat ik mijn wachtwoord en kreeg ik 'm maar niet meer terug -> Ik gaf de hoop op. (Noob)
In ongeveer januari 2014 ben ik weer begonnen! Ik wist alles nog wel een beetje. In ongeveer april ben ik hier terecht gekomen. Het eerste wat ik deed was naar creative rennen, want daar was ik 'niet-nooberig' genoeg voor.
Tja beetje lang, misschien iets voor THM? @maaraa

• Like
Reactions: Deleted member 2824
K

Kogetsoo

Guest
Enkele jaren geleden begonnen op singleplayer, waar ik erg van genoten heb.
Sinds enkele maanden ben ik online begonnen bij enkele servers en nog meer verslaafd haha.
Maar... Haunted blijft de beste!

Groeten,
Koge

Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: Biba30 and Retep
D

Datdus

Guest
Mooie vraag, nooit bij stil gestaan
Minecraft speel ik al 2-3 jaar (sinds midden 1.3 ofzo)
Ik begon eerst met cracked en speelde ik op cracked servers en snapte er geen ene ... van
Ik weet nog wel dat ik boos werd op zo een server (idk waarom) en ging overal lava redstone enzo neerzetten en activeren zodat de server ging laggen

Het begin was natuurlijk met echte vrienden :)

Trouwens, sinds je het topic hebt aangemaakt, zou je zelf ook een antwoord kunnen geven? :)

Ja! Goed idee. Ik ben met minecraft gestart toen het nog in Beta was. Ik denk vanaf Beta 1.6 of zo? Ik kwam erop door een youtube serie genaamd 'X plays minecraft' of iets dergelijks. Leek me wel een grappig spel en zodoende ben ik begonnen.

lorenzokwant

Niet Verified
10 okt 2013
47
11
134
24
ik speel al zins de release of 1.0 2011 ik speel al ongeveer 4 jaar

mijn broer kocht het voor me toen ik nog 10 was

toen ik het had maakte een broer een wereld voor me en ik noemde het skylands toen ik speelde eindelijk
schrok ik van alles de geluiden van creepers van zombies van skeletons toen ging ik een ondergronds huisje graven en toen lechte me broer uit dat ik bomen moest slaan en moest survivalen na een tijdje begreep ik alles en kwam op een server waar ik in een gat viel en niet wist wat te doen

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Ik speel sinds 2013 toen kreeg ik een account en ik ging met vrienden op haunted toen later kapte we ermee en toen gingen we weer dagelijks haunted spelen op den duur kocht ik premium maar toen werd m'n account gehackt en toen kocht ik nieuw account JeWeetZelfCas toen kocht ik god en toen name change X_DarkEvil_X <3

• Like
Reactions: Deleted member 2824

QuintenRex

Niet Verified
Hey Haunted Peeps,

Ik zal even mijn verhaal maar eens vertellen,
Toen ik een paar gameplays zag op YouTube, Was me eerste indruk, Alleen maar blokjes enzo ziet er wel saait uit.
Maar toen heb ik eens een cracked versie gedownload :P, En toen ik het begon te spelen was ik direct van gedacht verandert.
Het zag er een heel tof spel uit, Dus ik heb het spel gekocht, Op 14 Mei 2013.
Eerst was het vooral Single Player, Maar dat werd een beetje saai. Dus ik begon wat servers op te zoeken,
En heb dan wat op random servers gespeelt, En gezocht tot ik een goeie server vond, En dat heb ik ook gedaan :D
Zo ben ik hier dus ook terecht gekomen op Haunted, Me eerste gedachten over deze server was: Wow wat een tof server dit! :)
Toen heb ik ook besloten om Elite te kopen en daarna Legend.
Zo dat is dus me verhaal :)

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Ik ben vorig jaar begonnen toen mijn neef zei dat ik dit moest spelen.
Maar ik vond het een heel saai spel, maar op een dag begon ik het tof te vinden.
Eerst speelde ik offline, na een weekje al online op thn en na nog een weekje begon ik zelfs met pvp
Dat nog niet zo goed ging...
Zeven/acht maanden later typ ik deze tekst

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.146
573
313
29
2011 - I guess ... mijn broertje speelde al minecraft en ik zag het vaker bij hem.. dat wilde ik ook.. dus ik kocht het :D En ben er nog steeds blij mee. Eerst speelden ik met mijn broertje en mijn ex in één server, de server van mijn broertje.. die hij (mijn broertje) nadat ik het uit had gemaakt wegdeed..

Servers vond ik nooit leuk.. omdat de meeste Engels waren en ik niet geweldig goed Engels kan.. veel singleplayer gespeeld, maar ook dat ging vervelen .. ik wilde met meerdere mensen spelen.

Toen ben ik een tijdje gestopt met minecraft en vorig jaar ben ik het weer gaan spelen.. zo kwam ik bij Haunted terecht.. en ik wil hier nooit meer weg #heaven

Laatste update:
  • Like
Reactions: Biba30

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.146
573
313
29
Ik ben in groep 8 begonnen, 4 jaar geleden dus. Tot en met de 1e klas speelde ik slechts op single player. Ik bouwde 'mooie' dingen zoals: een giraf met random roze vlekken, een Romeinse tempel, helemaal van Quartz, een groot gat in de grond waardoor ik koeien liet vallen, etc.
Na de 1e ben ik gestopt met MC, ik vond het gewoon niet meer leuk. Servers die ik had waren overigens heel ongezellig... Toen vergat ik mijn wachtwoord en kreeg ik 'm maar niet meer terug -> Ik gaf de hoop op. (Noob)
In ongeveer januari 2014 ben ik weer begonnen! Ik wist alles nog wel een beetje. In ongeveer april ben ik hier terecht gekomen. Het eerste wat ik deed was naar creative rennen, want daar was ik 'niet-nooberig' genoeg voor.
Vielleicht :P

rijnier

Niet Verified
12 okt 2014
136
40
144
Heemstede
Ik denk dat ik nu iets langer dan 1 jaar Minecraft speel.
Ik ben begonnen met minecraft PE op m'n mobiel doordat vrienden het ook speelde.
Al mijn vrienden kochten het toen op de PC en dat zag er veel leuker uit dan op mijn mobiel, dus daarom had ik het ook aangeschaft op de PC. :)

• Like

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
553
183
264
20
2011 - I guess ... mijn broertje speelde al minecraft en ik zag het vaker bij hem.. dat wilde ik ook.. dus ik kocht het :D En ben er nog steeds blij mee. Eerst speelden ik met mijn broertje en mijn ex in één server, de server van mijn broertje.. die hij (mijn broertje) nadat ik het uit had gemaakt wegdeden..

Servers vond ik nooit leuk.. omdat de meeste Engels waren en ik niet geweldig goed Engels kan.. veel singleplayer gespeeld, maar ook dat ging vervelen .. ik wilde met meerdere mensen spelen.

Toen ben ik een tijdje gestopt met minecraft en vorig jaar ben ik het weer gaan spelen.. zo kwam ik bij Haunted terecht.. en ik wil hier nooit meer weg #heaven
ps je kon beter een latijnse server maken

• Like

Tigerking76

Niet Verified
11 jan 2014
206
60
199
Hoi, ik speel minecraft nu al sinds 7 maart, 2012, best al een tijdje dus. Ik kwam erachter omdat wat klasgenoten het ook speelde en er veel over begonnen te praten, ik dacht, nah, ik speel eens de demo, en kijk hoe het is, al snel vond ik het erg leuk. Eerst speelde ik alleen maar singleplayer, meeste servers waren Engels, en daar kon ik geen reet van toen die tijd xD dus ik ben gaan googlen naar nederlandse servers en kwam bij een server uit, nee, geen Haunted, later pas :P. Daar leerde ik HolySheeper en LFplayer kennen, LF haalde me later over om op Haunted te spelen, waarvoor ik hem nog steeds dankbaar voor ben trouwens :D. Nja, dat was het ongeveer, heb het erg leuk gehad hier (nog steeds hoor xD).

• Like

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Das dan 3 jaar he :p
Quartz was er 4 jaar geleden ook nog helemaal niet :p, sinds 1.5 volgens mij.
Ik kende het spel al wel van vrienden, maar ben het bij mn neef gaan spelen toen hij het had gekocht, mooie tijden :)
Is nu zon 3/4 jaar geleden, in de 1.2

hessel

Niet Verified
3 feb 2015
8
1
49
23
Hallo beste spelers! Een gezellig nieuw onderdeel hier. Elke week stelt The Haunted Network de community, dus jou een vraag! De vraag van deze week luidt als volgt:

"Hoe lang speel jij al minecraft en hoe ben je begonnen?"

Wil jij de community ook wat vragen? Zet deze dan in je post en misschien zie je hem de volgende week wel terug als vraag van de week!

Mijn antwoord: Ik ben met minecraft gestart toen het nog in Beta was. Ik denk vanaf Beta 1.6 of zo? Ik kwam erop door een youtube serie genaamd 'X plays minecraft' of iets dergelijks. Leek me wel een grappig spel en zodoende ben ik begonnen. Eerst speelde ik alleen nog maar single player tot dat er een multiplayer server was gemaakt door mensen op het fok! forum (Waar ik Remy en Dimdamian trouwens ook heb leren kennen).

Have fun, The Haunted Network
hey ik speel het nu 3 jaar ik ben ermee begonnen toen ik het voor me verjaardag kreeg want mn neefjes hadden het en ik speelde het op hun pc's. ik had toen een hele gave wereld en had het er dag en nacht over. toen ik het op mn verjaardag kreeg ging ik helemaal uit mn dak. en sindsdien kan ik er niet meer vanaf blijven.:rolleyes:

monkeyking

Niet Verified
24 jun 2014
42
23
144
23
d' mouw
hallo lezertjes, ik zag een paar youtube filmpjes over Minecraft, eerst had ik de indruk dat er niet heel veel aan was, maar een tijd later wilde ik het graag ook spelen. ik kreeg een account van een vriend die het niet meer speelde, en al snel was ik op haunted beland. een tijdje later werd helaas mijn account gehackt en kon ik niet meer spelen. dus toen dacht ik: laat ik maar eens zelf een account kopen :) en sindsdien speel ik nog altijd op haunted :D

Status
Niet open voor verdere reacties.