Nieuwe moderators!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Haunties!

Deze week hebben we een grote Staff update gehad. We hebben weer alle sollicitaties bekeken en veel mensen onderling besproken. Na lange vergaderingen en ja daarmee bedoel ik echt hele lange vergaderingen zijn we tot een aantal conclusies gekomen. En met trots kunnen wij maar liefst 14 nieuwe proef moderators verwelkomen in het team!

Maar de vraag is natuurlijk, wie o wie zijn deze 14 nieuwe proef Moderators?
Nou hier komen ze!

- SirWilliamXIV
- IZixa
- AnimalRanger
- Robbieee
- hhjer1
- Bjorntjuh
- kenny14000
- xCasanovaa
- Syncho
- Coenwitte
- Nightlighter
- -xIres
- xydeltacio
- Noort

Allen feliciteren wij met hun promotie en wensen we ze heeeel veel succes!

Maar er is nog een wijziging gedaan aan het staffteam.
Onze trouwe Moderator Shockerz is gepromoveerd tot Admin! De Admin rank gaat op 2.0 een meer prominentere rol krijgen, en daar gaat Shockerz ook zijn steentje aan bijdragen. Ook hem wensen we veel succes in zijn nieuwe rol.

Ook wat minder leuk nieuws dit keer. Enkele moderators zijn demoted na de vergaderingen.
Met een naar gevoel moeten mededelen dat kbkjelveld, Maaraa, Skygirl019, Biba30, Peukware, Oerbeer, Leanaci, Bagera84 terug zijn gezet naar hun oorspronkelijke rank. Wij zijn hen stuk voor stuk erg dankbaar voor hun inzet en passie en leuke momenten met elkaar. Leuke gesprekken zijn gevoerd en we hebben veel lachen met elkaar. Het gaat jullie goed.

~Mvg Remy & The Crew

Laatste update:

Dion

God
MDZhB
MDZhB ✔
God
23 mei 2014
310
48
239
23
Netherlands
ik heb ook maar eens weer gesoliciteerd
ik zal je is wat vertellen,
op de site staat nergens dat een solicitatie na 4 weken verlopen is (wat eva zei)
dus ik heb gister ook opnieuw gesoliciteerd
ik wens je veel geluk

Mvg
Dion

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
335
49
234
24
asten
www.twitter.com
ik zal je is wat vertellen,
op de site staat nergens dat een solicitatie na 4 weken verlopen is (wat eva zei)
dus ik heb gister ook opnieuw gesoliciteerd
ik wens je veel geluk

Mvg
Dion
nee niet na 4 weken maar na een maand a 3/4

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
553
183
264
20
ik vind het leuk dat er nu nieuwe mods zijn dan worden de reports snellergeklaard

guusbong

Niet Verified
16 jul 2015
105
21
154
Panda Land, Nederland
Gefeliciteerd alle nieuwe moderators hopelijk hebben jullie een leuke tijd en de
andere demoded moderator bedankt voor jullie goeie inzet

~Panda

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com

wynand

Niet Verified
25 okt 2014
7
0
45
Omg remy ik ben al op jouw server voor 3 jaar en deze random shit players spellen 3 dagen op je server en ze zijn direct staff man er zijn meer staff members dan players je server is een beetje slechter aant worden *beetje veel* probeer je te herpakken omg.

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Omg remy ik ben al op jouw server voor 3 jaar en deze random shit players spellen 3 dagen op je server en ze zijn direct staff man er zijn meer staff members dan players je server is een beetje slechter aant worden *beetje veel* probeer je te herpakken omg.
Nou zeg.... Overdrijven is ook een vak, poeh poeh

Shockerz

Supreme
Shockerz
Shockerz ✔
Supreme
24 feb 2015
424
36
194
3 jaar op de server en dan maar 1 bericht?

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
335
49
234
24
asten
www.twitter.com
je kan misschien wel 3 jaar spelen maar wie weet wat heb jij in die 3 jaar uitgespookt en misschien ben je wel niet zo actief dat je niet uitblinkt en zoveel staff is wel nodig want ik merk vaak dat mn reports bv pas na 1 of 2 dagen soms wel langer pas beantwoord word ik weet dat moderators het soms ingame druk kunnen hebben en ik probeer niemand te beledigen maar meer moderators is sneller minder hackers op de server en daar ben ik een duidelijk voorstander van
en dr zijn veel minder staff member dan players let wel een beetje op met wat je zegt

groetjes sneaky

Mainrr

Niet Verified
16 jun 2015
127
12
184
24
Hoogeveen
"Lid sinds 25 Oktober 2014" 3 jaar toch?

Leanaci

Niet Verified
18 sep 2013
421
76
184
Zweden

Sinds 3 jaar, nou ben ik zelf nauwelijks meer online, en ik ben al veel langer een mod (geweest) dan dat :p
tis ook een kwestie hoe VAAK je werkelijk ook online bent hmm?

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Sinds 3 jaar, nou ben ik zelf nauwelijks meer online, en ik ben al veel langer een mod (geweest) dan dat :p
tis ook een kwestie hoe VAAK je werkelijk ook online bent hmm?
Precies, iemand die actief is heeft nou eenmaal meer waarde dan iemand die af en toe komt kijken. Zou lea echt weer actief dagelijks komen is ze zo weer moderator omdat ze over die kwaliteiten beschikt, dat is gebleken afgelopen jaren :P

Leanaci

Niet Verified
18 sep 2013
421
76
184
Zweden
Precies, iemand die actief is heeft nou eenmaal meer waarde dan iemand die af en toe komt kijken. Zou lea echt weer actief dagelijks komen is ze zo weer moderator omdat ze over die kwaliteiten beschikt, dat is gebleken afgelopen jaren :p

Ach MC is mij eigenlijk een beetje ontgroeit.
Ik heb te veel stress atm om ook nog eens te dagelijks gaan modereren, :P je weet me wel te vinden als je help nodig hebt met een event ofzo eh?

Status
Niet open voor verdere reacties.