Nieuwe moderators!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Haunties!

Deze week hebben we een grote Staff update gehad. We hebben weer alle sollicitaties bekeken en veel mensen onderling besproken. Na lange vergaderingen en ja daarmee bedoel ik echt hele lange vergaderingen zijn we tot een aantal conclusies gekomen. En met trots kunnen wij maar liefst 14 nieuwe proef moderators verwelkomen in het team!

Maar de vraag is natuurlijk, wie o wie zijn deze 14 nieuwe proef Moderators?
Nou hier komen ze!

- SirWilliamXIV
- IZixa
- AnimalRanger
- Robbieee
- hhjer1
- Bjorntjuh
- kenny14000
- xCasanovaa
- Syncho
- Coenwitte
- Nightlighter
- -xIres
- xydeltacio
- Noort

Allen feliciteren wij met hun promotie en wensen we ze heeeel veel succes!

Maar er is nog een wijziging gedaan aan het staffteam.
Onze trouwe Moderator Shockerz is gepromoveerd tot Admin! De Admin rank gaat op 2.0 een meer prominentere rol krijgen, en daar gaat Shockerz ook zijn steentje aan bijdragen. Ook hem wensen we veel succes in zijn nieuwe rol.

Ook wat minder leuk nieuws dit keer. Enkele moderators zijn demoted na de vergaderingen.
Met een naar gevoel moeten mededelen dat kbkjelveld, Maaraa, Skygirl019, Biba30, Peukware, Oerbeer, Leanaci, Bagera84 terug zijn gezet naar hun oorspronkelijke rank. Wij zijn hen stuk voor stuk erg dankbaar voor hun inzet en passie en leuke momenten met elkaar. Leuke gesprekken zijn gevoerd en we hebben veel lachen met elkaar. Het gaat jullie goed.

~Mvg Remy & The Crew

Laatste update:

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Ach MC is mij eigenlijk een beetje ontgroeit.
Ik heb te veel stress atm om ook nog eens te dagelijks gaan modereren, :p je weet me wel te vinden als je help nodig hebt met een event ofzo eh?
Zekerste weten :)

Leanaci

Niet Verified
18 sep 2013
421
76
184
Zweden
staat in het originele bericht wie er weg zijn.

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
wanneer worden de volgende mods bekend gemaakt? ;)
Eerst moeten ze ff de nieuwe mods bekijken, daarna gaan ze denk ik weer een rondje doen.

Leanaci

Niet Verified
18 sep 2013
421
76
184
Zweden
Ik bedoel van de nieuwe die er zijn zijn er ook al wat die nu dus al afgevallen zijn, ik zou graag willen weten wie dat zijn?

Dat kan je beter aan @Kogetsoo of @remymine vragen, ik heb met de aanstelling van de nieuwe mods niks mee te maken gehad, dus weet ik ook niet wie er weg zijn van de nieuwere generatie Moderators.

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com