Onderhoud server

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Haunted Network Spelers,

Dankzij een paar spelers die een bug hebben gevonden waarmee ze een paar miljard tokens hadden gegenereerd zijn wij nu in Onderhoud Modus.

Daarom zullen wij de FACTIONS server moeten rollbacken 1 dag terug om alle gegenereerde tokens uit het spel te halen.
We moeten ook de bugs vinden en fixen.

Het is nog onzeker wanneer de server van de whitelist gaat. Mogelijk later deze middag.

Mvg,

Haunted Staff

Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: Nomxenix

DonutH11

Niet Verified
4 mrt 2015
35
12
94
21
Minecraft, haunted, hungergames
Het is niet fijn dat jullie onze berichten over fijn niet fijn vinden daar ga ik iets fijns aan doen en dan is alles weer fijn dan kunnen jullie leuke en fijne dingen doen dat zeer fijn is veel suc6 met fijne dingen doen!
8!

DonutH11

Niet Verified
4 mrt 2015
35
12
94
21
Minecraft, haunted, hungergames
Wie wil er aan een fijne conversatie deelnemen en dan fijn plezier maken over het woord fijn het fijne woord van de dag is fijn en het fijne record van fijn is 8 fijne woordjes: fijn
9!
maar ff serieus neem dit boven me serieus prijs 50 tk

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Mensen, waarom dit soort dingen zetten in een informatief topic? :S

Heel veel succes nog! :)
Let's keep our fingers crossed.

Remy zij met u.

niek plijnaer

Niet Verified
16 mrt 2015
150
18
160
23
ik had vandaag 2000 tk verdiend als dat kwijt is ja dat is kut maar een token bugger heten Qrog en die andere zaratoxx ofzo

Thijss

Niet Verified
9 nov 2014
56
7
102
Kijk, als ze nou de factions server tijdelijk sluiten, is 85% weer blij
kan idd niet alleen factions sluiten? Als de rest open is, kunnen heel veel mensen weer gewoon haunted!
Behalve als je alleen factions speelt, maar dat speel ik niet xD

Thijs

• Like
Reactions: PartyPooper2505

LaNomi2001

Niet Verified
17 feb 2015
45
4
84
23
zei je nou 1 MILJARD!!!! ziek veel jammer dat er gehackt werd. goed dat je ze zo hard aanpakt :P

D

Deleted member 2824

Guest
Wie wil er aan een fijne conversatie deelnemen en dan fijn plezier maken over het woord fijn het fijne woord van de dag is fijn en het fijne record van fijn is 8 fijne woordjes: fijn
9!
maar ff serieus neem dit boven me serieus prijs 50 tk
ik wil dat wel

Status
Niet open voor verdere reacties.