Onderhoud server

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Haunted Network Spelers,

Dankzij een paar spelers die een bug hebben gevonden waarmee ze een paar miljard tokens hadden gegenereerd zijn wij nu in Onderhoud Modus.

Daarom zullen wij de FACTIONS server moeten rollbacken 1 dag terug om alle gegenereerde tokens uit het spel te halen.
We moeten ook de bugs vinden en fixen.

Het is nog onzeker wanneer de server van de whitelist gaat. Mogelijk later deze middag.

Mvg,

Haunted Staff

Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: Nomxenix

Ralf

Niet Verified
10 nov 2014
42
0
79
Hoelang duurt het?? En ban die gasten gewoon die zoveel tokens hebben

monkeyking

Niet Verified
24 jun 2014
42
23
144
23
d' mouw

Tigerking76

Niet Verified
11 jan 2014
206
60
199
En zo eindigt dit avontuur... de jonge, dappere spelers van The Haunted Network kunnen weer gaan deathtrappen op de server. Het was een lange, en vermoeiende reis, maar ze hebben het gehaald... VIVA LA HAUNTED! Nu ga ik tukkie doen. :)

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
En zo eindigt dit avontuur... de jonge, dappere spelers van The Haunted Network kunnen weer gaan deathtrappen op de server. Het was een lange, en vermoeiende reis, maar ze hebben het gehaald... VIVA LA HAUNTED! Nu ga ik tukkie doen. :)
Schrijf er een boek over. Geef mij een gratis exemplaar, omdat ik je op het idee bracht. Signeer het. Dan vertaal ik het voor je. ;)

071burema

Niet Verified
13 jan 2015
2
0
37
24
En ik heb deze ochtend ook nog 800 tk verdiend op kitpvp gaat dat ook dan weg?
je xrayt zwaar en dan nog piepen om een paar tk die van mij zijn helemaal weg ik heb die bug ontdekt dus ff normaal doen wil je liever dan iedereen miljard tk heeft of dat het gwn eerlijk is voor iedereen maak je niet druk ze proberen alles te fixen

kronoscreeper

Niet Verified
13 jan 2015
98
21
99
De Woestijn
IK BEN HELEMAAL NIETS KWIJT!!! JIPPIE

Status
Niet open voor verdere reacties.