Pas op voor namaak - haunted!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Haunties,

Wij hebben onlangs een server gevonden die de hele hub + website template van ons heeft gekopieerd.
Dus pas op voor deze server!
P.s Gelieve niet het ip-adres in de reacties te zetten
Yj44DTY.png

• Like
Reactions: LittleToNi10

Casperito

Niet Verified
20 aug 2014
70
6
124
Kvind het eigenlijk best grappig :D

D

Datdus

Guest
is de website niet gewoon een template die gekocht is en mogelijk hier vandaan komt? https://brivium.com/xenforo-styles/

correct me if im wrong maar volgensmij mag hij dan gewoon de zelfde template gebruiken die hier ook is toegepast(mits er voor betaald is of wat dan ook).

#edit: Het staat zelfs onderaan de haunted site http://www.audentio.com/shop/XenForo-themes
Ja. mag ook en is ook zo. Maar wekt wel de impressie dat ze zich als ons willen voordoen vandaar dat we er over waarschuwen.

Casperito

Niet Verified
20 aug 2014
70
6
124
Tja, je hebt dit soort gevallen. Maar goed. Is er al contact opgenomen met de owner?

D

Datdus

Guest
Tja, je hebt dit soort gevallen. Maar goed. Is er al contact opgenomen met de owner?
Ja. We kregen dit terug.

We will not follow your orders.
The map is not officially yours. If it is, whats the problem? Are you scared that most people would come here instead of your server?. Mojang did not say or announced that this is illegal. So stop crying, grow up, Its just a map.

Die map is trouwens wel 100% van ons trouwens en er is super hard aan gewerkt.

R

Rutgertjuh

Guest
Hij zei dat het mag, oftewel ze hebben het genakt.

Mvg,
Rutger

Floran

Niet Verified
9 mrt 2015
46
13
124
21
Assen
gewoon niet op reageren maar het is volgens mij strafbaar om dingen te kopieeren net als dezelfde naam van een player en dezlfde skin te gebruiken

Floran

Niet Verified
9 mrt 2015
46
13
124
21
Assen
dus wat een nakkers

arda

Niet Verified
20 feb 2015
16
1
104
Ik zal daar nooit spelen ze stelen gwn de spawn van haunted kon ik hun server maar uit zetten :/

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
24
Wij maken onze handel vuil (de gene die de hub gemaakt hebben) en zij profiteren ervan

• Like
Reactions: arda

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
847
385
380
24
Antwerpen
Ja. We kregen dit terug.

Die map is trouwens wel 100% van ons trouwens en er is super hard aan gewerkt.
omg ze moeten zelf volwassen worden ze zijn echt laag "it is just a map" niet dus want dat maakt deze server uniek en leuk... Haunted blijft de beste! o_O

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Bekijk het zo, die mensen hebben geen creativiteit, daarom nakken ze onze designs, iedereen van Haunted gaat & zal blijven, welke speler wilt er nou naar 'n server waar ze alles kopieren en plakken? :) Deze staff hier hebben met bloed zweet en tranen hier aan gewerkt, als iemand gwn voor 'n design naar 'n ander server gaat, is hij voormij niet meer welkom. :)

• Like
Reactions: Sherwan_
Status
Niet open voor verdere reacties.