Pesten of koning?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Heyow

Was jij vroeger altijd de Koning van de klas of werd je gepest zeg je karen op basis school hoe dat ging..

Ik: Beetje gepest, maar toen ging ik Minecraft spelen toen voelde ik me op mn gemak op Haunted vrienden vinden dat ik (manboobs) heb :'( en ik kan brter met meisjes omgaan ;) ik doe TL-VMBO niveau dus naja dat weet je dan. Toen ik Mc ging spelen lachten hun ze mij uit naja beetje stom niks aan te doen

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Vrienden is kinderen uit kls

xBennie

Moderator
Staff member
xBennie
xBennie ✔
Moderator
21 sep 2013
495
181
295
24
Nederland
Ik werd vroeger ook hard gepest om mn lengte, was namelijk een minion vroeger en heb ontzettend hard met het K woord gescholden (ik had er een reden voor blijkbaar) en een stoel tegen iemands gezicht gegooid. Wel 4 weken geschorst maar voelde toch goed. Ze hebben nooit meer onaardig tegen me gedaan, haha.

conceptswe

Niet Verified
24 mei 2014
375
159
229
26
Niet kijken stalker!
Ik heb ook VMBO-tl gedaan, oftewel Mavo
Elk jaar was het zo; pest/plaag je iemand? Dan pest de hele klas je terug!
Was een fijne school ja :P

• Like
Reactions: jan28

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Hmmm, is wel privé, maar ik denk dat het er wel eens uitmoet. ik werd op alle 9 scholen gepest wegens m'n uiterlijk ( gwn weet niet waarom ) en omdat ik problemen heb thuis. ( zowel finacieel als met ouders enzo ), ik kon nooit mee op schoolactivieiten en wou het ook niet. wou me niet voorstellen wat ze me zouden aandoen. Momenteel word ik nog gepest. Maar najah.. Niemand kan er wat aandoen. #LifeisLife

conceptswe

Niet Verified
24 mei 2014
375
159
229
26
Niet kijken stalker!
Hmmm, is wel privé, maar ik denk dat het er wel eens uitmoet. ik werd op alle 9 scholen gepest wegens m'n uiterlijk ( gwn weet niet waarom ) en omdat ik problemen heb thuis. ( zowel finacieel als met ouders enzo ), ik kon nooit mee op schoolactivieiten en wou het ook niet. wou me niet voorstellen wat ze me zouden aandoen. Momenteel word ik nog gepest. Maar najah.. Niemand kan er wat aandoen. #LifeisLife
Terugpesten die handel!

• Like
Reactions: SneakyRoosjuh

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Ik wens jouw echt veel steun man.

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Mensen, nu we het hier over pesten hebben. Dit gebeurde er vandaag bij me op school. ( waarschijnlijk door cyberpesten ):
Een meisje uit mijn school wouw gwn zich zelf naar de hemel sturen waarschijnlijk omdat ze gepest werd.
Gelukkig houdde een van haar vriendinnen haar net op tijd tegen.
Move tegen pesten. Ik zelf ben nog nooit gepest en heb zelf nog NOOIT iemand gepest.
Heel droevig wat ik hier lees. Mensen zijn mensen, respecteer dat gewoon!

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
K

Kogetsoo

Guest
Ik ben vroeger ook gepest vanwege mijn stille overkomen,( toen nog) bril, eigenwijze kledingstijl, noem maar op. Hier had ik toen wel last van. Later op de middelbare school werd ik constant lastig gevallen door 1 specifiek persoon, maar ik heb die school afgemaakt en hij niet ;)

Het is niet altijd even makkelijk om afgerekend te worden op wie je bent of hoe je er uit ziet. Maar mijn ervaring na 30 jaar leven is dat ik er wel van heb geleerd en sterk ben geworden als persoon.

Mijn advies: door de zure appel heen bijten en vooral dingen doen die je het leukst vindt! Voor mij is dat nog steeds muziek maken.

Groeten,
Koge

_Mrvinz_

Niet Verified
25 jan 2014
203
35
234
22
Netherlands
twitter.com
Ik werd vroeger ook gepest xD tot groep 6 maarjah t was er maar 1 en die werd zelf fking hard teruggepest door heel de klas xD dusja t was niet zo heel erg, maar op een gegeven moment was ik er wel een beetje klaar mee dus ik liep naar buiten onder het 10uurtje xD en ik pakte mn appel en gooide hem kneitershard tegen zn hoofd aan... enja hoor die volgende week moest ie van school af omdat ie niet helemaal 100% was xD dusja zo is t gegaan.. enjah wat ik over pesten te zeggen heb, zeg t gwn tegen mensen en als je er helemaal klaar mee bent geef m gwn een Klap op zn kop :)

Mvg vinz

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.146
573
313
29
Ik ben vanaf groep 6 t/m klas 2 middelbare (VMBO) gepest. Ben altijd steviger geweest en de klas keerde mij dus de rug toe. Ik mocht nergens bij horen. 'K werd bijna iedere dag uitgescholden voor koe/varken, kreeg chipszakken over mijn hoofd gegooid, gevolgd door half-volle blikjes cola.. klasgenoten die niets deden. Ik haatte mijn klas. Hierdoor ben ik een studienerd geworden. Ik haalde alleen maar 10'en op school (collected: 52 in 2 jaar tijd :P )... en ik zonderde mij af van de anderen. Ik ben er kei onzeker van geworden en ik ben toen door mijn mentor naar speciaal onderwijs gestuurd (eind 2VMBOkgt) , ze wisten niet wat ze met me moesten.. ik was zó bang voor alles. Na 3 maanden weer teruggekeerd naar regulier , speciaal onderwijs was écht een hel, niets voor mij, en vanaf toen ging het eigenlijk beter.

Daarna sprong gemaakt van vmbo-theoretisch naar havo, toen werd ik niet meer gepest.. nu op het hbo zit ik wel écht op mijn plekje. Mijn onzekerheid speelt nog steeds een grote rol.. in combinatie met mijn perfectionisme is dat niet zo handig.

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Mijn verhaal:

2000 *Kind te geboren, afwijking aan het oor, rechterkant doof, linkerkant dubbel zo goed horend. Hypermobiliteit* ;)

Op de eerste dag van de basisschool werd ik al 'buitengesloten' door de rest van de klas.
Ik werd niet echt gepest, tenminste zo zou ík het niet noemen. Wel opmerkingen van 'Oh, heb je hem weer hoor!'
Ik had wel 'vrienden' die kwamen 'spelen' (zo noemde men dat in die fase ;o), maar tja, het waren soort van mensen die bij de klas stoer wilden doen door niet met mij om te gaan.
Ik vond dit verschrikkelijk.

2007 *Ellende begint*

In groep 3 á 4 begin ik mij heel erg ellendig te voelen. Een vriend wordt gepest, ik wil ingrijpen, maar durf niet 'Oh, heb je hem weer hoor!'
Mijn lieve opa en oma sterven in ditzelfde jaar, men komt er achter dat ik slimmer ben dan de rest, dit was de aanleiding voor nóg meer buitensluiten.

2010 *Het gaat 'mis'*

Ik voel me zo ellendig, ik durf met niemand erover te praten, kán dat niet, wíl dat niet. Op een dag zei ik tegen mijn moeder 'Mama, ik wil dood'.
Ze vroeg 'Is dit een grapje ofzo?' Ik barstte in tranen uit; hét teken.
Ik moest naar de psycholoog, heb hem alles verteld, over dat ik dood wilde, dat niemand meer van mij hield, ik niets goed deed.
De Psycholoog maakte een mooie opmerking die mij altijd bij zal blijven; 'Als je dood gaat, kan je ook niets meer goed doen.'

2012 *Beter*

Ik voel me beter, maar ben vooral blij dat ik nog leef, zelfmoordneigingen waren gelukkig nog niet té sterk. Ik heb nog twee vriendinnen die me altijd opgevangen hebben, de rest heeft nooit iets voor me gedaan. Ik ga één ding doen als ik naar de middelbare ga, ik begin opnieuw, ik zorg dat het nú wél goed gaat! Op naar gymnasium, ik zie wel, hopelijk word ik niet gepest vanwege mijn oor...

Genoeg nu! ;)

• Like
Reactions: Pelle

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Omfg, wat ik hier allemaal lees. Hoe zielig zijn die mensen die pesten :(
Wij op school doen veel acties waaronder de move pesten!
Als je iemand pest dan mag je DIRECT bij je titularis en als je het nog eens doet SCHORSING.
Mij pesten ze niet, alleen geven ze me soms een stekje maar dat doe ik dan terug.
1. Tip: praat erover met iemand, ouders, leerkracht, vriend/vriendinnen ...

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Maar nu hoor je bij de Haunted Groep\Mensen

GewoonBeast

Niet Verified
16 apr 2014
154
32
139
23
Arnhem
Mijn verhaal:

2000 *Kind te geboren, afwijking aan het oor, rechterkant doof, linkerkant dubbel zo goed horend. Hypermobiliteit* ;)

Op de eerste dag van de basisschool werd ik al 'buitengesloten' door de rest van de klas.
Ik werd niet echt gepest, tenminste zo zou ík het niet noemen. Wel opmerkingen van 'Oh, heb je hem weer hoor!'
Ik had wel 'vrienden' die kwamen 'spelen' (zo noemde men dat in die fase ;o), maar tja, het waren soort van mensen die bij de klas stoer wilden doen door niet met mij om te gaan.
Ik vond dit verschrikkelijk.

2007 *Ellende begint*

In groep 3 á 4 begin ik mij heel erg ellendig te voelen. Een vriend wordt gepest, ik wil ingrijpen, maar durf niet 'Oh, heb je hem weer hoor!'
Mijn lieve opa en oma sterven in ditzelfde jaar, men komt er achter dat ik slimmer ben dan de rest, dit was de aanleiding voor nóg meer buitensluiten.

2010 *Het gaat 'mis'*

Ik voel me zo ellendig, ik durf met niemand erover te praten, kán dat niet, wíl dat niet. Op een dag zei ik tegen mijn moeder 'Mama, ik wil dood'.
Ze vroeg 'Is dit een grapje ofzo?' Ik barstte in tranen uit; hét teken.
Ik moest naar de psycholoog, heb hem alles verteld, over dat ik dood wilde, dat niemand meer van mij hield, ik niets goed deed.
De Psycholoog maakte een mooie opmerking die mij altijd bij zal blijven; 'Als je dood gaat, kan je ook niets meer goed doen.'

2012 *Beter*

Ik voel me beter, maar ben vooral blij dat ik nog leef, zelfmoordneigingen waren gelukkig nog niet té sterk. Ik heb nog twee vriendinnen die me altijd opgevangen hebben, de rest heeft nooit iets voor me gedaan. Ik ga één ding doen als ik naar de middelbare ga, ik begin opnieuw, ik zorg dat het nú wél goed gaat! Op naar gymnasium, ik zie wel, hopelijk word ik niet gepest vanwege mijn oor...

Genoeg nu! ;)

Heftig man, Sterkte!

GewoonBeast

Niet Verified
16 apr 2014
154
32
139
23
Arnhem
Ik ben nog nooit gepest, maar ik doe er wel wat aan als mensen andere pesten. Ik vind het niet acceptabel dat ze dat doen ik heb ook ooit een keer gevochten voor iemand die ik niet ken en gepest werd.

Sindsdien pesten ze hem niet meer en zijn ze bang voor me.

Veel sterkte met jullie ervaringen ik leef mee!

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Heftig man, Sterkte!
Ik ben nu sws degene die het meest lacht, meeste (leuke) grappen maakt en iemand die door die periode erg creatief is geworden. Klinkt vreemd, maar ik zou het leven niet anders willen ;)

• Like
Reactions: GewoonBeast
Status
Niet open voor verdere reacties.