Pesten of koning?

Status
Niet open voor verdere reacties.

freecon

Niet Verified
22 sep 2013
260
133
242
23
Nederland alphen a/d rijn
Ik werd vroeger ook hard gepest om mn lengte, was namelijk een minion vroeger en heb ontzettend hard met het K woord gescholden (ik had er een reden voor blijkbaar) en een stoel tegen iemands gezicht gegooid. Wel 4 weken geschorst maar voelde toch goed. Ze hebben nooit meer onaardig tegen me gedaan, haha.
Wat?? Je werdt gepest. Daar kwam je tegen op en jij werdt geschorst?? Okey.... Jij had nooit geschorstmoeten worden. Respect!

freecon

Niet Verified
22 sep 2013
260
133
242
23
Nederland alphen a/d rijn
Okee, ik ben niet echt gepest. Hooguit een beetje buitengesloten. Niks vergeleken met jullie. Respect voor iedereen die zich uit het gepest worden heeft geslagen(letterlijk en/of figuurlijk).

En wordt je nog gepest? Wees niet bang. Het is jou leven, en hij blijft van jou. Geef je leven niet aan de pesters, ze zullen hem slopen. Ik weet dat ik niet gepest ben en dus makkelijk kan praten. Maar ik wil zeggen: jij speelt op haunted, dus niemand kan je neerhalen! Geloof in jezelf.
Wow, ik voel me nu heel spiritueel. *ooohhmmmm*
-gr free

_Mrvinz_

Niet Verified
25 jan 2014
203
35
234
22
Netherlands
twitter.com
En die moet je vol op zijn muil slaan dan wordt de rest bang van je en accepteren ze je meer.

(Misschien werkt het niet ik heb nog nooit te maken gehad met pesten)
idd dat deed ik ook toen was t gelijk gestopt :)

Status
Niet open voor verdere reacties.