Morgen weer een kans. :)Srs ik was aan t eten tijdens de tijd om het intevullen en de helft van de whitelist zijn mensen die niet eens miners/prison spelen
Morgen weer een kans. :)Srs ik was aan t eten tijdens de tijd om het intevullen en de helft van de whitelist zijn mensen die niet eens miners/prison spelen
De kits worden nog gemaakt, voor nu is er alleen een starters kit bij het joinen van Prison.toen ik ./kit deed zag ik geen rank staan voor ABC.
ik weet niet of dat klopt ?
voor de rest zag 't er echt nice uit!
top gedaan! :))
De kits worden nog gemaakt, voor nu is er alleen een starters kit bij het joinen van Prison.
Np :-)Ja, ik had het al gevraagt toen ik online was (daarna).
Maar nogsteeds bedankt! :))
Dat was idd al opgemerkt, Ritch was er wss al mee bezig.Er vind behoorlijk misbruik plaats van de glitch/bug waarbij er uitgelogd word in een druk bezochte oven zone en ingelogd word wanneer een speler er nietsvermoedend staat te bakken om vervolgens alle spullen te jatten en weer offline te gaan. Vind het bezwaarlijk dat zoiets nog kan. dacht dat het in de oude prison ook al een issue was maar daar ben ik niet zeker van. Hoop in elk geval dat het op te lossen is, want dit is niet funny :(
Er zijn al mensen die testen, eventueel kun je nog een Whitelist krijgen, daarvoor moet je even bij @Datdus zijn.lijkt me leuk ik ga me straks zeker inschrijven
Er zijn al mensen die testen, eventueel kun je nog een Whitelist krijgen, daarvoor moet je even bij @Datdus zijn.
Klopt, puur voor het testen.Zo ver ik hoorde zou vandaag een 2e groep toegelaten worden om te kijken of ronde 1 & 2 met elkaar gaan handelen ;-)
Dus aanmelden kan zeker verstandig zijn, want plaatsen zijn beperkt!
Helaas is het formulier alweer vol of nog niet opnieuw geopend nu maar hopen dat ik erop mag xD
Je kan toch niet de hele dag in de gaten houden of wanneer het formulier opengaat?Het forumulier gaat vandaag weer open. Let op dat je wel snel moet zijn, want je bent niet de enige.
Er vind behoorlijk misbruik plaats van de glitch/bug waarbij er uitgelogd word in een druk bezochte oven zone en ingelogd word wanneer een speler er nietsvermoedend staat te bakken om vervolgens alle spullen te jatten en weer offline te gaan. Vind het bezwaarlijk dat zoiets nog kan. dacht dat het in de oude prison ook al een issue was maar daar ben ik niet zeker van. Hoop in elk geval dat het op te lossen is, want dit is niet funny :(
toen ik ./kit deed zag ik geen rank staan voor ABC.
ik weet niet of dat klopt ?
voor de rest zag 't er echt nice uit!
top gedaan! :))
Helaas is het formulier alweer vol of nog niet opnieuw geopend nu maar hopen dat ik erop mag xD