Rank abc-def test aanmeldformulier

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
toen ik ./kit deed zag ik geen rank staan voor ABC.
ik weet niet of dat klopt ?

voor de rest zag 't er echt nice uit!
top gedaan! :))
De kits worden nog gemaakt, voor nu is er alleen een starters kit bij het joinen van Prison.

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
www.youtube.com

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
Er vind behoorlijk misbruik plaats van de glitch/bug waarbij er uitgelogd word in een druk bezochte oven zone en ingelogd word wanneer een speler er nietsvermoedend staat te bakken om vervolgens alle spullen te jatten en weer offline te gaan. Vind het bezwaarlijk dat zoiets nog kan. dacht dat het in de oude prison ook al een issue was maar daar ben ik niet zeker van. Hoop in elk geval dat het op te lossen is, want dit is niet funny :(

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
www.youtube.com
Er vind behoorlijk misbruik plaats van de glitch/bug waarbij er uitgelogd word in een druk bezochte oven zone en ingelogd word wanneer een speler er nietsvermoedend staat te bakken om vervolgens alle spullen te jatten en weer offline te gaan. Vind het bezwaarlijk dat zoiets nog kan. dacht dat het in de oude prison ook al een issue was maar daar ben ik niet zeker van. Hoop in elk geval dat het op te lossen is, want dit is niet funny :(
Dat was idd al opgemerkt, Ritch was er wss al mee bezig.

• Like
Reactions: Doc_Brano

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
www.youtube.com

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
www.youtube.com
Zo ver ik hoorde zou vandaag een 2e groep toegelaten worden om te kijken of ronde 1 & 2 met elkaar gaan handelen ;-)
Dus aanmelden kan zeker verstandig zijn, want plaatsen zijn beperkt!
Klopt, puur voor het testen.

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
www.youtube.com
Helaas is het formulier alweer vol of nog niet opnieuw geopend nu maar hopen dat ik erop mag xD

Het forumulier gaat vandaag weer open. Let op dat je wel snel moet zijn, want je bent niet de enige.

skyblockdylan

Niet Verified
18 mei 2016
123
24
134
Het forumulier gaat vandaag weer open. Let op dat je wel snel moet zijn, want je bent niet de enige.
Je kan toch niet de hele dag in de gaten houden of wanneer het formulier opengaat?

Het lijkt mij ook leuk om prison te testen zeker omdat ik het eerder heel weinig had gespeeld daar ik niet wist hoe het werkte en dan kan ik nu mooi kijken of het nu wat duidelijker is voor beginnelingen hoe het werkt :)

------------

Supreme
Datdus
Datdus ✔
Supreme
16 aug 2016
119
84
222

Heb ik toen direct opgelost. Is nu geen spraken meer van. :)

toen ik ./kit deed zag ik geen rank staan voor ABC.
ik weet niet of dat klopt ?

voor de rest zag 't er echt nice uit!
top gedaan! :))

Ik wil misschien wel kits toevoegen maar ik wil ook niet iedereen alles zomaar geven. Een YZFREE kit kan bijvoorbeeld heel veel waard zijn. Daar wil ik dus nog even een passende oplossing voor vinden. Een aantal oplossingen die ik me kan bedenken:

- Kits verkopen voor in game geld
- Alleen tot ABC DEF kits geven
- Eén basic kit voor iedere rank hetzelfde
- De basics aanbieden in een server shop (Huidige oplossing)

Laat me weten wat jullie de beste oplossing lijkt. :)

Helaas is het formulier alweer vol of nog niet opnieuw geopend nu maar hopen dat ik erop mag xD

Ik ga strakjes weer het formulier openen. Dit zal gebeuren om 15:00 (mensen zitten op school etc). Ook zal ik dit op de server broadcasten/alerten

CaptainMiner_Z

Niet Verified
30 apr 2015
18
10
59
24
het probleem is dus ik mag maar bepaalde tijden op mn pc (me ouders zeiken nogal veel ) en dat is dus tot half 3 en dan pas om half 8 weer
dus dat is mn probleem xD

Status
Niet open voor verdere reacties.