Rank abc-def test aanmeldformulier

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
www.youtube.com
Ja al gedaan net, maar ik verwacht echt een keiharde nee. XD
Ritch doet daar niet moeilijk over, veel mensen krijgen nog whitelist. Puur voor het testen en niet voor de lol.

PRISON xSTAN_

Niet Verified
2 aug 2016
6
2
47
22
Ik had als idee om de prijsen van alles iets omhoog te gooien dat lijkt mij in ieder geval iets leuker en ik weet niet hoe het zit bij de andere mines maar de pvp shop nu is alleen nog maar met leather

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
www.youtube.com
Ik mis crafting tables en enderchets bij hout/mob farm
Zijn beide in de furnacen bij de mines, verder zijn de enderchesten gewoon te vinden bij de anvils. :)

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
31
-
Woow woow woow smurfy:0

Wat is er mis met het mooie gedetineerde pakkie!?

• Like
Reactions: Dimitri

Deem

God
DeeMelon
DeeMelon ✔
God
6 mrt 2016
335
103
252
22
Brabant, kut!
www.instagram.com
Okeh, ik vind Prison nu al heel erg goed; die pakjes vind ik super leuk, de manier waarop alles is gemaakt (plaatsen enz maar ook hoe het er uit ziet) en dat je nightvision in de mine hebt vind ik ook super handig!
~
Alleen één dingetje (idk of t al gefixt is): de spam in de chat van de vote rewards als je voor het eerst naar Prison gaat.

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
www.youtube.com
Okeh, ik vind Prison nu al heel erg goed; die pakjes vind ik super leuk, de manier waarop alles is gemaakt (plaatsen enz maar ook hoe het er uit ziet) en dat je nightvision in de mine hebt vind ik ook super handig!
~
Alleen één dingetje (idk of t al gefixt is): de spam in de chat van de vote rewards als je voor het eerst naar Prison gaat.
Voten was volgensmij uitgezet, aangezien er voor prison nog niks te voten valt.

Kleinesmurfy

Niet Verified
3 feb 2015
126
67
157
32
'S-Hertogenbosch
Bovendien als Prison enige tijd online is willen de spelers misschien wel weer een nieuw oranje pakje kopen.

Nieuwe prison spelers hebben dan de outfit zo verkocht voor relatief veel.:fearscream:

Nieuwe spelers met veel geld = snel upgraden = zonde van bouwen abc:coldsweat:

Dus voorkom dat men goud geld gaat bieden voor originele prison outfit :innocent:

CaptainMiner_Z

Niet Verified
30 apr 2015
18
10
59
24
Bovendien als Prison enige tijd online is willen de spelers misschien wel weer een nieuw oranje pakje kopen.

Nieuwe prison spelers hebben dan de outfit zo verkocht voor relatief veel.:fearscream:

Dus voorkom dat men goud geld gaat bieden voor originele prison outfit :innocent:

100% eens hiermee of verkoop ze in de shop dan gaan de oude spelers het daar kopen in plaats van van spelers

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
31
-
:tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy: limited edition pakkies is eigenlijk nog best wel leuk.
Moet je maar goed op je pakkie lette:smilingimp:

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
www.youtube.com

Daar zit wat in.

Status
Niet open voor verdere reacties.