Shop/creeper eggs.

Status
Niet open voor verdere reacties.

caviakop

Niet Verified
19 dec 2014
38
5
84
Hallo, Cavia hier :D. Ik heb gemerkt dat /shop weg is en dat er nu /market listings is ik vind dit echt jmmr want tnt is nu zeg maar gwn zeldzaam. En nu over de creeper eggs. Vroeger ging raiden altijd veel makkelijker toen de creeper eggs waren als je een zwakke plek had was je al door een base heen dat vind ik veel leuker nu doe je er uren over om door een base te komen waar alleen water over heen zit..

Laat hier onder weten als de Shop met creeper eggs terug moeten komen.

Gr Caviakop.

MisterTrolFace

Niet Verified
27 feb 2015
4
1
22
Ik vind dat ze terug moeten komen want dan is het niet easy om een base te maken en is het gwn leuker heb je niet te OP bases die bijna niet te raiden zijn met tnt:p

-ThaTrolFace AKA megawebvoetbal

dyllann

Supreme
dyllann
dyllann ✔
Supreme
24 dec 2014
154
45
214
Nederland
Er zijn nu nog creepereggs in faction sommige players hebben ze en er stond er 1 te koop in market voor 1000 tokens.
Mag je creepereggs hebben of word je dan geband?

MisterTrolFace

Niet Verified
27 feb 2015
4
1
22
Er zijn nu nog creepereggs in faction sommige players hebben ze en er stond er 1 te koop in market voor 1000 tokens.
Mag je creepereggs hebben of word je dan geband?
Dat weten we dus niet zeker sommige zegen van wel en sommige zeggen van niet
We zullen zien

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Niet alleen creeper eggs kunnen geduplicate worden, dus ik snap niet waarom ze creeper eggs eruit halen maar veel andere dingen mogen wel blijven.
Bases zijn nu zo makkelijk te verdedigen omdat het heel moeilijk is om aan tnt te komen en de ceggs zijn er ook uit :(

Harmen

Niet Verified
12 jul 2014
401
41
199
Ik ben voorstander van terug komen van creeper eggs alleen waar moet je ze dan kopen ?

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
Creeper eggs zijn al weer in omloop er werden laatst 40 geauct, wordt meteen duidelijk waarom ze weg waren... #Dupe

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
mensen hadden ze nog

iRG16

Niet Verified
30 okt 2014
24
1
89
27
( ik ben Ryan, dit is alt account ) even ter informatie : Creeper eggs werden uit de shop gehaald omdat je ze kon dupen. Nu, ik snap hun logica niet. Met die duper kon je gwn kapotveel items dupen, prot 4 armor, tnt, enderpearls, gapps, enzovoort. Er zijn nog veel meer dupes voor andere items, ( dia blocks, beacon enz voort ) . Dus warom 1 item uit de shop halen als je gwn 75% van de items kunt dupen? Ik stem er ook voor dat de ceggs terug komen met een /warp shop waar je verschillende dingen kunt kopen. Je kunt moeilijker bases raiden nu. 1. ceggs uitgehaald, ( chesten moeilijker te breken ) 2. shop weggehaald : minder TNT, moeilijker in bases geraken. de enige manier is door gwn nu kapotveel creepers te killen en tnt van maken, land unclaimen ( met geluk ) iemand van een andere F zijn eigen F naaien( zou zielig zijn maar hoort bij factions ) en geduped ceggs kopen. wat @remymine WEL kan doen is bv 1x per week ceggs in een dropprty rondgeven. bv max 100 ceggs. Natuurlijk denk je dan weer : JA dan kan je ze dupen. Maar zoals ik net zei, je kan alles dupen -,- dus waar ligt 't probleem? Ceggs moeten terugkomen ! ( en een warp shop ! )

caviakop

Niet Verified
19 dec 2014
38
5
84
Klopt, als ik raid koop ik altijd op dat moment tnt uit de shop. Ik doe er nu een half uur over om bij iemand 20 tnt te kopen en dan betaal ik nog 50 tk bizar....

caviakop

Niet Verified
19 dec 2014
38
5
84
Ik ben voorstander van terug komen van creeper eggs alleen waar moet je ze dan kopen ?
Harmen die shop moet gwn terug en de creeper eggs. Dan word factions al veel leuker..

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
24
Ik vind dat ze terug moeten komen want dan is het niet easy om een base te maken en is het gwn leuker heb je niet te OP bases die bijna niet te raiden zijn met tnt:p

Oooooh jij bent die trolface xD

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
Of gewoon zoals andere grote factions servers, een warp shop met een goed werkende sell shop -> mensen bouwen farms -> unclaimed -> meer gevechten- > iedereen blij

Status
Niet open voor verdere reacties.