Shops wederom.

Status
Niet open voor verdere reacties.

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
31
-
beste mede prisoners,

enkele Y/Zers zijn tot de conclusie gekomen dat concurreren met elkaar in shops met prijzen niet ten goede komt van onze eigen winst en uit eindelijk voor de server.
spelers schieten naar boven met hun rank door even naar plots/megaplots te gaan.

daardoor heb ik zojuist een optie gemaakt om te doen reacties zijn altijd welkom maar gelieve ook te onderbouwen als je aanpassingen hebt.

we wilden graag de prijzen als volgt zien:
cobble 14k
stone 17k
coal 100k
iron 170k
gold 250k
Diamond: 380k
Emerald: 475k
Obsidian: 520k
Quartz 80k

waarom deze prijzen?
zo minimaliseren we de winst van speler uit alle ranks.
maar kunnen we nog wel een degelijke winst geven zodat ze blijven komen naar plots om te verkopen.
zo voorkomen we ook dat het te makkelijk wordt om Y of Z te worden.

hopelijk houden mensen zich er nu wel aan ipv stiekem te concurreren met betere prijzen.

Mvg,
Gwen(walk3n_fridge)

razerforever

Niet Verified
10 jan 2015
108
32
169
Hey,

ben het eens met je Gwen.
Alleen zul je zien dat er altijd een paar niet op het forum kijken en zich hier niet aan gaan houden.
Ik neem aan dat je deze personen ingame wilt gaan benaderen over deze prijzen?
Ben trouwens wel benieuwd hoelang dit zal werken, de tijd zal het leren right? ;)
Hoop dat dit werkt.

M.V.G -Razer

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Hey,

ben het eens met je Gwen.
Alleen zul je zien dat er altijd een paar niet op het forum kijken en zich hier niet aan gaan houden.
Ik neem aan dat je deze personen ingame wilt gaan benaderen over deze prijzen?
Ben trouwens wel benieuwd hoelang dit zal werken, de tijd zal het leren right? ;)
Hoop dat dit werkt.

M.V.G -Razer
Wel heel kwetsbaar ja, om alle mensen mee te krijgen. :L

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
beste mede prisoners,

enkele Y/Zers zijn tot de conclusie gekomen dat concurreren met elkaar in shops met prijzen niet ten goede komt van onze eigen winst en uit eindelijk voor de server.
spelers schieten naar boven met hun rank door even naar plots/megaplots te gaan.

daardoor heb ik zojuist een optie gemaakt om te doen reacties zijn altijd welkom maar gelieve ook te onderbouwen als je aanpassingen hebt.

we wilden graag de prijzen als volgt zien:
cobble 14k
stone 17k
coal 100k
iron 170k
gold 250k
Diamond: 380k
Emerald: 475k
Obsidian: 520k
Quartz 80k

waarom deze prijzen?
zo minimaliseren we de winst van speler uit alle ranks.
maar kunnen we nog wel een degelijke winst geven zodat ze blijven komen naar plots om te verkopen.
zo voorkomen we ook dat het te makkelijk wordt om Y of Z te worden.

hopelijk houden mensen zich er nu wel aan ipv stiekem te concurreren met betere prijzen.

Mvg,
Gwen(walk3n_fridge)

helemaal niet mee eens met de prijzen, 1 walking fridge, volgens mij was jij mede schuldige met dominik die de prijzen naar max hebben gebracht, voorheen waren de hoogste prijzen die van retep, zsteven etc. daar hield ik me ook aan, is het dan niet verstandiger om juist die oude prijzen te doen? in plaats van nog lager gaan doen, maar ben het wel ermee eens dat dit inderdaad zo niet verder kan,
toen hadden rutger, ik en veel meer mensen geprobeerd om ook die prijzen zo te houden, met jordivlaarhoven etc. maar hier zouden regels over moeten komen, bijvoorbeeld 1 week ban als je boven die prijzen gaat, dan houd je dit tegen.

groet dead

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
helemaal niet mee eens met de prijzen, 1 walking fridge, volgens mij was jij mede schuldige met dominik die de prijzen naar max hebben gebracht, voorheen waren de hoogste prijzen die van retep, zsteven etc. daar hield ik me ook aan, is het dan niet verstandiger om juist die oude prijzen te doen? in plaats van nog lager gaan doen, maar ben het wel ermee eens dat dit inderdaad zo niet verder kan,
toen hadden rutger, ik en veel meer mensen geprobeerd om ook die prijzen zo te houden, met jordivlaarhoven etc. maar hier zouden regels over moeten komen, bijvoorbeeld 1 week ban als je boven die prijzen gaat, dan houd je dit tegen.

groet dead
Is een ban niet overdreven? :o

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
snap ik, maar ik noem een voorbeeld, maar als andere mensen de economie kapot maken zal een ban wel terecht zijn denk ik, zelfde als met miners, boom planten is ban, een probleem, maak er een regel van, dreig met 1 maand ban voor het planten van een boom en je verminderd/haalt het hele probleem onderuit

groet dead

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
31
-
dit forum is juist gemaakt om een gelijke economie te maken de prijzen zijn suggestief en kunnen dus nog veranderd worden.
dit zijn minimale prijzen inderdaad volledig mee eens daarom zet ik het hier om er over te kunnen discussiëren op een normale manier en zodoende naar een eind prijs te komen want de prijzen werden te ver naar boven gedreven en de gehele vinger discussie van wiens schuld het nou is is nutteloos want iedereen wijst iemand anders aan en niemand neemt zijn verantwoordelijkheid ervoor.

so wat is je tegen voorstel?

Mvg,
Gwen (walk3n_fridge)

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
dit forum is juist gemaakt om een gelijke economie te maken de prijzen zijn suggestief en kunnen dus nog veranderd worden.
dit zijn minimale prijzen inderdaad volledig mee eens daarom zet ik het hier om er over te kunnen discussiëren op een normale manier en zodoende naar een eind prijs te komen want de prijzen werden te ver naar boven gedreven en de gehele vinger discussie van wiens schuld het nou is is nutteloos want iedereen wijst iemand anders aan en niemand neemt zijn verantwoordelijkheid ervoor.

so wat is je tegen voorstel?

Mvg,
Gwen (walk3n_fridge)

alleen de oude prijzen van retep enzo, die heb ik nu nog steeds, omdat ik vond dat dat juist de maximale prijs mocht zijn, en dat hebben veel meer mensen. en dat het een regel wordt om maar een shop te maken met maximaal deze hoge prijzen.

groet dead

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
31
-
als ik het goed herriner zijn dat:
cobble:13k
stone:20k
coal: 100k
iron: 180k
gold:250k
dia:430k
emerald:550k
obsidian: 750k
quartz: 80k

mvg,
Gwen (walk3n_fridge)

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
nope cobble was al hoger, obsidian is lager dacht ik, gold was hoger, coal hoger en dia hoger
dat ik uit me hoofd dacht, maar nog steeds stel ik voor die prijzen te gebruiken

groet dead

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
31
-
de prijzen die ik net noemde zijn reteps prijzen ;)
dus graag specifieker worden qua prijzen

R

Rutgertjuh

Guest
Maar dion, wat is het probleem als we de prijzen terugdrijven? Behalve dat mensen minder snel ranken en dat wil de staff ook niet.

Mvg,
Rutger

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
De goeie oude prijzen hangen nog steeds in de normale plot van Melvin0506 ;)
Als het jullie lukt om die prijzen voor een lange tijd aan te houden met zn allen,ben ik trots op jullie xD

Doctorchinees

Niet Verified
29 jan 2015
69
26
174
23
bami
Nou... na veel lezen heb ik miss een idee xD
wat als je per y/z shop ofzo iemand die de max prijs doet bij zijn shop en dan moeten die mensen veel zoeken en de meeste zijn best wel lui en gaan ze gwn voor die prijs die bij die shop daar hangt gwn verkopen is dat miss een idee?

Gr
Tun (doctorchinees)

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
31
-
zou niet fair zijn aangezien er veel voor obsidian gaan.
daar is het meest verschil aan te verdienen ;)

~2001

Niet Verified
8 nov 2014
68
16
154
Ik sluit me aan bij de bovengenoemde prijzen. Zal me eraan houden :P

D

Deleted member 3030

Guest
Ook ik sluit me er bij aan. Ik heb net een controle gedaan en ben bij vele shops langs geweest waar hoge prijzen te krijgen zijn. Ik kwam nog steeds heel veel mensen tegen die gewoon de hoge prijzen aanboden. Het gaat hier bij om:

Megaplots:
  • Retep4snah (@Retep )
  • T022 (@t022 )
  • Heroebrain01 (@stijn123456789 )
  • Superallard (@Rutgertjuh ) (Ik heb gelezen dat je akkoord ging, maar je prijzen zijn nog niet veranderd)
  • KoningWouterM (?)
  • Coolkingm (?)
  • Teunie_2002 (?)
  • zStevenzLl (@Stevenn)
Normale Plots:
Zouden jullie aub ook jullie prijzen kunnen aanpassen naar de bovenstaande???

Ik heb dus nu mijn prijzen aangepast en heb sindsdien maar enkele klanten gehad, ik stel voor mij zelf, eigelijk voor iedereen als jullie het goed vinden, deze deadline: Prijzen moeten aangepast zijn op 9-3-2015 om 18:00. Wanneer dit niet zal zijn en er maar enkele hun prijs gaan veranderen, zal ik dit ook maar moeten doen. Want wie komt er nu naar een shop met lagere prijzen als er tientallen shops met hoge prijzen in de buurt liggen? Hopelijk passen jullie je prijzen aan. Reageer vooral op mijn bericht, wil jullie mening wel weten hierover.

Met vriendelijke groet,
JordivanLaarhoven

t022

Niet Verified
28 dec 2014
14
0
20
24
Ook ik sluit me er bij aan. Ik heb net een controle gedaan en ben bij vele shops langs geweest waar hoge prijzen te krijgen zijn. Ik kwam nog steeds heel veel mensen tegen die gewoon de hoge prijzen aanboden. Het gaat hier bij om:

Megaplots:
  • Retep4snah (@Retep )
  • T022 (@t022 )
  • Heroebrain01 (@stijn123456789 )
  • Superallard (@Rutgertjuh ) (Ik heb gelezen dat je akkoord ging, maar je prijzen zijn nog niet veranderd)
  • KoningWouterM (?)
  • Coolkingm (?)
  • Teunie_2002 (?)
  • zStevenzLl (@Stevenn)
Normale Plots:
Zouden jullie aub ook jullie prijzen kunnen aanpassen naar de bovenstaande???

Ik heb dus nu mijn prijzen aangepast en heb sindsdien maar enkele klanten gehad, ik stel voor mij zelf, eigelijk voor iedereen als jullie het goed vinden, deze deadline: Prijzen moeten aangepast zijn op 9-3-2015 om 18:00. Wanneer dit niet zal zijn en er maar enkele hun prijs gaan veranderen, zal ik dit ook maar moeten doen. Want wie komt er nu naar een shop met lagere prijzen als er tientallen shops met hoge prijzen in de buurt liggen? Hopelijk passen jullie je prijzen aan. Reageer vooral op mijn bericht, wil jullie mening wel weten hierover.

Met vriendelijke groet,
JordivanLaarhoven

Dus moet ik nou mijn prijzen verlagen of is het juist goed zoals het nu is? Btw ik moet weer eens online komen :P.

Groetjes t022.

Status
Niet open voor verdere reacties.