ik zal om half 8 eens.zien of het koekje er nog ligt zo ja dan own ik hem nog XDReport!
Report!ik hack heel mc en heb xray en kan op iem zijn claim minen ik pak het cookie en verstop het onder mijn matras
mollen op mc ???ik stuur mijn leger getrainde mollen erop af om het koekje te innen, dan geef ik het hem aan de enderdragon, met resistance lvl 200.
shhhtmollen op mc ???
niet realistich
notch verkocht de boel dus je hebt mc niet meer...shhht
ik ben geheimlijk notch en heb secret al een 2.0 mob in de game verwerkt. harharhar
ahem... zei ik notch? kijk eens goed..notch verkocht de boel dus je hebt mc niet meer...
heb je het niet net verandert? of kan ik niet lezenahem... zei ik notch? kijk eens goed..
je hebt het et verandert kijk maar in mijn reactieheb je het niet net verandert? of kan ik niet lezen
ok maar hier is het bewijs http://prntscr.com/676pidhet is altijd zo geweest hoor ^.^ maar back to topic, steel mn cookie
en lees terug, niet alles is realistisch in mc :p
bijv blz 3.
en waar laat je je cookie?ik dreig de enderdragon de koek aan mij te geven anders kill ik hem met men wooden axe
Ik backstab jan met een mes en ik zuig het koekje uit de kit met mijn kirby-power, en daarna krimp ik het koekje met mijn krimpstraal, en spoel het doorik dreig de enderdragon de koek aan mij te geven anders kill ik hem met men wooden axe en neem het koekje meen naar hungergames1 en neem kit coociemonster zoek maar uit:)