Maar het matras stinkt en ik ga op het koekje liggen, daardoor bezwijkt het koekje onder mijn gewicht en breekt.ik hack heel mc en heb xray en kan op iem zijn claim minen ik pak het cookie en verstop het onder mijn matras
Maar het matras stinkt en ik ga op het koekje liggen, daardoor bezwijkt het koekje onder mijn gewicht en breekt.ik hack heel mc en heb xray en kan op iem zijn claim minen ik pak het cookie en verstop het onder mijn matras
ik steel je gouden spaarôt en verkoop het goed met het koekje en het vertrekt naar china (waar het word gesmolten tot goud) :)Ik kom naar je huis en graaf het koekje op en ga naar mijn eigen huis, waar ik het samen met het sleuteltje in mijn gouden spaarpot stop.
ik die na dat ik de piloot had vermoord op meeuwen begon te jagen schoot de meeuw met het koekje neer een ging het halenIk ben piloot van de vliegroute naar China, ik ging in controle uitvoeren en kwam Jan tegen. Hij smokkelde het koekje buiten het vliegtuig en toen lag het daar helemaal alleen op een vleugel, tot een meeuw hem oppakte.
ik ging de mensen ginder helpen omdat er (buiten alleen doden) ook overlevenden waren na dat ik de Himalaya had vernielt maar ik zach D_warior_D het koekje opeten en ik pakte hem in in plastik folie en nu stal ik een raket en een hoop kernwapens laade het racket vol met hem er tussen en stuurde de racket de maan nu is er geen maan meer :( en ik bleef op aarde om de mensen te helpenToen kwam ik bij een uitvinder en hij vond het "koekjeszoekaparaat" uit, vroeg ik de FBI om een paar Nucleaire wapens van Russen te jatten en vond het koekje door de hulp van een kluizenaar, die Jan had zien rond dwalen in de bergen!
En toen? At ik het op ^.^
creativeIk join de server en zie het koekje liggen, en neem het mee naar mijn lievelings gamemode (niemand weet waar ik woon want ik rode naar een gamemode!) welke gamemode speel ik het meest en die vindt bij mij ;)
ik vind het koekje in de kippen club en verstopt m onder mijn toilet