Lijkt me wel tof om eens uit te proberen, ik ben van mezelf al 'n serieuze jongen :)
Er is geen bepaalde leeftijdslimiet, je hoeft namelijk ook niet te spreken, alleen mee te doen. Maar we hebben liever wat oudere mensen omdat die vaak wat serieuzer zijn dan 10-jarige kinderen, maar er zijn jonge kinderen die wel serieus kunnen zijn en daar zijn we naar opzoek.
Tuurlijk. Ook jij mag meedoen Guus :)zoals ik???
Ofc. Hoe meer mensen hoe beter. Het kan overigens wel even duren voor er mensen nodig zijnKan ik nog meedoen heb interesse :D
met wat?Mededeling
Dit project wordt tijdelijk even in concept gezet, omdat ik me de aankomende weken even ergens anders mee bezig ga houden dan met Minecraft. Hopelijk hebben jullie hier begrip voor.
Goed nieuws wat mij betreft want ik ben komende week ook inactief.Mededeling
Dit project wordt tijdelijk even in concept gezet, omdat ik me de aankomende weken even ergens anders mee bezig ga houden dan met Minecraft. Hopelijk hebben jullie hier begrip voor.
School, huiswerk bijwerken en met jou natuurlijk <3met wat?
K ben een nieuwsgierige Panda
~Panda
Me2Mededeling
Vipperd ik mag toch wel mee doen hé :3Hey Haunties,
Binnenkort starten wij weer met de productie van Story of Thulas op mijn YouTube kanaal en wij zoeken figuranten die ons willen helpen. We zoeken mensen die serieus zijn tijdens de opnames (dus niet iemand die loopt te trollen tijdens de opnames). Om jullie een beetje een idee te geven wat Story of Thulas is, ga ik jullie hieronder wat informatie geven.
Over Story of Thulas:
Story of Thulas is een RPG met verschillende rijken die allemaal een andere relatie met elkaar hebben. In het eerste seizoen had Thulas een vijandige relatie met Eldaria en een neutrale relatie met Alorah, maar in het tweede seizoen was Thulas bondgenoot met Eldaria en een vijand met Alorah. Deze roleplay-game is NIET te vergelijken met Kingdom.
Crew:
Regisseur: Ik (vipwachtwoord)
Productieleider/Scripter: Wessel (whatthewessel)
Camera: Ik, Wessel & @jeremey
'Bekende' Haunted acteurs die meespelen:
Jeffrey (@Dark_Obscurity)
Valentein (@Walking_Fridge)
Ritchie (@Datdus)
Eva (@Evatje019)
Quincy (@TheQpowerrr)
Jeremey (@jeremey) (hhjer1)
Stef (@FlaconBacon)
Shera (FunCast)
Léon (leonvp)
Niels (@jefkedebeer123)
Leroy (@lowdriver)
Bestaande beelden uit het tweede seizoen
Hieronder de trailer en de eerste aflevering van het tweede seizoen.
Bij interesse zie ik graag een reactie onder dit topic ;)
Gr. Vipwachtwoord
Haha. Ja tuurlijk, maar hou wel rekening met dat het waarschijnlijk nog wel even gaat duren voor we weer beginnenVipperd ik mag toch wel mee doen hé :3
maakt ni uit :pHaha. Ja tuurlijk, maar hou wel rekening met dat het waarschijnlijk nog wel even gaat duren voor we weer beginnen