Story of thulas

Status
Niet open voor verdere reacties.

guusbong

Niet Verified
16 jul 2015
105
21
154
Panda Land, Nederland
Er is geen bepaalde leeftijdslimiet, je hoeft namelijk ook niet te spreken, alleen mee te doen. Maar we hebben liever wat oudere mensen omdat die vaak wat serieuzer zijn dan 10-jarige kinderen, maar er zijn jonge kinderen die wel serieus kunnen zijn en daar zijn we naar opzoek.

zoals ik???

guusbong

Niet Verified
16 jul 2015
105
21
154
Panda Land, Nederland
Mededeling
Dit project wordt tijdelijk even in concept gezet, omdat ik me de aankomende weken even ergens anders mee bezig ga houden dan met Minecraft. Hopelijk hebben jullie hier begrip voor.
met wat?
K ben een nieuwsgierige Panda

~Panda

L

LeviboyNL

Guest
Mededeling
Dit project wordt tijdelijk even in concept gezet, omdat ik me de aankomende weken even ergens anders mee bezig ga houden dan met Minecraft. Hopelijk hebben jullie hier begrip voor.
Goed nieuws wat mij betreft want ik ben komende week ook inactief.

Verder succes met wat je gaat doen

vipwachtwoord

Niet Verified
28 jul 2014
377
116
224
25
www.teamvip.net
Nee geintje. Ik ga me iets meer bezighouden met school en aankomende filmproducties waarvan ik op dit moment in de Pre-productie zit. Binnenkort allemaal te zien op mijn hoofdkanaal overigens @guusbong

@LeviboyNL Helemaal mooi, dan is dat in ieder geval geregeld en wat ik ga doen staat hierboven hihi

xli.saa_

Niet Verified
5 jan 2016
72
37
164
21
BROODKAST!
Mededeling
Me2

Milan(ghostman4848)

God
KwijlHond
KwijlHond ✔
God
27 jun 2014
206
94
254
23
DerpEiland
Hey Haunties,
Binnenkort starten wij weer met de productie van Story of Thulas op mijn YouTube kanaal en wij zoeken figuranten die ons willen helpen. We zoeken mensen die serieus zijn tijdens de opnames (dus niet iemand die loopt te trollen tijdens de opnames). Om jullie een beetje een idee te geven wat Story of Thulas is, ga ik jullie hieronder wat informatie geven.

Over Story of Thulas:
Story of Thulas is een RPG met verschillende rijken die allemaal een andere relatie met elkaar hebben. In het eerste seizoen had Thulas een vijandige relatie met Eldaria en een neutrale relatie met Alorah, maar in het tweede seizoen was Thulas bondgenoot met Eldaria en een vijand met Alorah. Deze roleplay-game is NIET te vergelijken met Kingdom.

Crew:
Regisseur: Ik (vipwachtwoord)
Productieleider/Scripter: Wessel (whatthewessel)
Camera: Ik, Wessel & @jeremey

'Bekende' Haunted acteurs die meespelen:
Jeffrey (@Dark_Obscurity)
Valentein (@Walking_Fridge)
Ritchie (@Datdus)
Eva (@Evatje019)
Quincy (@TheQpowerrr)
Jeremey (@jeremey) (hhjer1)
Stef (@FlaconBacon)
Shera (FunCast)
Léon (leonvp)
Niels (@jefkedebeer123)
Leroy (@lowdriver)

Bestaande beelden uit het tweede seizoen
Hieronder de trailer en de eerste aflevering van het tweede seizoen.

Bij interesse zie ik graag een reactie onder dit topic ;)
Gr. Vipwachtwoord
Vipperd ik mag toch wel mee doen hé :3

Status
Niet open voor verdere reacties.