Survival realm update announce

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Haunties, komende zaterdag is het zover. De Survival Realm Update :)
Wat gaat er dan precies gebeuren met onze Survival Server?

QGxEiq8.jpg

Onze survival server zal gaan bestaan uit 3 aparte servers, 3 realms. Elke realm heeft zijn eigen thema en daaraan een eigen difficulty gekoppeld. Elke realm zal 75 slots hebben, een totaal van 225 slots dus!
- De Heaven Realm zal op een easy difficulty staan. (/survival1)
- De Medieval Realm zal op een normal difficulty staan. (/survival2)
- De Hell Realm zal op een hard difficulty staan. (/survival3)
- Realm Lobby (/survival)

In de Medieval Realm zal zich tevens ook de oude map bevinden, je zult hier dus je spullen en bouwwerken terug kunnen vinden, maar je kunt er ook genieten van een nieuwe 1.8 world. Of je speelt natuurlijk op een van de nieuwe Realms ;).
Alle Realm worden verbonden met een Realm Lobby. Deze bereik je met de /survival command of via het compass. Je kunt ook snel naar een Realm gaan door middel van de /survival1, /survival2, en /survival3 commands zoals eerder weergegeven.

Release datum Zaterdag 7 Maart 17:00. Deze datum staat voor 90% zekerheid vast, maar kan ook nog besloten worden om het op 8 Maart te houden indien ik (remymine) die dag verhinderd ben (kleine kans).

~Remymine & Staff

Laatste update:

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Stoer! Weer iets moois!
Ik kan haast niet meer wachten om d'r te joinen! :P
Grey Dale, we're gonna build ya >=)!

kronoscreeper

Niet Verified
13 jan 2015
98
21
99
De Woestijn
Thema van de server he, hoe alles gebouwd is. We kunnen hierin niet teveel afwijken, aangezien alles voor het algemene publiek bestemd moet blijven, ik wil straks niet met een lege realm zitten omdat niemand de speelstijl daarvan aanstaat.
dus de difficulty en de bouwstijl van de server gebouwen (de spawn, shop ect.) horen bij het thema??
of ook de biomes/mobs???

lorenzokwant

Niet Verified
10 okt 2013
47
11
134
24
ik denk dat hemel een soort van skylands word en hell een nether based wereld word
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
werkt god mode in alle realms?
ja dat zei remy all donator ranks werken op alle realms

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
553
183
264
20
ik snap er niks van (mag het in het nederlands remy)

Status
Niet open voor verdere reacties.