Survivalmap 1.8

Status
Niet open voor verdere reacties.

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
Doc...... hoe KOM je hier bij? survival wordt niet reset, dit heeft remy echt al 20x verteld :p
ik wwet dat remy altijd gezecht heeft dat er geen reset komt van de survivalmap. Maar hier word steeds gesproken over een nieuwe 1.8 survivalmap. Er is er maar 1 dussssss..........
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
ik wwet dat remy altijd gezecht heeft dat er geen reset komt van de survivalmap. Maar hier word steeds gesproken over een nieuwe 1.8 survivalmap. Er is er maar 1 dussssss..........
je hebt duidelijk dit topic niet goed gelezen, we hebben het over de nieuwe 1.8 map die binnekort gaat komen,
en dat de OP het een leuk plan leek als we daar early access voor zouden kunnen krijgen eventueel, of de seed maar dat is een slecht plan :p
maar letterlijk NIEMAND zei iets over een reset ofzo hoor :D

en ja, er komt wel een nieuwe survival map, maar de oude blijft ook bestaan, dus dan hebben we 2 survival maps, de oude, en een nieuwe 1.8 map ;)
 
Laatste update:

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
@Ryan Goffinet Als dat mogelijk is. Als het mogelijk moest zijn mochten ze mijn part zelfs ores/spawners zelfs villages weglaten voor early acces. Gaat me puur om geografische ligging. Zo krijgen donators ook de kans om de gebieden dichste bij spawn te claimen wat anders volstaat met rommel...
Najah daar ga ik wel mee akkoord. Bv in Miners konden de nieuwelingen een plot hebben op de eersterij en kappen dan met miners... Voor degenen die dan een mooie opvallende shop willen bouwen is dat dan niet eens mogelijk meer, tenzij je het kan overkopen. @Stevenn begrijpt 't wel ;p
 

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
25
Najah daar ga ik wel mee akkoord. Bv in Miners konden de nieuwelingen een plot hebben op de eersterij en kappen dan met miners... Voor degenen die dan een mooie opvallende shop willen bouwen is dat dan niet eens mogelijk meer, tenzij je het kan overkopen. @Stevenn begrijpt 't wel ;p
Ik vond het ook teleurstellend dat de plots gratis waren. Persoonlijk had ik een minimum rank van ... en een bedrag van 5miljoen ofzo verwacht. Jammer genoeg zaten de plots gelijk vol.

Maar even op topic houden:

Een survival map heeft vast wel 6-8 duizend blokken op de X en Z coördinaten?
waarom moet je dan persé een plek bij het begin dan? Want ik bedoel, je kunt teleporten over de hele wereld, als donateur kan je al naar coörds teleporten en dergelijke. Als legend+ heb je al fly, waardoor je op plekken al veel sneller kunt komen. Als ranked kun je de server in komen, ook al zit hij al op de 100(of 150) spelers. Waarom daar bovenop ook nog een eerdere release voor donateurs?

Ook kun je nog warps aanvragen voor mooie en grote projecten?
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Ach, dat moet je aan degene vragen die het heeft gevraagt ;p
 
K

Kogetsoo

Guest
Als je al de rest van het topic ook zou gelezen hebben zou je ook gelezen hebben dat ik al lang heb toegegeven dat de seed geven een slechte optie is en dat een early acces voor ranks mogelijks de beste en enige manier is. Bij de vraag om seed was er nog niet in me opgekomen dat je ALLE spawners/villages etc zou gaan rushen want met zulke dingen hou ik mij niet bezig. Toch bedankt om nog eens te verduidelijken dat de seed geven geen optie is, Kogetsoo ;)
.
Het was vroeg, vergeef me. ;)

En geen dank! :D

Groeten,
Koge
 

Jurgen

Niet Verified
3 jan 2015
34
27
119
21
Early Acces wat een top idee dan kan ik ook eens puur en Project beginnen
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
Ik vond het ook teleurstellend dat de plots gratis waren. Persoonlijk had ik een minimum rank van ... en een bedrag van 5miljoen ofzo verwacht. Jammer genoeg zaten de plots gelijk vol.

Maar even op topic houden:

waarom moet je dan persé een plek bij het begin dan? Want ik bedoel, je kunt teleporten over de hele wereld, als donateur kan je al naar coörds teleporten en dergelijke. Als legend+ heb je al fly, waardoor je op plekken al veel sneller kunt komen. Als ranked kun je de server in komen, ook al zit hij al op de 100(of 150) spelers. Waarom daar bovenop ook nog een eerdere release voor donateurs?

Ook kun je nog warps aanvragen voor mooie en grote projecten?

ja haha, die early access zou dan echt puur zijn zodat de donateurs een MOOIE plek kunnen uitzoeken en lekker ruim kunnen claimen, bijvoobeeld een heel berg gebied met mooie watervalletjes en riviertjes etc...
maar.... dit gaat niet gebeuren lijtk me, want anders zijn meteen al in het begin alle villages en water temples etc al geclaimed nog voor er uberhaupt non-donating players op zijn geweest :P


maar opzich kan ik me wel voorstellen dat sommige mensen graag een mooie grote claim dicht bij de spawn willen, want daar komt veel volk langs ;)
waarom is dat handig vraag je? nou, elke keer als er iemand voorbij komt gaan je auto farms werken ;) dus stel je bent een paar dagen niet online, zul je bij terugkomst toch weer leuk een hoop stuff in je kisten vinden :) denk hierbij aan iron-farms, gold-farms en dingen als auto sugarcane farms :)
 

Jurgen

Niet Verified
3 jan 2015
34
27
119
21
Watertempels en villages worden natuurlijk gelijkt gepakt :3 Misschien remy een paar stukken maakt bij spawn die je kan kopen ofzo... En dat alleen ranks dat kunnen kopen ...

@Jurgen
 

Jurgen

Niet Verified
3 jan 2015
34
27
119
21
ja haha, die early access zou dan echt puur zijn zodat de donateurs een MOOIE plek kunnen uitzoeken en lekker ruim kunnen claimen, bijvoobeeld een heel berg gebied met mooie watervalletjes en riviertjes etc...
maar.... dit gaat niet gebeuren lijtk me, want anders zijn meteen al in het begin alle villages en water temples etc al geclaimed nog voor er uberhaupt non-donating players op zijn geweest :p


maar opzich kan ik me wel voorstellen dat sommige mensen graag een mooie grote claim dicht bij de spawn willen, want daar komt veel volk langs ;)
waarom is dat handig vraag je? nou, elke keer als er iemand voorbij komt gaan je auto farms werken ;) dus stel je bent een paar dagen niet online, zul je bij terugkomst toch weer leuk een hoop stuff in je kisten vinden :) denk hierbij aan iron-farms, gold-farms en dingen als auto sugarcane farms :)


En dit Zijn weer een paar nadelen

@Jurgen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.