Tp glitchen

Status
Niet open voor verdere reacties.
R

Rutgertjuh

Guest
Wow, groot complot tegen harmen, zul je dadelijk zien dat er niks is :p

Mvg,
Rutger

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Als jullie me ff uitleggen wat faction is en hoe het werkt wil ik best meehelpen #FactionNoob

Mvg,
Rutger
het principe van raiden is een base die je aanvalt. Deze base is geclaimt en je kan er geen blokken plaatsen en weghalen.
om toch in die base te komen hebben we tnt kanonnen nodig, het woordt zegt t al een kanon dat tnt richting de base schiet,
Waarschijnlijk heeft hij zijn base heel goed beschermt waardoor t wel even duurt :)
We hebben vooral tnt nodig, dit kan je kopen met tokens dus dat zou altijd fijnz zijn :)

_Mrvinz_

Niet Verified
25 jan 2014
203
35
234
22
Netherlands
twitter.com
MauritsPorta.... gast veel manschappen... Heel zijn f is zowat banned... ik ook dusja Goodluck man... wrm zou je met veel manschappen komen als er toch niemand kan terug vechten...

iRobin4life

Niet Verified
4 feb 2015
52
3
89
26
Wat gewoon zo jammer is, is dat mensen misbruik maken van een bescherming zodat je niet dood gaat.. (daardoor wordt het tpglitchen mogelijk..)
Ook jammer dat er op de Factions server niet gewoon zonder cheats gespeeld kan worden. Er is altijd wel iemand die zichzelf niet zo goed vind en cheats download. Voornamelijk xRay wordt veel gedownload en gebruikt om bases/chests te vinden.

conceptswe

Niet Verified
24 mei 2014
375
159
229
26
Niet kijken stalker!
Van ruilen komt huilen :'(
Van factions ook

Trouwens, als iemand wat geënchant moet hebben roep je me maar heb ergens in de 60 levels :p (heb alleen niks XD)

Harmen

Niet Verified
12 jul 2014
401
41
199
het principe van raiden is een base die je aanvalt. Deze base is geclaimt en je kan er geen blokken plaatsen en weghalen.
om toch in die base te komen hebben we tnt kanonnen nodig, het woordt zegt t al een kanon dat tnt richting de base schiet,
Waarschijnlijk heeft hij zijn base heel goed beschermt waardoor t wel even duurt :)
We hebben vooral tnt nodig, dit kan je kopen met tokens dus dat zou altijd fijnz zijn :)
Heel veel tk er staat veel te wachten als je me probeer te raiden als hoor lukt jullie toch niet

Status
Niet open voor verdere reacties.