Tp glitchen

Status
Niet open voor verdere reacties.

colinmeinema

Niet Verified
3 aug 2014
48
12
119
23
Pelle ik ben niet er in geglitch onder in de base was Luik die je open en dicht kon doen bij de oude f van @Evilhebix123 ik ben omhoog gegaan met water aan de zijkanten er stond Luik open die je dicht kon doen. Maar hij stond open ik Gooide enderpearl en toen was binnen omdat dat Luik openstond dus je hoeft niet gelijk schijnheilig te zeggen dat ik dat deed. En heb je op cam dan wil k wel graag zien dan !
Jullie probeerden gwn te tpglitchen, Wolf ging met het water naar beneden, accepte mark en de tp glitch mislukte een paar keer.

R

Rutgertjuh

Guest
het principe van raiden is een base die je aanvalt. Deze base is geclaimt en je kan er geen blokken plaatsen en weghalen.
om toch in die base te komen hebben we tnt kanonnen nodig, het woordt zegt t al een kanon dat tnt richting de base schiet,
Waarschijnlijk heeft hij zijn base heel goed beschermt waardoor t wel even duurt :)
We hebben vooral tnt nodig, dit kan je kopen met tokens dus dat zou altijd fijnz zijn :)

Ah, thanks voor de uileg. Het begint nu een beetje te dagen. Ik zal wel gewoon proberen om aan wat tnt te komen :)

Mvg,
Rutger

Last edited by a moderator:

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Jullie probeerden gwn te tpglitchen, Wolf ging met het water naar beneden, accepte mark en de tp glitch mislukte een paar keer.
Om welke base gaat dit?
ik heb nooit (express) geprobeerd te tp glitchen. De raid waar ik aan dacht was mark niet eens bij :0

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
24
Pelle ik ben niet er in geglitch onder in de base was Luik die je open en dicht kon doen bij de oude f van @Evilhebix123 ik ben omhoog gegaan met water aan de zijkanten er stond Luik open die je dicht kon doen. Maar hij stond open ik Gooide enderpearl en toen was binnen omdat dat Luik openstond dus je hoeft niet gelijk schijnheilig te zeggen dat ik dat deed. En heb je op cam dan wil k wel graag zien dan !
Er was geen lui whahAhah zo slechte smoes

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Ah, thanks voor de uileg. Het begint nu een beetje te dagen. Ik zal wel gewoon proberen om aan wat tnt te komen :)

Mvg,
Rutger
Je kan het kopen in shop voor wat tokens, dat is de makkelijkste manier.

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
glitchen en misbruik daarvan met bewijs onder reports plaatsen. Niet in een open topic zonder bewijs iemand beschuldigen. Dank u voor de medewerking :)

robinkw14

Niet Verified
5 jan 2015
27
0
45
24
Jullie zijn wel stoer met z'n allen op Harmen das toch zielig niemand heeft bewijs dat hij heeft geglicht echt zielig

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Ik heb geen bewijs wat ik gerecord heeft ofzo, maar hij heeft t gewoon tegrn mij gezegd dus ik vind t niet zielig...
Het is ook super moeilijk om bewijs voor glitchen te vinden.

Harmen

Niet Verified
12 jul 2014
401
41
199
Ik heb geen bewijs wat ik gerecord heeft ofzo, maar hij heeft t gewoon tegrn mij gezegd dus ik vind t niet zielig...
Het is ook super moeilijk om bewijs voor glitchen te vinden.
Wtf nee ik zei ik ben via supersybren zonder dat k wist in je f gekomen maar Sybren zei tp voor raid bij jouw f toen kwam ik in je f
En bij de ander base van evil stond Luik open

Dus....

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
laatste waarschuwing, geen bewijs niet beschuldigen. Je kunt altijd je mening geven of vinden dat iemand glitched. MAAR DAT IS WAT ANDERS DAN WAT JULLIE HIER DOEN. Als jullie je hier niet aan houden sluit ik dit topic.

_Mrvinz_

Niet Verified
25 jan 2014
203
35
234
22
Netherlands
twitter.com
mijn mening is sluit dit topic alleen maar gezeik :/

Status
Niet open voor verdere reacties.