Vote in mei en win mooie prijzen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie wordt de meest actieve voter van de maand mei? De 3 spelers die het meest voten in de maand mei krijgen een mooie prijs! Door middel van voten steun je Haunted en schenk je jezelf wat geschenken in-game. Deze actie loopt t/m 31 mei.

Voten kan hier >
https://hauntedmc.nl/vote/
Je kan elke 12 uur beide votes uitbrengen.

Degene die als eerste het maximaal aantal votes heeft op de laatste dag van de maand wint de eerste prijs.

1ste prijs: Razer Kraken USB Headset (Persoonlijk bezorgd door Haunted-owner Remymine)
2de prijs: Razer Abyssus Essential Ambidextrous Gaming Muis
3de prijs: Google of ITunes giftcard t.w.v. €30,-

Succes!

maxresdefault.jpg

Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd
 

jefkedebeer123

Supreme
jefkedebeer
jefkedebeer ✔
Supreme
2 mei 2015
188
31
234
20
Nou zet de koffie en gebakjes maar klaar tegen 1 juni Remyyyyyy komt.
 

sky1111minecraft

Niet Verified
13 mrt 2014
35
2
79
Wie wordt de meest actieve voter van de maand mei? De 3 spelers die het meest voten in de maand mei krijgen een mooie prijs! Door middel van voten steun je Haunted en schenk je jezelf wat geschenken in-game. Deze actie loopt t/m 31 mei.

Voten kan hier >
https://hauntedmc.nl/vote/
Je kan elke 12 uur beide votes uitbrengen.

Degene die als eerste het maximaal aantal votes heeft op de laatste dag van de maand wint de eerste prijs.

1ste prijs: Razer Kraken USB Headset (Persoonlijk bezorgd door Haunted-owner Remymine)
2de prijs: Razer Abyssus Essential Ambidextrous Gaming Muis
3de prijs: Google of ITunes giftcard t.w.v. €30,-

Succes!

maxresdefault.jpg

Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd
Haha t enige is da ik een weekie weg ga in mei dus dat wordt m niet! GL IEDEREEN!!
 

JustSennax

Niet Verified
10 jul 2015
40
7
89
21
Leuk zeg! Ik ga zo veel mogelijk proberen te vote! Heb echt hard een nieuwe koptelefoon nodig! LaptopMuis is ook helemaaaal niet verkeerd & Een Giftcard kan iedereen goed gebruiken XD!
 

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
564
183
264
19
ik denk levi of witch xD
 
  • Like
Reactions: LeviboyNL
Status
Niet open voor verdere reacties.