Waar zijn de moderaters?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
24
Ik speel nu ongeveer elke dag haunted wel 2 uur ik zie op kitpvp / prison echt bijna nooit moderaters s'avonds Dauwdruppel op kitpvp en soms mainth op prison maar veder waar ik ook kijk geen moderaters?
Ik heb alle respect voor de staff alleen er zijn vaak hackers en dan op heel haunted is er geen moderater ik weet dat ze een ook een leven hebben alleen er komen gwn zo veel meer hackers laatst het verpest gwn Mc.
Kunne jullie mischien hier iets op bedenken of een verklaring voor geven net is razerforever en jaspereleuwarin ge1hit en er waren geen moderaters sorry dat ik zo negatief ben ik heb alle respect ik wil haunted er alleen maar beter op worden.

Evil

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Interpunctie zou het wat duidelijker maken. :)

Ff naar de inhoud. Volgens mij zijn de moderators niet (veel) minder on, maar is er gewoon meer behoefte aan hulp.
Het ligt dus volgens mij niet aan hen.

Wat ik wel vreemd vind, is dat er zo weinig gereageerd wordt op de bugs. Moderators kunnen de meeste dingen toch ook weten, daar hoeft de owner toch niet alles over te zeggen?

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Same voor Miners. Ik vond 3 maps waar je uit de map kon , en ik vroeg aan 3 verschillende mods om ze dat f konden fixen ( gewoon een blokje neerzetten ofzo ) en hun reactie, van alle 3 was : Ik doe niet aan Miners, vraag 'n ander. ik snap wel dat ze elk een favvoriet server hebben, of dat ze liefst op een of andere server gaan, maar toch. een blokje plaatsen was best niet moeilijk.

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
In de buurt van Eindhoven
Same voor Miners. Ik vond 3 maps waar je uit de map kon , en ik vroeg aan 3 verschillende mods om ze dat f konden fixen ( gewoon een blokje neerzetten ofzo ) en hun reactie, van alle 3 was : Ik doe niet aan Miners, vraag 'n ander. ik snap wel dat ze elk een favvoriet server hebben, of dat ze liefst op een of andere server gaan, maar toch. een blokje plaatsen was best niet moeilijk.
mja, het is niet zozeer hun favoriete server, elke mod heeft een aantal servers toegewezen gekregen waar ze moeten moderaten..
helaas is het nog wel een beetje under-staffed op haunted... er zijn heel vaak geen of maar enkele mods online... de enige optie hiervoor is de staff uitbreiden... dit moet ook wel aangezien haunted op moment de grootste NL server is met regelmatig meer dan 1000 mensen online! een stuk of 3 mods is dan ook gewoon eigenlijk veel te weinig... maarja, het duurt nou eenmaal ff tot er nieuwe goede mods gevonden worden door de staff ;)

• Like
Reactions: artho

Master_genius_1

Niet Verified
14 dec 2014
835
164
234
25
Amsterdam
www.technicpack.net
mja, het is niet zozeer hun favoriete server, elke mod heeft een aantal servers toegewezen gekregen waar ze moeten moderaten..
helaas is het nog wel een beetje under-staffed op haunted... er zijn heel vaak geen of maar enkele mods online... de enige optie hiervoor is de staff uitbreiden... dit moet ook wel aangezien haunted op moment de grootste NL server is met regelmatig meer dan 1000 mensen online! een stuk of 3 mods is dan ook gewoon eigenlijk veel te weinig... maarja, het duurt nou eenmaal ff tot er nieuwe goede mods gevonden worden door de staff ;)
Misschien een paar mensen als helper aanwijzen ofzo... ;)

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.146
573
313
29
Nog niet elke moderator heeft zijn modrank op alle servers.. dus dan kun je daar vrij weinig xD

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.146
573
313
29
Ik speel nu ongeveer elke dag haunted wel 2 uur ik zie op kitpvp / prison echt bijna nooit moderaters s'avonds Dauwdruppel op kitpvp en soms mainth op prison maar veder waar ik ook kijk geen moderaters?
Ik heb alle respect voor de staff alleen er zijn vaak hackers en dan op heel haunted is er geen moderater ik weet dat ze een ook een leven hebben alleen er komen gwn zo veel meer hackers laatst het verpest gwn Mc.
Kunne jullie mischien hier iets op bedenken of een verklaring voor geven net is razerforever en jaspereleuwarin ge1hit en er waren geen moderaters sorry dat ik zo negatief ben ik heb alle respect ik wil haunted er alleen maar beter op worden.

Evil
Ik ben bijna altijd online, survival, mixed, prison. Maar als je een vraag hebt.. kom ons dan halen. Als je niets zegt kunnen we je problemen niet oplossen.

Dimdamian

Niet Verified
20 sep 2013
197
48
184
28
Arnhem and surroundings
Misschien een paar mensen als helper aanwijzen ofzo... ;)
Helper is helemaal afgeschaft aangezien het geen toegevoegde waarde heeft. Je wordt, als je door ons bent gecontacteerd, gewoon als moderator aangesteld. Eisen zijn daarom ook verscherpt om bij het team te komen, en dat is waarschijnlijk ook de reden waarom er een beetje te weinig staff is op het moment (alhoewel het staffteam kortgeleden met 100% gegroeid is).

Ik zal het nogmaals aankaarten achter de schermen, ETA voor de aanstelling van evt. nieuwe staffleden kan ik niet geven aangezien er ook andere projecten met prioriteit achter de schermen liggen.

Master_genius_1

Niet Verified
14 dec 2014
835
164
234
25
Amsterdam
www.technicpack.net
Helper is helemaal afgeschaft aangezien het geen toegevoegde waarde heeft. Je wordt, als je door ons bent gecontacteerd, gewoon als moderator aangesteld. Eisen zijn daarom ook verscherpt om bij het team te komen, en dat is waarschijnlijk ook de reden waarom er een beetje te weinig staff is op het moment (alhoewel het staffteam kortgeleden met 100% gegroeid is).

Ik zal het nogmaals aankaarten achter de schermen, ETA voor de aanstelling van evt. nieuwe staffleden kan ik niet geven aangezien er ook andere projecten met prioriteit achter de schermen liggen.
oke dat wist ik niet ;)

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
In de buurt van Eindhoven
Ik ben bijna altijd online, survival, mixed, prison. Maar als je een vraag hebt.. kom ons dan halen. Als je niets zegt kunnen we je problemen niet oplossen.
het is lastig jullie te vinden, en ALS ze jullie vinden word er gezegd: zoek maar een andere mod... dat is dus een beetje het probleem... (tenminste, dit hoor ik van anderen, ik zoek jullie nooit hoor :P )

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
24
Maara dat weet ik ook je hoeft ook niet altijd online te zijn aleen ik vraag me af sommige moderaters nooit online zijn waardoor er mischien een tekort aan staff is maar bedankt

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Nou, ik weet niet of het aan mij ligt, maar elke keer ik een Stafflid nodig heb, zijn ze afk of nooit online, n als ik ze niet nodig heb, zie ik er 10 on. ( bewijzen van spreken ) haha. Niet gemeen bedoelt natuurlijk ! Maar ik vind persoonlijk dat sommige mods toc wel meer moeite mogen doen zoals raff zei, " zoek een andere mod " in die genre. Is best beetje lastig om een andere te vinden als je al een kwartier achter deze had gezocht ;p Ik bedoel dit niet als haat, maar als uitleg over wat er algemeen aan de hand is.

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Ik vind het gwn iri zoals Evil zei als er weer een hacker online is op kitpvp.
(Absoluuuut niet gemeen bedoelt)

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Het is vooral irritant als mods afk staan, zit je ze te msgen, blijkt na eeen paar min dat ze afk staan...

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Of dat ze op de bouwserver zitten.
Wat ik kan proberen is het volgende:
Ik heb permissies om op de bouwserver te komen, dus ik kan vlugger aandacht krijgen van staff op de bouwserver.
Soms vraag ik zelf al hulp dan aan de staff en er komt (bijna) altijd wel iemand!
Als jullie zien met /glist zien dat er staff on is en er is / zijn hacker(s), zeg mij dat dan even.
:)

TheQpowerrr

Niet Verified
20 jul 2014
73
35
142
24
www.youtube.com
En als je een moderator nodig heb kan je ze zoeken maar je kan ook /party create doen en dan een moderator toevoegen, sommige reageren dan niet maar het is altijd wel te proberen ;)

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
En als je een moderator nodig heb kan je ze zoeken maar je kan ook /party create doen en dan een moderator toevoegen, sommige reageren dan niet maar het is altijd wel te proberen ;)
Wel niet teveel invite want dat kan soms wel iri zijn

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Je zou eens moeten tellen hoeveel msg's een stafflid krijgt op een dag...

Status
Niet open voor verdere reacties.