Waar zijn de moderaters?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
In de buurt van Eindhoven
Of dat ze op de bouwserver zitten.
Wat ik kan proberen is het volgende:
Ik heb permissies om op de bouwserver te komen, dus ik kan vlugger aandacht krijgen van staff op de bouwserver.
Soms vraag ik zelf al hulp dan aan de staff en er komt (bijna) altijd wel iemand!
Als jullie zien met /glist zien dat er staff on is en er is / zijn hacker(s), zeg mij dat dan even.
:)

dat is opzich een optie, maar de beste optie zou zijn dat mensen in-game een report kunnen doen bijv met /ticket ofzo...
zodat alle mods op elke haunted server gewoon ziet dat er een report geplaatst is, en ze kunnen die dan ook meteen in-game lezen ;)

• Like
Reactions: UprisingErrors

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
24
En als je een moderator nodig heb kan je ze zoeken maar je kan ook /party create doen en dan een moderator toevoegen, sommige reageren dan niet maar het is altijd wel te proberen ;)
Mischien een suggestie stel een plugin /mod en dan bijv staat er waar en op welke servers moderaters zijn?

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Persoonlijk vind ik dit één van de meest handigste topics, dit is namelijk op kitpvp een erg groot probleem. :) Fijn dat iedereen helpt voor een oplossing!

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
24
Dat zal niet zo tof zijn want dan gaan er 500 speler /owner doen voor remy te ontmoeten xD
JaHHhAhaaa lekker toch met zn 1000 remy ddossen door /mod te doen dan klagendat de server crasht :D

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Persoonlijk vind ik dit één van de meest handigste topics, dit is namelijk op kitpvp een erg groot probleem. :) Fijn dat iedereen helpt voor een oplossing!
Even brainstormen en dan hebben we een oplossing

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
dat is opzich een optie, maar de beste optie zou zijn dat mensen in-game een report kunnen doen bijv met /ticket ofzo...
zodat alle mods op elke haunted server gewoon ziet dat er een report geplaatst is, en ze kunnen die dan ook meteen in-game lezen ;)
Erg goed idee, maar er zou misbruik van worden kunnen gemaakt. :(

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ik bedoel meer in de zin van aandacht vragen. :)

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
24
yep, daarom moet er ook een cooldown timer op komen, dat je maximaal 1 report kan doen per 30 minuten ofzo :p
en wat als er 6 hackers zijn fzo :o
jk maar goed idee was je mcnaam eigenlijk heb je echt nog nooit gezien :P

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
In de buurt van Eindhoven
en wat als er 6 hackers zijn fzo :eek:
jk maar goed idee was je mcnaam eigenlijk heb je echt nog nooit gezien :p

je kunt die /report dan gewoon gebruiken om te zeggen tegen de mods dat er 6 hackers zijn in [server naam] en dat ze ff moeten langskomen, je hoeft dan dus niet 6x een aparte report te doen :)

mijn mcnaam is raff666, ik speel alleen survival :P

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Of je kan anderen vragen het te doen, omdat je 1 min geleden het al deed ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.