Waar zijn de moderaters?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
24
je kunt die /report dan gewoon gebruiken om te zeggen tegen de mods dat er 6 hackers zijn in [server naam] en dat ze ff moeten langskomen, je hoeft dan dus niet 6x een aparte report te doen :)

mijn mcnaam is raff666, ik speel alleen survival :p
lol

Master_genius_1

Niet Verified
14 dec 2014
835
164
234
25
Amsterdam
www.technicpack.net
je kunt die /report dan gewoon gebruiken om te zeggen tegen de mods dat er 6 hackers zijn in [server naam] en dat ze ff moeten langskomen, je hoeft dan dus niet 6x een aparte report te doen :)

mijn mcnaam is raff666, ik speel alleen survival :p
Handig ;)
Maar dat doe ik nu ook op m'n eigen manier(elke server langs gaan opzoek naar een mod..).
Maar vaak zijn ze dan AFK of lezen ze hun chat niet of zeggen ze zoek maar een ander :( Geen haat hoor want ben zelf ook vaak AFK en lees me chat vaak niet. Maar toch Als je de /report dan doet en de mod leest dan net zijn chat niet heb je pech... :o

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
In de buurt van Eindhoven
Handig ;)
Maar dat doe ik nu ook op m'n eigen manier(elke server langs gaan opzoek naar een mod..).
Maar vaak zijn ze dan AFK of lezen ze hun chat niet of zeggen ze zoek maar een ander :( Geen haat hoor want ben zelf ook vaak AFK en lees me chat vaak niet. Maar toch Als je de /report dan doet en de mod leest dan net zijn chat niet heb je pech... :eek:

nee hoor, zo'n report werkt net als /mail
elke keer als je inlogt of van server switched enzo zie je dan in de chat You have 1 new mail!
of in dit geval You have 1 new report!

;)

Master_genius_1

Niet Verified
14 dec 2014
835
164
234
25
Amsterdam
www.technicpack.net
nee hoor, zo'n report werkt net als /mail
elke keer als je inlogt of van server switched enzo zie je dan in de chat You have 1 new mail!
of in dit geval You have 1 new report!

;)
Oohw zo kan het ja maar dan is het toch eigenlijk hetzelfde als /mail of is het dan gewoon voor de duidelijkheid?
:p

Status
Niet open voor verdere reacties.