Waarom heb ik mijn plot niet meer??

Status
Niet open voor verdere reacties.

calvindewaal

Niet Verified
24 aug 2015
15
0
35
33
ik was 5 maanden verbannen ik was had een unban en toen in eens had ik mijn plot niet meer ow ja en mijn nieuwe naam is altair28 (de oude naam calvindewaal) kan iemand mij vertellen waarom ik mijn plot niet meer heb

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
553
183
264
20
beste,

de mixed wereld is gereset.

mvg Rik

calvindewaal

Niet Verified
24 aug 2015
15
0
35
33
dat is echt flauw ik heb er ongeveer 2 jaar over gedaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(
en alles aan die plot waaren de meest bekende haunted spelers en ook nog spullen van hun!!!!!! en een van de eerste mensen ook :) remy is niet aardig meer

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
553
183
264
20
dat is echt flauw ik heb er ongeveer 2 jaar over gedaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(
en alles aan die plot waaren de meest bekende haunted spelers en ook nog spullen van hun!!!!!! en een van de eerste mensen ook :)
er zijn nog spelers die hun plot kwijt zijn waar ze hard aangewerkt hebben het is een keuze van de staff en zo blijft het

calvindewaal

Niet Verified
24 aug 2015
15
0
35
33
en niet alleen ik heb er hard aan gewerkt veel vrienden van mij ook ik had de meeste diamonds emeralds stuff en de grootste hoogste boomhut!!!
D:

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
553
183
264
20
de staff heeft er over beslist dus het is/blijft zo!

L

LeviboyNL

Guest
ik ga spreken met de staff!!!

maar niet nu
Beste Calvin,

Misschien ken je me nog ik ben LeviboyNL, voorheen de bekendste en rijkste mixed speler. Ik heb je vroeger geholpen met het reporten van een aantal griefers die je gegrieft hebben. Allereerst wil ik zeggen dat mixed nog geen 2 jaar bestaat en dat jij ook niet sins het begin van mixed speelt. (kleine aanvulling)

Mixed is inderdaad gereset, door een miscommunicatie van de owner was dat bij veel moderators en spelers nog niet helemaal duidelijk. Het kwam voor ons allemaal onverwachts dat onze plots en ons geld (coins) weg was. Toen het tot de spelers doordrong dat hun spul weg was waren er een aantal spelers die het niet meer zagen zitten met haunted en vertrokken, de andere spelers begonnen weer bij niks, net zoals ik. In het begin vond ik het erg jammer dat mijn plot weg was, maar na een week begon ik er weer een uitdaging in te zien om beter te worden en nu kan ik denk ik wel zeggen dat ik ook daadwerkelijk weer de rijkste ben op mixed.

Er valt nu niks meer aan te doen de plots en ook jij zult weer bij niks moeten beginnen als je verder wilt gaan met haunted. Zie het als een uitdaging om de beste te worden en maak iedereen in ;)

Ik wens je veel succes bij het starten van een mixed plot :)

Tot Ingame.

Vriendelijke Groet, Levi.

G

GetCommunitieBannedTho

Guest
HauntedMC zuigt!

Mensen worden for no reason ge-community banned, zelf Datdus en LeviboyNL zijn banned!!

Status
Niet open voor verdere reacties.