ik ga spreken met de staff!!!
maar niet nu
Beste Calvin,
Misschien ken je me nog ik ben LeviboyNL, voorheen de bekendste en rijkste mixed speler. Ik heb je vroeger geholpen met het reporten van een aantal griefers die je gegrieft hebben. Allereerst wil ik zeggen dat mixed nog geen 2 jaar bestaat en dat jij ook niet sins het begin van mixed speelt. (kleine aanvulling)
Mixed is inderdaad gereset, door een miscommunicatie van de owner was dat bij veel moderators en spelers nog niet helemaal duidelijk. Het kwam voor ons allemaal onverwachts dat onze plots en ons geld (coins) weg was. Toen het tot de spelers doordrong dat hun spul weg was waren er een aantal spelers die het niet meer zagen zitten met haunted en vertrokken, de andere spelers begonnen weer bij niks, net zoals ik. In het begin vond ik het erg jammer dat mijn plot weg was, maar na een week begon ik er weer een uitdaging in te zien om beter te worden en nu kan ik denk ik wel zeggen dat ik ook daadwerkelijk weer de rijkste ben op mixed.
Er valt nu niks meer aan te doen de plots en ook jij zult weer bij niks moeten beginnen als je verder wilt gaan met haunted. Zie het als een uitdaging om de beste te worden en maak iedereen in ;)
Ik wens je veel succes bij het starten van een mixed plot :)
Tot Ingame.
Vriendelijke Groet, Levi.