Wat dingetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Ik heb een paar mensen (uch ryan, artho en dion) gehad die het niet net me eens waren en al mijn posts gingen disliken/dumpen :(

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
zo even wat dingetjes toegevoegd

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
waarom hebben jullie zo veel 'negative ratings'?
:)

Het is helemaal geen negatieve rating. ik vind de server heel goed enzo, maar miss is het leuk toch als spelers leuke ideeën heeft. misschien heeft remy daar wat aan? misschien denkt hij dat is een goed idee ofzo? we proberen alleen wat misschien leuke toevoegingen te vragen :)

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Het is helemaal geen negatieve rating. ik vind de server heel goed enzo, maar miss is het leuk toch als spelers leuke ideeën heeft. misschien heeft remy daar wat aan? misschien denkt hij dat is een goed idee ofzo? we proberen alleen wat misschien leuke toevoegingen te vragen :)
hij bedoelt de ratings die mensen aan jou geven (dislike, dump etc. etc.)

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
LOL!

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Je kan ook een bericht editten i.p.v. 3 post te sturen :p

Peaceful Panda

Niet Verified
11 feb 2015
115
72
164
26
Balegem (België)
Hallo,
hier stel ik een paar dingen voor die misschien toegevoegd zouden kunnen worden aan de server.

1. Claimen
Als je nu een base maakt en claimed kan je nergens ander iets claimen of overclaimen. Hierdoor moet je alles van je faction in 1 base hebben wat soms gewoon totaal niet handig is.
Zou het daarom mogelijk zijn dat je claims niet naast elkaar hoeven te zitten zodat je meerdere bases kan bouwen, dit zou mij ook veel meer overhalen om een rank te kopen zodat ik meerdere homes kan.

2. Spawners
In factions is het nu alleen mogelijk om spawners te krijgen door ze uit te hakken, ondertussen zijn al veel spawners weg, vooral de goede spawners zoals blazes zijn bijna niet meer te vinden.
zou het daarom niet leuk zijn dat je spawners kan kopen in de server shop?
Hier zouden dan ook andere spawners kunnen komen die er normaal niet zijn, zoals witches, creepers zombie pigmens etc etc. deze spawners zouden natuurlijk wel erg duur moeten zijn, maar dan heb je in ieder geval iets groots om voor te sparen.
Het zou ook fijn zijn als je spawner kon auctionen.

3. Rtp
er zijn een paar dingen die niet helemaal kloppen aan rtp. Met /rtp kan je instant weg tpen, waardoor je snel uit pvp kan ontsnappen.
Ook is rtp helemaal niet random, zoals de naam doet denken. met rtp kom je namelijk heel vaak op dezelfde punten, t lijkt net of er 50 rtp punten uitgekozen zijn, en dat je elke keer naar 1 zon punt tpt.

4. locked chests
Locked chests zijn chests die door niemand anders geopend zouden moeten kunnen worden.
Alleen is het zo gemaakt dat de kisten helemaal niet kapot kunnen, dat is volgens mij niet helemaal de bedoeling van een locked kist.
Ook kan je nu een unraidable base maken door met wat donators je base te omringen met locked chests

5. Sell shops
De sell shops staan nog steeds uit, ook staan creeper eggs en lava buckets uit.
wanneer komen deze terug?

6. Tpahere
Om /tpahere te kunnen doen moet je donator zijn (weet alleen van god dat ze het kunnen). zou dit ook mogelijk kunnen zijn als member? aangezien het niet echt een feature voor donator is.

7. homes
Je kan geen homes zetten in claimed territory, zou dit aangepast kunnen worden. het kan namelijk ook niet in je eigen base of in die van je ally.

Dit waren mijn belangrijkste ideeen/mededelingen :)
Ik hoop dat er wat mee gedaan wordt :)
Pelle

Toffe ideeën allemaal, ze zouden heel wat zaken beter maken. Maar voor ze toegepast zouden worden zal er heel wat over nagedacht moeten worden! :)

Bedankt om je ideeën eens te zeggen! Als iedereen dit doet wordt deze server nog beter! ;)

• Like
Reactions: Pelle

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Eey @dode_dion , wat is je probleem man...
dat je mn post dump rate omdat ik jou dislike, oke...
Dat je daarna alle posts van mij in dat topic gaat dumpen.
oke vooruit dan maar...
Maar dat je nu hier ook posts gaat dumpen...
Gast deze post is geen dump.
Ik uit mijn mening en wijs de staff op bugs...
Ik verzoek je vriendelijk om deze dumps weg te halen.

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
Nou nee
Eey @dode_dion , wat is je probleem man...
dat je mn post dump rate omdat ik jou dislike, oke...
Dat je daarna alle posts van mij in dat topic gaat dumpen.
oke vooruit dan maar...
Maar dat je nu hier ook posts gaat dumpen...
Gast deze post is geen dump.
Ik uit mijn mening en wijs de staff op bugs...
Ik verzoek je vriendelijk om deze dumps weg te halen.

Juist je zegt het zelf: bugs waar moeten die onder: onder de bugs, en ten 2de hoe wil je je ideeen verbeteren? Sommige zijn nog te realiseren, maar bijvoorbeeld rtp, ligt ook aande plek waar je rtp doet, bijvoorbeeld spawn of juist na 1x rtp te doen daarna nog een keer rtp doen, en de spawner shop is wel een goed idee, dus ik vind had er 2 posts van gemaakt, 1 van bugs en 1 van je ideeen, er zitten goede tussen, maar ook minder goede

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Nou nee

Juist je zegt het zelf: bugs waar moeten die onder: onder de bugs, en ten 2de hoe wil je je ideeen verbeteren? Sommige zijn nog te realiseren, maar bijvoorbeeld rtp, ligt ook aande plek waar je rtp doet, bijvoorbeeld spawn of juist na 1x rtp te doen daarna nog een keer rtp doen, en de spawner shop is wel een goed idee, dus ik vind had er 2 posts van gemaakt, 1 van bugs en 1 van je ideeen, er zitten goede tussen, maar ook minder goede
...
Dump houdt in dat de post zinloos was.
uit wat je hier zegt maak ik op dat je dit niet zinloos vindt, dus is de dump een beetje misplaatst....
Er zijn veel meer 'kleine' Bugs op factions, ik ga niet voor elke kleine bug een thread maken, ik vat het belangrijkste even samen in 1 thread, dat jij t perse in 2 verschillende threads wil zien maakt mij niet zoveel uit.
dit was ook niet de reden dat je me dump ratede, dat weten we beide even goed...

Peaceful Panda

Niet Verified
11 feb 2015
115
72
164
26
Balegem (België)
Haha, boys boys doe keer rustig! We zijn allemaal vriendjes en vriendinnetjes van elkaar, de ene wat meer dan de ander, maar daarom moet je nog geen onnozele 'dumpruzie' maken!:D

• Like
Reactions: Pelle
Status
Niet open voor verdere reacties.