Hihi dat wist ik nog niet :)@Pelle Homes zetten in Truce of member of ally terrritory kan wel met ./esethome
Ik raid af en toe met wa mensen en dan moeten we wachten tot iemand online is DAN kunnen we raiden maar als we in de base zijn hebben ze alles geloot, nog niet geloot dan zijn er een paar chesten wat je niet kapot krijgt....
Hij heeft t ook over de locked chests.De eerste reset dag van de factions server begon iedereen met meteen Nether wart aucén en blazes spawners. Ze
Ey evil, het is al een tijdje zo dat je offline kunt raiden :p
Ik heb een paar mensen (uch ryan, artho en dion) gehad die het niet net me eens waren en al mijn posts gingen disliken/dumpen :(
Je bent te goed voor ze. ;)Hij heeft t ook over de locked chests.
Voor als je het niet door hebt, je kan iemand anders zijn base unclaimen....Maar overclaimen gaat niet he, tenzij je je base unclaimed...
En donators horen een voorsprong te hebben, ze horen niet unraidable te zijn. Je hebt als donator al meer dan genoeg vindt ik.
... lees je eigen post eerst even door :)Voor als je het niet door hebt, je kan iemand anders zijn base unclaimen....
Overclaimen kan toch niet...... lees je eigen post eerst even door :)
Je zegt dat als he t OVERclaimt ze er niet meer in kunnen...
Niet UNclaimen...
Drm moet je het eerst unclaimen en dan claimenOverclaimen kan toch niet...
Idd...
Je zegt eerst dat er niks mis is met de factions plugin en daarna zeg je dingen die volgens jou fout zijn anders/moeten? *confused*met de faction plugin is niks mis, remy heeft het zelf zo ingesteld.
Graag zou ik ook willen dat je power onder de 10 zou kunnen (zoals normaal). Nu kun je gewoon een Alt hebben die af en toe online is voor power om 10 claims altijd veilig te hebben.
met de plugin zelf is niks mis,Je zegt eerst dat er niks mis is met de factions plugin en daarna zeg je dingen die volgens jou fout zijn anders/moeten? *confused*