Wat dingetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Ik weet dat wel :p
Alleen een beetje flauw voor de mensem die het niet weten :p

Neon5

Verbannen
Neonstreet5
Neonstreet5 ✔
God
9 sep 2014
298
39
184
De eerste reset dag van de factions server begon iedereen met meteen Nether wart aucén en blazes spawners. Ze
Ik raid af en toe met wa mensen en dan moeten we wachten tot iemand online is DAN kunnen we raiden maar als we in de base zijn hebben ze alles geloot, nog niet geloot dan zijn er een paar chesten wat je niet kapot krijgt....

Ey evil, het is al een tijdje zo dat je offline kunt raiden :p

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
De eerste reset dag van de factions server begon iedereen met meteen Nether wart aucén en blazes spawners. Ze

Ey evil, het is al een tijdje zo dat je offline kunt raiden :p
Hij heeft t ook over de locked chests.

Neon5

Verbannen
Neonstreet5
Neonstreet5 ✔
God
9 sep 2014
298
39
184
Ik heb een paar mensen (uch ryan, artho en dion) gehad die het niet net me eens waren en al mijn posts gingen disliken/dumpen :(

Ik ben zelf een god donateur en ik vind dingen zoals /d enzo wel erg op ook al maak ik er zelf gebruik van ben het met pelle eens over de meeste dingen. .!

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Maar overclaimen gaat niet he, tenzij je je base unclaimed...
En donators horen een voorsprong te hebben, ze horen niet unraidable te zijn. Je hebt als donator al meer dan genoeg vindt ik.
Voor als je het niet door hebt, je kan iemand anders zijn base unclaimen....

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Voor als je het niet door hebt, je kan iemand anders zijn base unclaimen....
... lees je eigen post eerst even door :)
Je zegt dat als he t OVERclaimt ze er niet meer in kunnen...
Niet UNclaimen...

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Artho, dan moet je eerst je eigen base unclaimen...

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
met de faction plugin is niks mis, remy heeft het zelf zo ingesteld.
Graag zou ik ook willen dat je power onder de 10 zou kunnen (zoals normaal). Nu kun je gewoon een Alt hebben die af en toe online is voor power om 10 claims altijd veilig te hebben.

Master_genius_1

Niet Verified
14 dec 2014
835
164
234
25
Amsterdam
www.technicpack.net
met de faction plugin is niks mis, remy heeft het zelf zo ingesteld.
Graag zou ik ook willen dat je power onder de 10 zou kunnen (zoals normaal). Nu kun je gewoon een Alt hebben die af en toe online is voor power om 10 claims altijd veilig te hebben.
Je zegt eerst dat er niks mis is met de factions plugin en daarna zeg je dingen die volgens jou fout zijn anders/moeten? *confused*

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
M
Je zegt eerst dat er niks mis is met de factions plugin en daarna zeg je dingen die volgens jou fout zijn anders/moeten? *confused*
met de plugin zelf is niks mis,
Sherwan zei dat er een andere faction plugin moest komen, maar dat is niet het probleem. het ligt aan de config in de plugin (Een soort van instellingen). Met de plugin zelf is dus niks mis, maar met wat instellingen in de config wel :)

Snake

Niet Verified
9 jul 2014
248
43
139
Ergens in nederland
Ik vind die van de spawners wel een goed idee, want ik kijk wel is op youtube filmpjes van factions en daar maken ze super coole farms van bijv. Zombie pigman dus ik hoop dat die spawner shop gaat komen.:):)

Status
Niet open voor verdere reacties.