Wat nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dominik993

Niet Verified
31 aug 2014
135
20
124
Beste haunties,

Deze topic richt ik vooral op de staff/remy,
Zoals de meeste wel hebben gemerkt gaat het de laatste tijd niet meer zo goed met haunted en stoppen er veel mensen. Er is non stop lagg, servers crachen, beloftes worden maar niet nagegaan. Spelers die ik al ken sinds ik de server voor de allereerste keer heb gejoined stoppen.
En als ik op de server kijk of op het forum zie ik niet echt een actie vanuit de richting van staff om hier wat aan te doen.
Een maand geleden haalde haunted makkelijk de 800/900+ spelers online, nu is haalt de server nog amper de 500 spelers..
Ik doe dit niet vanuit haat of iets dergelijks, maar omdat ik nu al ongeveer 1 jaar op haunted speel en zag dat toen haunted rond de 200 spelers gemiddeld had, de staff er vol tegen aan ging. Ik heb de enorme groei meegemaakt, de spelercijfers stegen enorm. Nu daalt die hevig.
Zelf vind ik dit heel ernstig en zou ik er wat aan willen doen. Jammer genoeg is dat niet mogelijk.
Hopelijk gaan jullie(de staff) er wat aan doen. Want als ik dit zo op dit moment vanuit mijn ogen bekijk,
Kan het nog wel slecht aflopen met haunted.
Ook zijn er al veel goeie vrienden en mensen die ik al lang geleden heb ontmoet op deze server gestopt,
Vanwege dezelfde redenen. Zelf sta ik ook al bijna op het punt om te stoppen met haunted.
Heb altijd vertrouwen gehad in ons staffteam, ook in tijden dat het niet zo soepel verliep tussen mij en hen.
Ik bleef altijd doorgaan, met hoop dat het beter zou komen. En dat gebeurde ook elke keer!
Hopelijk komt dit ook allemaal goed en zie ik haunted weer volop in de bloei met nieuwe gamemodes, beter systeem etc. Het word gewoon tijd voor vernieuwingen. Heb vandaag gezien dat er om 11 uur een onderhoud plaatsvind hopelijk verbetert die wat!

Mvg,
Dominik

Laatste update:

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
True... Haunted verandert nogal nu. Ik merk ook dat de sommige mods minder hun best doen qua mutes/bans.. Steeds vaker onterechte bans met een overdreven rede. Alleen helpt het echt om er 100 topics over te maken? Ik ben het helemaal eens hoor en ik wil ook niet meer afwachten. Maar haunted moet echt wat doen als ze nog willen groeien.
~Sheepy

R

Rutgertjuh

Guest
Misschien dit weekend een lijstje maken met wat er allemaal volgens jou veranderd moet worden?

Mvg,
Rutger

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
31
-
nu zal ik is even me woordje doen ter verdediging van de staff :)

wat denk(en) je(jullie) dat wij aan het doen zijn?
achter de schermen wordt er flink gesleuteld echter is er simpel weg veel werk.
normaal was ik ook nogal van wanneer komt dit wanneer komt dat?

wij staan altijd open voor ideeën en eventuele tips en tools.
alleen moet dat wel ff gemeld worden, ingame hoor je soms wel is wat maar als het op het forum komt die wij allemaal regelmatig lezen kunnen we er wat mee.

puur het afkraken hebben we niet veel aan.
help de server ;)

en over de lagg:
remy is er volop mee bezig maar vergeet niet dat ook deze jongen nog wel is moe wordt.

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
Alleen.. Bij die laatste updates was er een nogal lange lijst met upcoming futures, kan haunted eerst afmaken waar ze mee bezig zijn? Iedereen wacht op pvpwars.

• Like
Reactions: artho

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
31
-
@dominik993
niet als haat aan de staff?
ik geloof je graag dat weet je waarschijnlijk wel na al die tijd echter schrijf je het topic gericht naar de staff.
in het topic staan vooral min punten en dus begint het haat te worden :S

echter snap ik wel wat je bedoelt alleen mensen beseffen niet dat in iedere update flink werk zit.
en als er veel punten worden aangehaald wat er bij kan(helemaal top).
wordt idd de lijst langer.
alleen sommige projecten komen met wat vertraging maar geloof me dit doen we niet expres liefst hebben we ook gelijk de server perfect naar ons zin maar ja dat kan helaas niet.

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
Geen haat hoor, ik wil gewoon even weten hoe het zit en volgens mij spreek ik voor de helft van haunted..

R

Rutgertjuh

Guest
Alvast een paar verbeterpunten (nog niet wetend wat er vanavond gebeurd):
  • PvPWars.
  • TurfWars.
  • KitPvP normaal laten functioneren, kijk hierbij naar de souplagg, soupjes die terugbuggen bij refillen, lagg, etc..
  • KitPvP voor 1.7 (goed) mogelijk maken. Vrijwel iedereen vindt 1.7 veel chiller om te PvP'en (i.v.m. het blockhitten).
  • De kit assassin vervangen met een andere op KitPvP.
  • Free terug in Prison (met bijbehorende mine en kit).
  • Skull drops bij (hoge) bounties in Prison.
  • Duidelijke regels over wat wel en niet mag en welke straffen zich hiervoor opdoen.
  • Teksten in CTF fixen.
  • Lagg op de servers.
  • Bouwteam bekender maken.
  • Weer kleurtjes toevoegen aan de site voor handtekeningen, net zoals je tekst in het midden zetten e.d..
Deze puntjes heb ik even snel ter plekke bedacht. Ik hoop dat jullie er wat mee kunnen :).

Mvg,
Rutger

Last edited by a moderator:

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
-wat spelers willen: pvpwars
-wat de staff wil doen: buggs fixed hier, 1000 updates en nieuwe ganemodes
-wat de staff doet: spelernamen blauw maken
Don't take this too serriously! :D

R

Rutgertjuh

Guest
Mij lijkt het ook handig, ook al is het lastig om iemand te vinden en goed te vertrouwen, om iemand naast Remy te zetten, die ook toegang tot de console heeft en vrijwel dezelfde 'rechten' als dat Remy heeft. Dan kan er 2x zo hard gewerkt worden aan nieuwe gamemodes e.d. ;).

Mvg,
Rutger

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
-wat spelers willen: pvpwars
-wat de staff wil doen: buggs fixed hier, 1000 updates en nieuwe ganemodes
-wat de staff doet: spelernamen blauw maken
Don't take this too serriously! :D
Waarom "staff" en "spelers"? Is er zo'n groot verschil dan? Enige wat ik wil is ook gewoon plezier hebben op de server en mc spelen met mijn vrienden, maar tegelijkertijd ook mensen helpen?

Namen zijn niet voor niets blauw gemaakt, mod = ook gewoon speler, maar met wat meer rechten

R

Rutgertjuh

Guest
Waarom "staff" en "spelers"? Is er zo'n groot verschil dan? Enige wat ik wil is ook gewoon plezier hebben op de server en mc spelen met mijn vrienden, maar tegelijkertijd ook mensen helpen?

Namen zijn niet voor niets blauw gemaakt, mod = ook gewoon speler, maar met wat meer rechten

Er zit inderdaad niet zo een heel groot verschil tussen, alleen het gedrag van een aantal Mods die zich als een soort god beschouwen naar mijn mening.

Mvg,
Rutger

• Like
Reactions: noobbulder

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Er zit inderdaad niet zo een heel groot verschil tussen, alleen het gedrag van een aantal Mods die zich als een soort god beschouwen naar mijn mening.

Mvg,
Rutger
Maar ik ben toch ook een god? Die 50 euro heb ik niet voor niets betaald!

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
24
nu zal ik is even me woordje doen ter verdediging van de staff :)

wat denk(en) je(jullie) dat wij aan het doen zijn?
achter de schermen wordt er flink gesleuteld echter is er simpel weg veel werk.
normaal was ik ook nogal van wanneer komt dit wanneer komt dat?

wij staan altijd open voor ideeën en eventuele tips en tools.
alleen moet dat wel ff gemeld worden, ingame hoor je soms wel is wat maar als het op het forum komt die wij allemaal regelmatig lezen kunnen we er wat mee.

puur het afkraken hebben we niet veel aan.
help de server ;)

en over de lagg:
remy is er volop mee bezig maar vergeet niet dat ook deze jongen nog wel is moe wordt.
We merken er ook echt wat van...
Valt het niet op?
Er zijn al 4 topics van mensen die stoppen met HN en klagen...

• Like
Reactions: artho

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
31
-
ik zeg ook het is spijtig dat sommige stoppen omdat wij als staff veel moeite doen om de server te update en bij te houden.
tuurlijk zie je niet alles als "speler" zijnde maar achter de schermen kunnen we moeilijk altijd alles doorspelen.
dan zouden we een forum vol hebben met wat er gebeurt.

hierbij vraag ik persoonlijk ook of er geduld kan komen.
we zijn als staff druk bezig continue restarts zijn er niet voor niks alleen vinden we het enorm jammer dat alles negatief bekeken wordt.

als we iets toevoegen wat het perfect doet hoor je niemand amper een bedankje of iets.
als we iets ontwikkelen of verbeteren hoor je alleen maar spelers die iets negatiefs zien.

dat vindt ik echt jammer maar dan ook echt jammer.
klagen is nogal erg makkelijk ;)

R

Rutgertjuh

Guest
ik zeg ook het is spijtig dat sommige stoppen omdat wij als staff veel moeite doen om de server te update en bij te houden.
tuurlijk zie je niet alles als "speler" zijnde maar achter de schermen kunnen we moeilijk altijd alles doorspelen.
dan zouden we een forum vol hebben met wat er gebeurt.

hierbij vraag ik persoonlijk ook of er geduld kan komen.
we zijn als staff druk bezig continue restarts zijn er niet voor niks alleen vinden we het enorm jammer dat alles negatief bekeken wordt.

als we iets toevoegen wat het perfect doet hoor je niemand amper een bedankje of iets.
als we iets ontwikkelen of verbeteren hoor je alleen maar spelers die iets negatiefs zien.

dat vindt ik echt jammer maar dan ook echt jammer.
klagen is nogal erg makkelijk ;)

Als ik me niet vergis heb ik laatst een post geplaats bij wat updates met wat er naar mijn mening fout was en goed (wat ik zelf gemerkt/gehoord had). Ik probeer zoveel mogelijk kritiek te geven met oplossing.

Mvg,
Rutger

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
31
-
Als ik me niet vergis heb ik laatst een post geplaats bij wat updates met wat er naar mijn mening fout was en goed (wat ik zelf gemerkt/gehoord had). Ik probeer zoveel mogelijk kritiek te geven met oplossing.

Mvg,
Rutger

dat respecteren we ook ten zeerste.
tis ook meegenomen met de rest echter kan niet naar alles in 1x geluisterd worden

R

Rutgertjuh

Guest
dat respecteren we ook ten zeerste.
tis ook meegenomen met de rest echter kan niet naar alles in 1x geluisterd worden

Dat is te begrijpen ja, maar ook mijn posts werden als 'dom' of 'disagree' gerate... Dan komt dat niet heel positief op mij over en wil ik er ook niet meer de tijd voor nemen om over oplossingen na te denken.

Mvg,
Rutger

Status
Niet open voor verdere reacties.