Wat nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
31
-
over sommige hun rate kan ik niet oordelen helaas.
ik persoonlijk ben in ieder geval blij als mensen überhaupt proberen mee te denken met ons.

LookBehindYah

Niet Verified
17 mei 2015
130
18
82
28
Jullie klagen alleen maar... Maar denk eens na ... Dominik post hier een topic over de lagg van Haunted en dit en dat... En dan komt iemand af met ; en wanneer komen de gamemodes, en wnnr wordt dit gefixed en dat ? Ik zelf ben 't eerlijk gezegt ook zat van de lagg, maar denk eens na .. Als de ene dit gaat reporten over £Haunted, en de andere dat, kunnen de staffteam niet allebei doen... Remy fixed bv de lagg, staff proberen de bugs te onderzoeken, terwijl 't andere deel van de staffteam 't andere doet... Dat wordt allemaal gedaan.. + er zijn een aantal reports, ik denk dat mods ook wel een tijdje voor hunzelf mogen op hun eigen server dat ze graag spelen. Anders zou 't no-free time zijn voor hun. Hopelijk wordt dit allemaal rustig op z'n gemak geregeld .. :)
Groeten LookBehindYah/ A.K.A iRGamer

SirCasanova

Niet Verified
19 jun 2015
205
47
164
27
Ideeën:

- Dat de {sommige} mods zich professioneler gaan gedragen (Aangezien ze best wel snel beledigd voelen, en kunnen niet tegen kritiek en ze bannen spelers voor een reden zonder geldig bewijs.

- De bans moeten wat beter worden je kan niet iemand voor altijd iemand permabannen omdat een van de Eigenaar/Admins/mods hem niet mag..

- En zoals ik lees "Jullie kunnen ons helpen" toen ik dat probeerde of me mening gaf kreeg ik een Ban hammer tegen me ass. Maybe is het nu wel veranderd omdat veel andere Moderators erbij zijn gekomen.

Als jullie dat fixen hoor je van mij niks meer :rolleyes:

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Al die mensen die weggaan komt groot en deels door dat Factions is veranderd hb ik zo'n vermoeden God is helemaal niet meer OP maar vroeger was iederen OP en werd het vechten leuker... Mijn punt hierbij...

• Like
Reactions: artho

LookBehindYah

Niet Verified
17 mei 2015
130
18
82
28
Cas , ik klaagde over de veranderingen in kit premium / elite etc , maar nu ik erover denk, je kreeg PROTECTION 3 bij kit GOD, 't is Factions, geen OP factions.Nu moet je lekker zelf alles enchanten, en dat vind ik juist leuker. Ik heb zelf nu ( helemaal zelf xp gefarmed enzo ) bijna 2 dubchests vol prot 4 omdat 't mij aanmoedigde om prot 4 te hebben. Ik moest maar 2 dagen wachten om 1 prot 4 setje te hebben vroeger en zo leuk was dat niet tho.

dominik993

Niet Verified
31 aug 2014
135
20
124
Jullie klagen alleen maar... Maar denk eens na ... Dominik post hier een topic over de lagg van Haunted en dit en dat... En dan komt iemand af met ; en wanneer komen de gamemodes, en wnnr wordt dit gefixed en dat ? Ik zelf ben 't eerlijk gezegt ook zat van de lagg, maar denk eens na .. Als de ene dit gaat reporten over £Haunted, en de andere dat, kunnen de staffteam niet allebei doen... Remy fixed bv de lagg, staff proberen de bugs te onderzoeken, terwijl 't andere deel van de staffteam 't andere doet... Dat wordt allemaal gedaan.. + er zijn een aantal reports, ik denk dat mods ook wel een tijdje voor hunzelf mogen op hun eigen server dat ze graag spelen. Anders zou 't no-free time zijn voor hun. Hopelijk wordt dit allemaal rustig op z'n gemak geregeld .. :)
Groeten LookBehindYah/ A.K.A iRGamer
Je zegt dat staff ook zelf op de server moet kunnen spelen net zoals wij.
Daar ben ik het helemaal met je eens, maar ik zie heel veel staff die bijna alleen maar online zijn, en het enige wat ze doen is kloten op survival bv.

mvg,
dominik

dominik993

Niet Verified
31 aug 2014
135
20
124
Wat Casa ook zegt over het bansysteem etc,
Op haunted worden er te veel mensen gebanned omdat de mods het vinden, of ze mogen hem niet.
En als je daar iets van zegt dan krijg je reacties van ´´Wij kunnen het ons niet maken om onze spelers te haten!´´
Maar aan hun gedrag is het gewoon te merken dat ze je niet mogen, bovendien niet iedereen heeft het goed met elkaar :)
En als ik het me goed herinner is hij ook niet echt op een eerlijke manier gebanned of wel?

mvg,
dominik

vipwachtwoord

Niet Verified
28 jul 2014
377
116
224
25
www.teamvip.net
@Stevenn Ik ben het eens met jou over dat Mod feitelijk een speler is met meer rechten ;)

@dominik993 @walk3n_fridge Ik ben het met jullie beiden wel eens. De speelcijfers zijn in feiten verlaagd en de staff kan daar verder ook niet veel aan veranderen, maar dit topic is geen haat. Dominik vraagt gewoon (in hardere woorden) wat de staff eventueel kan doen om de server weer vol te laten lopen. Ik ben zelf ook al 2 jaar speler op Haunted en mij vallen die veranderingen ook op, maar de reden waarom veel mensen stoppen tegenwoordig kan niemand wat aan veranderen :(

LookBehindYah

Niet Verified
17 mei 2015
130
18
82
28
Wat Casa ook zegt over het bansysteem etc,
Op haunted worden er te veel mensen gebanned omdat de mods het vinden, of ze mogen hem niet.
En als je daar iets van zegt dan krijg je reacties van ´´Wij kunnen het ons niet maken om onze spelers te haten!´´
Maar aan hun gedrag is het gewoon te merken dat ze je niet mogen, bovendien niet iedereen heeft het goed met elkaar :)
En als ik het me goed herinner is hij ook niet echt op een eerlijke manier gebanned of wel?

mvg,
dominik
Ik zeg nu maar een voorbeeld ; Remy & Rainbowtreat die je gaan trollen op factions. Gwn een voorbeeld, blazen ze je stuff op enzo , sorry hoor, maar als hun dat doen, zou ik ze wel uitschelden, al KAN het gerollbacked zijn, idc, maar daarvoor zou ik dus een ban krijgen, voor 't uitschelden van 'n owner die gwn alles zat op te blazen in m'n base. En voor hun, is dat geldig. Ze gaan echt heel ver zoeken om jou tot 't uiterste te laten gaan zodat je gebanned/muted kan worden. En dat is niet de eerste keer.

• Like
Reactions: artho

GewoonBeast

Niet Verified
16 apr 2014
154
32
139
23
Arnhem
Alvast een paar verbeterpunten (nog niet wetend wat er vanavond gebeurd):
  • PvPWars.
  • TurfWars.
  • KitPvP normaal laten functioneren, kijk hierbij naar de souplagg, soupjes die terugbuggen bij refillen, lagg, etc..
  • KitPvP voor 1.7 (goed) mogelijk maken. Vrijwel iedereen vindt 1.7 veel chiller om te PvP'en (i.v.m. het blockhitten).
  • De kit assassin vervangen met een andere op KitPvP.
  • Free terug in Prison (met bijbehorende mine en kit).
  • Skull drops bij (hoge) bounties in Prison.
  • Duidelijke regels over wat wel en niet mag en welke straffen zich hiervoor opdoen.
  • Teksten in CTF fixen.
  • Lagg op de servers.
  • Bouwteam bekender maken.
  • Weer kleurtjes toevoegen aan de site voor handtekeningen, net zoals je tekst in het midden zetten e.d..
Deze puntjes heb ik even snel ter plekke bedacht. Ik hoop dat jullie er wat mee kunnen :).

Mvg,
Rutger
Kitpvp 1.7 :D veel chiller dan 1.8 goede idee!

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
We hebben hier al een paar topics over, is zeker een duidelijke boosschap

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
ik zeg ook het is spijtig dat sommige stoppen omdat wij als staff veel moeite doen om de server te update en bij te houden.
tuurlijk zie je niet alles als "speler" zijnde maar achter de schermen kunnen we moeilijk altijd alles doorspelen.
dan zouden we een forum vol hebben met wat er gebeurt.

hierbij vraag ik persoonlijk ook of er geduld kan komen.
we zijn als staff druk bezig continue restarts zijn er niet voor niks alleen vinden we het enorm jammer dat alles negatief bekeken wordt.

als we iets toevoegen wat het perfect doet hoor je niemand amper een bedankje of iets.
als we iets ontwikkelen of verbeteren hoor je alleen maar spelers die iets negatiefs zien.

dat vindt ik echt jammer maar dan ook echt jammer.
klagen is nogal erg makkelijk ;)
Geduld? We wachten al zo een 2 maanden op pvpwars

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
31
-
daar is inderdaad wat vertraging bij gekomen.
er wordt druk aan gesleuteld.

en elke keer erover beginnen bespoedigt echt niet het proces.

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
24
ik zeg ook het is spijtig dat sommige stoppen omdat wij als staff veel moeite doen om de server te update en bij te houden.
tuurlijk zie je niet alles als "speler" zijnde maar achter de schermen kunnen we moeilijk altijd alles doorspelen.
dan zouden we een forum vol hebben met wat er gebeurt.

hierbij vraag ik persoonlijk ook of er geduld kan komen.
we zijn als staff druk bezig continue restarts zijn er niet voor niks alleen vinden we het enorm jammer dat alles negatief bekeken wordt.

als we iets toevoegen wat het perfect doet hoor je niemand amper een bedankje of iets.
als we iets ontwikkelen of verbeteren hoor je alleen maar spelers die iets negatiefs zien.

dat vindt ik echt jammer maar dan ook echt jammer.
klagen is nogal erg makkelijk ;)
Ik heb geduld alleen als remy bekend maakt wat er gaat veranderen of welke nieuwe gamemode's er komen dan houdt hij er zich niet aan. Als je een afspraak maakt moet je je er aan houden. Als ik nu in de chat vraag wanneer komt pvpwars fz dan wordt ik of compleet genegeert of gemute voor reden: Ik mag je niet.

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
31
-
no offense hoor maar wij worden beetje moe van 100x dezelfde vraag.

het is echt duidelijk dat we ff tempo moeten maken met pvpwars alleen is dat makkelijker gezegd dan gedaan.
of wil je een halve gamemode met alleen maar fouten?

verders vindt ik persoonlijk de grote nieuwsberichten met wat er verandert is vrij duidelijk (persoonlijk gezien)
daar kunnen altijd vragen gesteld worden echter niet 100x dezelfde :)

en over de reactie van mute ben ik niet van op de hoogte sorry daarvoor.

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
24
Alvast een paar verbeterpunten (nog niet wetend wat er vanavond gebeurd):
  • PvPWars.
  • TurfWars.
  • KitPvP normaal laten functioneren, kijk hierbij naar de souplagg, soupjes die terugbuggen bij refillen, lagg, etc..
  • KitPvP voor 1.7 (goed) mogelijk maken. Vrijwel iedereen vindt 1.7 veel chiller om te PvP'en (i.v.m. het blockhitten).
  • De kit assassin vervangen met een andere op KitPvP.
  • Free terug in Prison (met bijbehorende mine en kit).
  • Skull drops bij (hoge) bounties in Prison.
  • Duidelijke regels over wat wel en niet mag en welke straffen zich hiervoor opdoen.
  • Teksten in CTF fixen.
  • Lagg op de servers.
  • Bouwteam bekender maken.
  • Weer kleurtjes toevoegen aan de site voor handtekeningen, net zoals je tekst in het midden zetten e.d..
Deze puntjes heb ik even snel ter plekke bedacht. Ik hoop dat jullie er wat mee kunnen :).

Mvg,
Rutger
Neeee pl0x geen blockhit :S

Status
Niet open voor verdere reacties.