Wat nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
24
no offense hoor maar wij worden beetje moe van 100x dezelfde vraag.

het is echt duidelijk dat we ff tempo moeten maken met pvpwars alleen is dat makkelijker gezegd dan gedaan.
of wil je een halve gamemode met alleen maar fouten?

verders vindt ik persoonlijk de grote nieuwsberichten met wat er verandert is vrij duidelijk (persoonlijk gezien)
daar kunnen altijd vragen gesteld worden echter niet 100x dezelfde :)

en over de reactie van mute ben ik niet van op de hoogte sorry daarvoor.
No offence hoor maar wij worden een beetje moe van 100 x het zelfde antwoord. Geen woorden maar daden

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
31
-
spijtig genoeg heb ik daar geen antwoord op evilhebix.
helaas zal je je me op mijn woord moeten nemen dat we ons best doen.

R

Rutgertjuh

Guest
Soups die terug 'buggen' tijdens het refillen is een inventorytweak van minecraft zelf, dit hoort en kunnen wij niet veranderen.

@

Toevallig heb ik er in een 1.7 server geen last van. Misschien dat het door 1.8 komt?

Mvg,
Rutger

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
24
Btw @remymine ik wil jou antwoord of uitleg eens krijgen want het is jou server xD

R

Rutgertjuh

Guest
Btw @remymine ik wil jou antwoord of uitleg eens krijgen want het is jou server xD

Ik ook wel. Ik heb al eerder wat verbeterpunten gegeven met oplossing, maar ik kreeg alleen maar 'dom' en 'disagree' ratings en geen uitleg...

Mvg,
Rutger

dominik993

Niet Verified
31 aug 2014
135
20
124
no offense hoor maar wij worden beetje moe van 100x dezelfde vraag.

het is echt duidelijk dat we ff tempo moeten maken met pvpwars alleen is dat makkelijker gezegd dan gedaan.
of wil je een halve gamemode met alleen maar fouten?

verders vindt ik persoonlijk de grote nieuwsberichten met wat er verandert is vrij duidelijk (persoonlijk gezien)
daar kunnen altijd vragen gesteld worden echter niet 100x dezelfde :)

en over de reactie van mute ben ik niet van op de hoogte sorry daarvoor.
Ik snap dat er in een compleet nieuwe gamemode veel tijd zit, en ik heb daar iniedergeval het geduld voor.
Maar het zou wat fijner zijn als jullie de spelers een beetje up-to-date zouden houden, bv voor de donators of gewoon voor iedereen!
Pvpwars even openen en laten zien wat er al is etc, Of regelmatig op het forum iets plaatsen over de gamemode.
Er is al 1x zo iets geweest, we konden de spawn even bekijken van pvpwars. Maar dat was het dan ook(na 1 a 2 maanden wachten). Natuurlijk zit het meeste werk in de plugins etc wat wij niet kunnen zien, pas als we het spelen. Maar als ik soms een beetje door het forum kijk en dan zulke posts van remy zie: Pvpwars komt ooit nog wel, pvpwars is nooit nummer 1 bij ons, we focussen meer op survival etc. Dat vind ik jammer :(
Wat ik wil zeggen is dat indd wij kunnen niet zien wat jullie achter de schermen doen en ik geloof dat jullie vast wel hard werken,
Maar informeer de spelers er regelmatig over. Zodat er altijd iets in hun achterhoofd blijft zitten, dat zegt: Het komt eraan, heb geduld :)

Mvg,
Dominik

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
24
Zou kunnen 1.7 vind ik persoonlijk veel beter pvpen dan 1.8, en de nieuwe sword animations zijn lelijk..
Bennie maar dan wordt het blockhitpvp en dat is nog erger...

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Dan kan ik Evil zelfs verslaan met blockhitz =P

D

Datdus

Guest
We gaan hier later nog wat dieper op in. Maar ik kan jullie wel melden dat we na minecon goed met elkaar in persoon hebben kunnen overleggen. We gaan onze uitsterste best doen om structuur terug te brengen en de bestaande problemen op te lossen.

Persoonlijk denk ik dat de problemen zijn ontstaan omdat haunted zo snel zo groot is geworden. We hebben vooral een overhaul nodig achter de schermen qua organisatie.

Iets dat ik jullie wil meegeven is dat we echt 100% gaan knokken om Haunted beter dan ooit te maken!

Dit zal niet zozeer zitten in features en game modes maar meer in hoe de staff en de server is georganiseerd.

We hebben veel aan feedback met concrete punten die we kunnen verbeteren en we stellen het zeer op prijs als jullie met ons meedenken.

Laten we samen (met de community) haunted volwassen laten worden! :)

-datdus :creeper:

FlaconBacon

Niet Verified
29 apr 2015
111
108
159
22
mijn huis.
Ben ik de enige die het hier niet mee eens is? Blijkbaar wel.
Zoals Datdus al zei, de staff komt net terug van Minecon, verwachten jullie dan echt dat de staff 24/7 bezig is met de server?
Het is bijna zomer, velen hebben examens en toetsweken, we verdienen wat afleiding en lol, vandaar de troll-videos van Remy (die fking hillarisch zijn XD). En zoals er al werd gezegd, werd er amper wat gedaan aan de server qua crashes, lagg, hackers, etc. Maar mag remy en de rest van de staff niet even uitrusten? Moeten ze nou dag en nacht hard werken voor ons, die alleen maar meer willen? Nee, dat dacht ik niet. De staff verdient een pauze (waar ze waarschijnlijk nu al inzitten), met de trollvideos en Minecon dus.
De staff werkt hard voor ons, een bedankje zou daarom fijn zijn, en niet gelijk weggaan als de staff 1 of 2 maandjes iets minder hard werkt. Dat hoort erbij. Geef ze wat ruimte, ze hebben veel gedaan voor ons en de server, ze verdienen het.

• Like
Reactions: Sherwan_
K

Kogetsoo

Guest
Ik kan hier heel duidelijk over zijn:

Ik zie waar je punten vandaan komen. De sfeer is anders dan eerst, maar naar mijn mening niet per se slechter. Maar, er doen zich wel andere problemen voor. Hierbij doel ik op het kleineren van andere spelers in PvP, tijdnood van onze kant, etc.

Op dit moment zitten we in een fase van reorganisatie. Nieuwe mods, nieuwe functies om ook de nieuwe problemen aan te pakken. Bovenstaande zijn er enkelen en we zijn er zeker bewust van.

Zijn we in die zin te kort geschoten qua communicatie? Ongetwijfeld. Dit staat hoog in de prioriteitenlijst en gaan we de komende periode hard aanpakken. Het leven buiten Minecraft blijft toch belangrijker, maar we zullen de community echt niet in de steek laten. Maar laten we afspreken dat we het duidelijk houden en er samen uit gaan komen, dat is waar Haunted weer even naar terug moet. :)

Groeten,
Koge

• Like
Reactions: FlaconBacon
Status
Niet open voor verdere reacties.