R
Rutgertjuh
Guest
Geduld? We wachten al zo een 2 maanden op pvpwars
Euhm, 6 maanden... Ruim...
Mvg,
Rutger
Geduld? We wachten al zo een 2 maanden op pvpwars
No offence hoor maar wij worden een beetje moe van 100 x het zelfde antwoord. Geen woorden maar dadenno offense hoor maar wij worden beetje moe van 100x dezelfde vraag.
het is echt duidelijk dat we ff tempo moeten maken met pvpwars alleen is dat makkelijker gezegd dan gedaan.
of wil je een halve gamemode met alleen maar fouten?
verders vindt ik persoonlijk de grote nieuwsberichten met wat er verandert is vrij duidelijk (persoonlijk gezien)
daar kunnen altijd vragen gesteld worden echter niet 100x dezelfde :)
en over de reactie van mute ben ik niet van op de hoogte sorry daarvoor.
Soups die terug 'buggen' tijdens het refillen is een inventorytweak van minecraft zelf, dit hoort en kunnen wij niet veranderen.
@
Oke dank je wel ik houd je eraan xDspijtig genoeg heb ik daar geen antwoord op evilhebix.
helaas zal je je me op mijn woord moeten nemen dat we ons best doen.
Btw @remymine ik wil jou antwoord of uitleg eens krijgen want het is jou server xD
Ik snap dat er in een compleet nieuwe gamemode veel tijd zit, en ik heb daar iniedergeval het geduld voor.no offense hoor maar wij worden beetje moe van 100x dezelfde vraag.
het is echt duidelijk dat we ff tempo moeten maken met pvpwars alleen is dat makkelijker gezegd dan gedaan.
of wil je een halve gamemode met alleen maar fouten?
verders vindt ik persoonlijk de grote nieuwsberichten met wat er verandert is vrij duidelijk (persoonlijk gezien)
daar kunnen altijd vragen gesteld worden echter niet 100x dezelfde :)
en over de reactie van mute ben ik niet van op de hoogte sorry daarvoor.
Zou kunnen 1.7 vind ik persoonlijk veel beter pvpen dan 1.8, en de nieuwe sword animations zijn lelijk..Toevallig heb ik er in een 1.7 server geen last van. Misschien dat het door 1.8 komt?
Mvg,
Rutger
Bennie maar dan wordt het blockhitpvp en dat is nog erger...Zou kunnen 1.7 vind ik persoonlijk veel beter pvpen dan 1.8, en de nieuwe sword animations zijn lelijk..