Hahaha jij was met 5 man en wij met 3 man dus :3 En ja tis je eigen schuld jij zwemt daar en wij kwamen op je af :D
Ik heb je niet geraid...@Pelle? Dafuq is er met jou aan de hand eerst teamde we en nu raid je me? Dafuq man... ik hielp je zelfs toen je werd aangevallen door Harmenvosken. Toen was Strip on en vroeg me hulp ......... en nu raid je me :3
Houd maar op nub. Factions zijn ally met je omdat je gapples en stuff hebt, niet omdat ze je allemaal o zo aardig vinden. Je bent echt vet irritant en je noemt iedereen pussy. Als je gekilled wordt kan je et niet hebben. Ga eens leren mc spelen man! Je hebt nu alle goede factions enemy GG! Suc6 wij zullen je maar weer eens rekkenDusja geen 5...
Eigenlijk waren ze ons aan het raiden en kwamen ze door middel van glitches binnen. Hun waren met 4 man en wij met 3 dus vinz probeert alleen maar smoesjes te verzinnen. Toen ze door de glitch binnenkwamen werd er gevochten. Het was 3 v 4 hun in de meerderheid. We killde ze allemaal redelijk snel dus werd het al gauw 3 v1 in het voordeel van ons. Vinz was in zijn 1tje over en at meer dan 5 gapples. Hij killde ons niet en uiteindelijk hadden we hem.Dus als ik het goed begrijp kwamen jullie met z'n 3en en heeft hij toen z'n team opgeroepen?
Mvg,
Rutger
Uhm nee? Er waren ook een paar uit harmens f..ik was met harmen alleen :3
Ik denk het ook, laat ze maar. :) Zolang het maar netjes blêft!Lekkere ruzie?
Hahaha jij was met 5 man en wij met 3 man dus :3 En ja tis je eigen schuld jij zwemt daar en wij kwamen op je af :D