Achillesveen raidparty!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Laatste Reactie van mij op dit topic: MauritsPorta het is geen dubbelaccount het is het account van zn broertje..
harmen speelt erop, dus is t eig wel gewoon dubbel account.
hoorde van hape dat je geen 2de account mag gebruiken als er 1 banned is, oftewel, dit mag niet.

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
Wat je niet lukt
Eigenlijk hebben we nog niks echt gedaan en hebben we alleen maar zitten kloten. We hebben met kloten alsnog je base bereikt dus als we onze best doen zijn we na ongeveer 10 minuten binnen

Harmen

Niet Verified
12 jul 2014
401
41
199
harmen speelt erop, dus is t eig wel gewoon dubbel account.
hoorde van hape dat je geen 2de account mag gebruiken als er 1 banned is, oftewel, dit mag niet.
Mijn broertje speelt erop hebben we hetzelfde ip

dyllann

Supreme
dyllann
dyllann ✔
Supreme
24 dec 2014
154
45
214
Nederland
Je broertje is ineens veel en lang online alsmede 2 van je faction leden als je zo zeker bent dat je niet geraid kan worden waarom zijn ze dan je base aan het verdigen en meer te claimen

• Like
Reactions: Pelle

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Je broertje is ineens veel en lang online alsmede 2 van je faction leden als je zo zeker bent dat je niet geraid kan worden waarom zijn ze dan je base aan het verdigen en meer te claimen
Ook zeggen vrienden van je tegen je,
Harmen tp naar me
Of harmen neem op...

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
@Pelle? Dafuq is er met jou aan de hand eerst teamde we en nu raid je me? Dafuq man... ik hielp je zelfs toen je werd aangevallen door Harmenvosken. Toen was Strip on en vroeg me hulp ......... en nu raid je me :3
Jij hebt toch ban?

_Mrvinz_

Niet Verified
25 jan 2014
203
35
234
22
Netherlands
twitter.com
Ja.

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Hallo mensjes,
Zoals je misschien in het topic tp glitchen hebt gelezen gaan we achillesveen raiden.
Wil jij mee helpen? Post het hier even of msg me ingame :)
Factions die mee doen:
Vortex (proost, wolfpelle etc)
Insan3pizza (maxim, sherwan pool etc.)
Muted (mauritsporta)
Troy (quinten)

veel raidplezier :)
Uhm, ik ben gestopt met factions maar kan je setje prot III geven en beetje kijken als je het ok vind?

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Uhm, ik ben gestopt met factions maar kan je setje prot III geven en beetje kijken als je het ok vind?
zijn al binnen, niet nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.