Ik dislikte perongelukVinz jij kwam 5v2 achter mij aan dus kies je argumenten beter
Ik dislikte perongelukVinz jij kwam 5v2 achter mij aan dus kies je argumenten beter
harmen speelt erop, dus is t eig wel gewoon dubbel account.Laatste Reactie van mij op dit topic: MauritsPorta het is geen dubbelaccount het is het account van zn broertje..
Eigenlijk kan iedereen hem hier zobeetje aaHahaha @Harmen ze kunnen nog niet eens jou killen zonder te hacken ze komen toch niet binnen
Eigenlijk hebben we nog niks echt gedaan en hebben we alleen maar zitten kloten. We hebben met kloten alsnog je base bereikt dus als we onze best doen zijn we na ongeveer 10 minuten binnenWat je niet lukt
Als z'n hacks uitstaan wel :PEigenlijk kan iedereen hem hier zobeetje aa
Mijn broertje speelt erop hebben we hetzelfde ipharmen speelt erop, dus is t eig wel gewoon dubbel account.
hoorde van hape dat je geen 2de account mag gebruiken als er 1 banned is, oftewel, dit mag niet.
Ook zeggen vrienden van je tegen je,Je broertje is ineens veel en lang online alsmede 2 van je faction leden als je zo zeker bent dat je niet geraid kan worden waarom zijn ze dan je base aan het verdigen en meer te claimen
Demonicum is done ;) hij is wegIk den dat Demonicum ook mee doet. Tenminste ik wel
Jij hebt toch ban?@Pelle? Dafuq is er met jou aan de hand eerst teamde we en nu raid je me? Dafuq man... ik hielp je zelfs toen je werd aangevallen door Harmenvosken. Toen was Strip on en vroeg me hulp ......... en nu raid je me :3
Gelukkig zijn het geen negative rating :pGebruik: Undo rating rechts onderin ;)
Ja ik weet het, toen ik het aan ze vroeg ontkende ze het....Ej @rijnier Red_Senpai en Wolfaxe zijn beetje naaiballen ze hadden gezegd dat jij mn spawners had genakt etc maar ze hebben t zelf gedaan :/
Uhm, ik ben gestopt met factions maar kan je setje prot III geven en beetje kijken als je het ok vind?Hallo mensjes,
Zoals je misschien in het topic tp glitchen hebt gelezen gaan we achillesveen raiden.
Wil jij mee helpen? Post het hier even of msg me ingame :)
Factions die mee doen:
Vortex (proost, wolfpelle etc)
Insan3pizza (maxim, sherwan pool etc.)
Muted (mauritsporta)
Troy (quinten)
veel raidplezier :)
zijn al binnen, niet nodigUhm, ik ben gestopt met factions maar kan je setje prot III geven en beetje kijken als je het ok vind?