Community input hauntedmc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Haunties

Vandaag een ander soort nieuwsbericht.
Ik heb HauntedMC afgelopen dagen eens geëvalueerd en ben tot de conclusie gekomen dat we uit veel systemen zijn 'gegroeid' en dat er een pittige recode nodig is van de server.

Nu kan ik natuurlijk uit het niets beginnen en maar mijn eigen lijn volgen, maar veel leuker is natuurlijk jullie ideeën en input erbij te betrekken.

In dit topic kunnen jullie alle ideeën, fixes, nieuwtjes, of suggesties plaatsen die jullie maar kunnen bedenken. Probeer ze zo goed mogelijk uit te leggen.
Dit kunnen dingen zijn als een nieuwe chat layout, nieuwe gamemodes, een nieuwe hub, algemene nieuwe ideeën of uitgangspunten, nieuwe features, dingen die weg moeten, dingen die makkelijker moeten, ga zo maar door. Maar ook dingen over de website, teamspeak, voting, of andere vormen die je maar kunt bedenken die met HauntedMC betrokken zijn of die je er juist betrokken bij wilt hebben.
Kortom: Gewoon alles.

Komende 3 maanden heb ik in ieder geval tijd voor de server, en de bedoeling is dan ook dat ik binnen een paar maanden een relaunch van HauntedMC wil doen. (Zoals altijd blijven bouwwerken/stats dan wel bewaard).

Let's start :) Hopelijk gaan we veel zien.

~ remymine & Crew

razerforever

Niet Verified
10 jan 2015
108
32
169
Hey,
Zomaar een idee hoor, maar wat mij wel leuk lijkt is Net zo iets als H2M(How 2 Minecraft wel seizoen 2)
Het is een SMP met een economie.
Wat ze dus kunnen doen met dat geld is commands unlocken met /commands Denk hierbij aan /tp /tpahere/tppos /fly wat legend en god betreft. Ze hebben ook dus een 'kleine marktplaats' in de spawn
En commands zoals /withdraw /trade ets om dealen ez'er te maken ;)
Wat ik wel het vetst vind is dat er ook costum enchants inzitten voor zowel armour als weapons.
Ook zijn er nog costum dungeons met op bosses(Hier kun je Goede items vinden)

Zoiets lijkt mij persoonlijk wel grappig, laat me weten wat jullie vinden :P

Hieronder een linkje van H2M

-RazerForEver

• Like
Reactions: Deleted member 3030
K

KjeldVeldhuizen

Guest
Misschien iets van een torch vasthouden en dan een rondje licht om je heen hebben, is makkelijker opzich :)

Neon5

Verbannen
Neonstreet5
Neonstreet5 ✔
God
9 sep 2014
298
39
184
Gewoon iets kleins: /ragequit, je krijgt een kick van de server en dan staat er; "Je bent ge-ragequit" xD

• Like
Reactions: HenryF

TurnDownForMAND

Supreme
LarsGamerNL
LarsGamerNL ✔
Supreme
12 mei 2015
40
8
144
24
Noord-Brabant Breda
www.youtube.com
Ten eerste wil ik zeggen dat ik het kei leuk vind dat er weer nieuwe dingen worden toegevoegd Omdat mixed niet zo populair is
en ik het harstikke leuk vind om daar op te spelen zou ik willen vragen dat mensen met een Rank vanaf premium tot god een
shop kunnen openen in mixed en dat er een speciale portal/ warp sign komt die je naar die wereld toe brengt
hopelijk vinden jullie dit een goed idee

Alvast bedankt!

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Gewoon iets kleins: /ragequit, je krijgt een kick van de server en dan staat er; "Je bent ge-ragequit" xD
Maak er /rq van, je wilt natuurlijk zo snel mogelijk van de server gaan! :)

Neon5

Verbannen
Neonstreet5
Neonstreet5 ✔
God
9 sep 2014
298
39
184
McMMO reset op factions. (je krijgt al je points terug al credits.) en haalt unarmed eruit.

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
OP items als dropparty op Prison, hoge sharp zwaarden, knockback sticks, of prot 5 gear!

steenbakman

Niet Verified
2 jun 2015
1
0
28
23
misschien is het leuk om een skywars map te maken van allemaal hoofden van skins als eilanden. Dan kan je bijv. het hoofd van je eigen skin gebruiken of het hoofd van een bekent iemand.

J

janeeja

Guest
Survival games (nee geen hungergames), met chests ipv gewoon zelf alles doen.

Floran

Niet Verified
9 mrt 2015
46
13
124
21
Assen
Survival games! dat spel met al die chests in het midden en dan moet je rennen voor de loot in de kist en dan heb je random chests die overal staan dan probeer je elkaar te killen en uiteindelijk heb je een winnaar.
volgens mij trekt dat heel wat bezoekers, heel veel andere servers hebben het ook en daar zitten 10000 mensen op ongeveer
ik ga de namen van de servers niet noemen, misschien komt dit over als reclame
635488170482234813.png

D

Deleted member 3030

Guest
Dingen die ik graag terug wil zien/veranderd wil zien in Survival:
  • /trade command, dit is een pulg-in waarmee je kan traden (ruilen) met iemand zo kan het nooit meer gebeuren dat er word gescammed. Hierbij wil dan ook graag zien dat je "moneynotes" kan maken. Dit is een papiertje waar je dan geld op zet, een soort cadeaukaart dus :D Wanneer je dan gaat traden kan dit op een veilige manier gebeuren.
  • Verder wil ik in /warp farm graag glowstone/redstone lamps/ of iets dergelijks in de vloer onder de stapels recources. Als je namelijk alleen de 2 onderste lagen mined, is het namelijk behoorlijk donker.
  • Ook wil ik graag zien dat voortaan het /market create command gebruikt zonder dat je telkens de melding krijgt dat je spamt. Misschien is het wel mogelijk om een derde "vakje" aan te maken ?! Dat je dit idee krijgt: /market create [Prijs] [Aantal] [Aantal Keer]. Hierbij kun je dus met een command bijvoorbeeld 64x 1 slimeball op de market zetten voor 4tk.
  • Ook zou ik graag de 1.8 blocks in warp farm willen hebben. Hierbij heb ik het dan voornamelijk over andesite, diorite en granite. En eventueel nog seamonument blocks (niet erg nodig naar mijn mening, mocht het gebeuren, geen sealanterns en sponge pls.)
  • Verder zou ik het in kleur kunnen typen in de chat weer terug willen zien. Alleen kleur, niet dikgedrukt enz.
  • God en Legend kunnen vliegen, dat weet ik. Maar ik zou graag willen zien dat ook premiums en elite kunnen vliegen in /warp farm. Vanwege het feit dat je geen blokken meer kan plaatsen, wat heel goed is, en dus jezelf niet meer omhoog kunt krijgen.
  • Verder wil ik graag droppartys terug zien! Het kan aan mij liggen, maar ik heb er nog geen voor bij zien komen :D
  • Ik kijk zelf vaak van amerikaanse youtubers minecraft video's. In een van die series (factionserie) zag ik "droppackeges"(verkeerd geschreven alleen denk ik). Dit zijn chesten die je kan kopen. Er zijn er van allerlei verschillende "ranks". Van Doodnormale inhoud tot Legendarische inhoud. Wanneer je zon chest opent zie je dat de hele chest gevuld is met chesten. Je klikt er 4 aan en er komen allerlei kleuren te voorschijn. Want in die chesten zit ook nog een onderverdeling. Hier kan je dus hele goede dingen uit krijgen, of gewoon slecht :D
  • Verder is het wel leuk om custom enchants in te voeren, ook dit komt voor in die factionserie. (Mocht de staff willen weten welke serie, stuur ff privebericht.)
Dit was alles wat ik tot nu kon bedenken :D
Succes ermee staff :P

Gr JordivLaarhoven

D

Deleted member 3030

Guest
Hey,
Zomaar een idee hoor, maar wat mij wel leuk lijkt is Net zo iets als H2M(How 2 Minecraft wel seizoen 2)
Het is een SMP met een economie.
Wat ze dus kunnen doen met dat geld is commands unlocken met /commands Denk hierbij aan /tp /tpahere/tppos /fly wat legend en god betreft. Ze hebben ook dus een 'kleine marktplaats' in de spawn
En commands zoals /withdraw /trade ets om dealen ez'er te maken ;)
Wat ik wel het vetst vind is dat er ook costum enchants inzitten voor zowel armour als weapons.
Ook zijn er nog costum dungeons met op bosses(Hier kun je Goede items vinden)

Zoiets lijkt mij persoonlijk wel grappig, laat me weten wat jullie vinden :p

Hieronder een linkje van H2M

-RazerForEver

Heb net ongeveer dezelfde dingen ook opgeschreven :P
Ben het namelijk helemaal eens met je over de /withdraw en /trade. Ook de custom enchants.
Maar denk alleen niet dat de dungeons op hun manier hier werken, vanwege het te grote aantal mensen. Het unlocken van commands had kunnen worden ingevoerd aan het begin van de realms, nu denk niet meer zo handig.
Maar kortom, vind je toevoegingen geweldig :D

razerforever

Niet Verified
10 jan 2015
108
32
169
Heb net ongeveer dezelfde dingen ook opgeschreven :p
Ben het namelijk helemaal eens met je over de /withdraw en /trade. Ook de custom enchants.
Maar denk alleen niet dat de dungeons op hun manier hier werken, vanwege het te grote aantal mensen. Het unlocken van commands had kunnen worden ingevoerd aan het begin van de realms, nu denk niet meer zo handig.
Maar kortom, vind je toevoegingen geweldig :D
ja, ik had het eigelijk over een geheel nieuw iets he, geen toevoeging op survival ;)

-RazerForEver

• Like
Reactions: Deleted member 3030

Creeper Gamen

Niet Verified
11 apr 2015
9
1
70
Ik wil al een hele tijd dat QuakeCraft weer terugkomt!
Het is echt superfun met die guns...
Misschien kan er ook een resourcepack gemaakt worden dan een hoe een gun is ofzo...
Voor degene die niet weten wat QuakeCraft is...
Je hebt een hoe en dat is een geweer.
Je moet de andere mensen doodschieten door de gebruiksknop in te drukken.
De kogel gaat ook in een rechte lijn en supersnel en is 1-shot-kill.
Het was eerst op HauntedMC maar ja...

Gr Creeper_3s!

Status
Niet open voor verdere reacties.