Community input hauntedmc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Haunties

Vandaag een ander soort nieuwsbericht.
Ik heb HauntedMC afgelopen dagen eens geëvalueerd en ben tot de conclusie gekomen dat we uit veel systemen zijn 'gegroeid' en dat er een pittige recode nodig is van de server.

Nu kan ik natuurlijk uit het niets beginnen en maar mijn eigen lijn volgen, maar veel leuker is natuurlijk jullie ideeën en input erbij te betrekken.

In dit topic kunnen jullie alle ideeën, fixes, nieuwtjes, of suggesties plaatsen die jullie maar kunnen bedenken. Probeer ze zo goed mogelijk uit te leggen.
Dit kunnen dingen zijn als een nieuwe chat layout, nieuwe gamemodes, een nieuwe hub, algemene nieuwe ideeën of uitgangspunten, nieuwe features, dingen die weg moeten, dingen die makkelijker moeten, ga zo maar door. Maar ook dingen over de website, teamspeak, voting, of andere vormen die je maar kunt bedenken die met HauntedMC betrokken zijn of die je er juist betrokken bij wilt hebben.
Kortom: Gewoon alles.

Komende 3 maanden heb ik in ieder geval tijd voor de server, en de bedoeling is dan ook dat ik binnen een paar maanden een relaunch van HauntedMC wil doen. (Zoals altijd blijven bouwwerken/stats dan wel bewaard).

Let's start :) Hopelijk gaan we veel zien.

~ remymine & Crew

Snake

Niet Verified
9 jul 2014
248
43
139
Ergens in nederland
1. ik zou zoiets als wat miners voor heen was(OP prison) wel op prijs stellen. gwn een prison maar dan met prot 20 en effi 50 en unbreaking 30 gewoon zoiets lijkt me leuk.
2. ook zou OP factions me leuk lijken gewoon met meer tnt en creeper eggs en dan spawners die je kunt kopen in de shop en daar mee geld farmen voor je faction. :D

~goof2001

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
Ik zou het vet vinden als je heads van speler kan verkopen. Hoe beter de speler hoe meer die waard is :) natuurlijk moet zo'n speler ook niet te veel dood gaan zo wordt zijn head waarde minder.. dit zou ik erg vet vinden :D

LLegends

Niet Verified
22 feb 2015
19
1
77
23
Ik zou heel graag survival games terug invoegen.
Bij Factions zou ik TNT iets goedkoper zetten in de shop.
Ik zou de Moderators ook world edit geven indien mogelijk. Bij prison zou ik graag als je /warp" typt dan komt er een gui op en dan kan je klikken op bv een dia blocks voor rank Z. Dus eigenlijk een snelle tp naar de mines,spawn,shop,pvparena enz. Voor gods zou ik heel graag de /stack command hebben die ervoor zorgt dat je potions kunt stacken, Ook de god zou ik graag bij skywars OP chesten voten en ook meer skywars maps.bv een map hauntie waarbij we op ghastts zitten en het midden is een grotere ghast! Maak please ook een warp squidfarm want ik heb al 3 keer geprobeert maar het werkt niet !!!

Laatste update:

STOMPER

Niet Verified
14 apr 2015
3
1
52
21
ookee ik heb dus een ideetje. Nou mijn idee is dus om om een soort van nieuwe survival te maken. een soort van The Herobrine Return van Hypixel. een soort van story en als het gedaan zou worden zou ik er wel aan willen meekwerken natuurlijk

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
335
49
234
24
asten
www.twitter.com
ik denk om het medieval survival probleem te fixen de oude wereld eruit te gooien want ik heb het gevoel dat daar nog steeds heel veel mensen spelen en het de server heel veel moeite kost om het bij te houden vandaar al die crashes ik weet niet of het zo is maar dat gevoel heb ik heel erg

freecon

Niet Verified
22 sep 2013
260
133
242
23
Nederland alphen a/d rijn
Iets met the walking dead lijkt me inderdaad super leuk.
Ik heb zulke surival zombie-achtige games altijd leuk gevonden.
Want ik mis die oude game van Haunted met die zombie's. Weet ff niet
meer hoe die heet xD
Infected

• Like
Reactions: noobbulder

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Hey Haunties

Vandaag een ander soort nieuwsbericht.
Ik heb HauntedMC afgelopen dagen eens geëvalueerd en ben tot de conclusie gekomen dat we uit veel systemen zijn 'gegroeid' en dat er een pittige recode nodig is van de server.

Nu kan ik natuurlijk uit het niets beginnen en maar mijn eigen lijn volgen, maar veel leuker is natuurlijk jullie ideeën en input erbij te betrekken.

In dit topic kunnen jullie alle ideeën, fixes, nieuwtjes, of suggesties plaatsen die jullie maar kunnen bedenken. Probeer ze zo goed mogelijk uit te leggen.
Dit kunnen dingen zijn als een nieuwe chat layout, nieuwe gamemodes, een nieuwe hub, algemene nieuwe ideeën of uitgangspunten, nieuwe features, dingen die weg moeten, dingen die makkelijker moeten, ga zo maar door. Maar ook dingen over de website, teamspeak, voting, of andere vormen die je maar kunt bedenken die met HauntedMC betrokken zijn of die je er juist betrokken bij wilt hebben.
Kortom: Gewoon alles.

Komende 3 maanden heb ik in ieder geval tijd voor de server, en de bedoeling is dan ook dat ik binnen een paar maanden een relaunch van HauntedMC wil doen. (Zoals altijd blijven bouwwerken/stats dan wel bewaard).

Let's start :) Hopelijk gaan we veel zien.

~ remymine & Crew
1 ding dat ik heel leuk vind : ipv alleen hungergames, survivalgames (met chesten)

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
847
385
380
24
Antwerpen
bij kitpvp een 1v1 arena ofzo. Het is altijd irritant als je 1V1 doet en dan komt er iemand anders lekker je spel breken.
dat zou leuk zijn.

mvg
Twana

nick1309

Niet Verified
15 feb 2014
4
2
77
24
Nederland, Drenthe

Hallo mensen,

Mij lijkt het een leuk idee om een aantal dingen te veranderen aan Haunted;

#1. Een andere Hub wat word gebouwd door een goed Building team waar teamwork het belangrijkste is, ook kunnen er andere spawns worden aangepast.

#2. Meer SkyWars maps ;)

#3. Nieuwe KitPvp Map.

#4. OpFactions in de server.

#5. Een verbetering aan het voting system: Bij voten een 1/100 kans op een Op prijs, voor survival kan het een pickaxe zijn, voor factions een Enchanted zwaard Enz.

#6. De hungergames melding weghalen :S

#7. Buildminigame.

#8. Een soort van skywars dat je met een team kan doen, bijv met vrienden.

Gr, Nick (Nick1309)

Ps: Als er iets moet worden gebouwd, Sta ik altijd klaar :)

• Like
Reactions: noobbulder

InThana

Niet Verified
19 mrt 2015
77
17
119
24
super craft bros vroeger op de server toen ik legend was voor mijn eerste paar maanden speelde ik dat altijd en ik zat te wachten op donator perks toen maar voordat die kwamen ging ie weg
en
miners donator perks
en donator ranks in prison
mijn idee was als je een donator ben dat je een speciaal rank kan krijgen bijvoorbeeld premium (de eerste donator rank) een Gele 1 voor je naam en dan elite een oranje 2 legend een groene 3 en god een paarse 4

xIrisjex

Niet Verified
1 mei 2015
6
5
74
Skywars met een soort overpowerede stuff zoals enchanted dia armor, dia swords, enderpearls etc die je kan activeren als je elite+ bent :p:rolleyes:;)

kronoscreeper

Niet Verified
13 jan 2015
98
21
99
De Woestijn
ik heb een paar ideen :D
#1 meby kan er een soort van minez komen zo iets als the walking dead
#2 bij creative 2 keer per maand een bouw wedstrijd waar deelnemers via de site zich kunnen in schrijven wie wint krijgt tk ( iets in die richting) het bouw team zou dit kunnen regelen themas bedenken en winnaars uit kiezen een soort build off in crea eigenlijks
#3 eens in de maand een event dat is best leuk dan over de hele server (net zo als the egg hunt) dat houd mensen lekker actief
een paar fixen
#1 in creative de onnodige plots weg er zij een heleboel plots die onzin er op hebben om spawn van crea zou het leuk zijn om veel mooi plots te zetten voor mensen hun inspiratie
#2 het fixen van de spec mode in hungergames als je spec bent kan je iemand blocken dat kan die gene zijn leven kosten en ook is het heel oneerlijk als je bijvoor beeld op iemand ride dan werken pearls niet en boog dat kan beteken dat die gene verliest ( maar ride is zo leuk) XD

dit was watik in gedachten had
Greets Pluis

zoek je me ik ben wel creative :D
JA MINEZ is leuk speelde het ook op andere servers (geen reclame) maar daar word het amper meer gespeeld was ooit heel populair. mooie plots meer naar midden van spawn ook goed idee event ook goed idee en ja die bug is echt heel irritant

kronoscreeper

Niet Verified
13 jan 2015
98
21
99
De Woestijn
Skywars met een soort overpowerede stuff zoals enchanted dia armor, dia swords, enderpearls etc die je kan activeren als je elite+ bent :p:rolleyes:;)
nee dan worden ranks te goed dan hebben normale players geen kans meer

xIrisjex

Niet Verified
1 mei 2015
6
5
74
ik denk dat ze bedoelt dat een donator dan voor heel het spel beslist of het op chest zijn of normal
Ja dat :p:D;):)

Status
Niet open voor verdere reacties.