Community input hauntedmc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Haunties

Vandaag een ander soort nieuwsbericht.
Ik heb HauntedMC afgelopen dagen eens geëvalueerd en ben tot de conclusie gekomen dat we uit veel systemen zijn 'gegroeid' en dat er een pittige recode nodig is van de server.

Nu kan ik natuurlijk uit het niets beginnen en maar mijn eigen lijn volgen, maar veel leuker is natuurlijk jullie ideeën en input erbij te betrekken.

In dit topic kunnen jullie alle ideeën, fixes, nieuwtjes, of suggesties plaatsen die jullie maar kunnen bedenken. Probeer ze zo goed mogelijk uit te leggen.
Dit kunnen dingen zijn als een nieuwe chat layout, nieuwe gamemodes, een nieuwe hub, algemene nieuwe ideeën of uitgangspunten, nieuwe features, dingen die weg moeten, dingen die makkelijker moeten, ga zo maar door. Maar ook dingen over de website, teamspeak, voting, of andere vormen die je maar kunt bedenken die met HauntedMC betrokken zijn of die je er juist betrokken bij wilt hebben.
Kortom: Gewoon alles.

Komende 3 maanden heb ik in ieder geval tijd voor de server, en de bedoeling is dan ook dat ik binnen een paar maanden een relaunch van HauntedMC wil doen. (Zoals altijd blijven bouwwerken/stats dan wel bewaard).

Let's start :) Hopelijk gaan we veel zien.

~ remymine & Crew

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
beetje laat antwoord (voor mij toch) maar ik wist niet meer wat ik eigelijk nog wou dus nu doe ik het maar in stukjes

-een schietspel idk welk maar bv gta (nagemaakt) of cod zombies,deatmach

-survivalgames

-modpackserver

-vote bij sw (zoals al veel mensen zeiden)

-oude kits bij factions

-tnt bij factions (als begineling graak ik niet aan tnt na 10 min ronlopen vind ik 1 creeper)

-rtp bij vanila (sing in de spawn daarvoor)

-geen enchanting tables bij vannila (verpest de echte vanila)

-kleur naam bij hg

-hg voledig op 1.8 (de block staan niet op 1.8)

-lapis bij hg (in de feast)

-team sw

-anti spam minder steng als ik gwn 2x ja of ok wil typen mag dat niet

euh miss een beetje lang...

Laatste update:

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
Remy vind je dit bericht ook informatief? :p
(Het viel me op dat (bijna) alle reacties een informatieve beoordeling krijgen van remy :D)
Ik vind het toch wel mooi, en ook leuk om te lezen, wat iedereen op de server hier eigenlijk wil, lees hier dingen waar ik nog nooit van gehoord heb, maar die ik nadat ik ze gelezen heb best gaaf lijken. Wat een goede community is dit!!! <3 :D
ik denk dat hij dat nog niet heeft gezien dat staat bij elke bericht

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Remy vind je dit bericht ook informatief? :p
(Het viel me op dat (bijna) alle reacties een informatieve beoordeling krijgen van remy :D)
Ik vind het toch wel mooi, en ook leuk om te lezen, wat iedereen op de server hier eigenlijk wil, lees hier dingen waar ik nog nooit van gehoord heb, maar die ik nadat ik ze gelezen heb best gaaf lijken. Wat een goede community is dit!!! <3 :D
Dan weet ik wat ik heb gelezen en wat niet.

luckockcraft

Niet Verified
16 jan 2015
8
2
37
20
ik zal het wel handig vinden als je honger kan krijgen op miners en dat mine K beter word verder zou ik graag jullie laten weten dat sinds mijn name change naar luc_is_recording mods niet meer op mij reageren

LookBehindYah

Niet Verified
17 mei 2015
130
18
82
28
Ik had er al eens een topic over gemaakt. maar ik zeg 't even opnieuw. een apparte faction server helemaal anders dan de huidige. een ' normle ' factions server, met coins, ( niet tokens gerelieerd aan andere gm ) ;, sell heads plugin, sellshop, buyshop en noem maar op. ik zou daar wel 't allerliefste op spelen. daar kan je dan allerlei spawners hebben, betere kits ( als je dat wilt natuurlijk ) , meer tnt, creeper eggs. en noem maar op. Want 't is best jammer dat je bijna niets handigs kan kopen in de Shop van nu, zeker ook dat er geen sellshop is :/ ( market wordt amper naar gekeken, teveel mensen zetten random dingen op 1000 tk enzovoort ) ik denk dat er echt enorm veel daarop zullen spelen. Hopelijk wordt deze wel toegevoegd. ik kan er niet echt meer tegen steeds andere server te joinen met andere spelers gwn voor een andere soort faction mode ^^

Jurgen

Niet Verified
3 jan 2015
34
27
119
21
Persoonlijk vind ik het helemaal niks om op plots te moeten bouwen. Vind veel leuker om in een survival wereld te spelen. Nu als mod merk ik het plezier van het creative bouwen en dacht mogelijk heaven daar naar aan te passen aangezien dat toch al op easy staat.
Hier ben ik het helemaal mee eens. Alleen ik denk dat je dan heaven moeten laten staan of moet verwijderen en een nieuwe map maken voor deze gamemode. Claimblocks en worldedit zijn handig om erbij te zetten
Persoonlijk vind ik het helemaal niks om op plots te moeten bouwen. Vind veel leuker om in een survival wereld te spelen. Nu als mod merk ik het plezier van het creative bouwen en dacht mogelijk heaven daar naar aan te passen aangezien dat toch al op easy staat.

xBennie

Moderator
Staff member
xBennie
xBennie ✔
Moderator
21 sep 2013
495
181
295
24
Nederland
Ik had er al eens een topic over gemaakt. maar ik zeg 't even opnieuw. een apparte faction server helemaal anders dan de huidige. een ' normle ' factions server, met coins, ( niet tokens gerelieerd aan andere gm ) ;, sell heads plugin, sellshop, buyshop en noem maar op. ik zou daar wel 't allerliefste op spelen. daar kan je dan allerlei spawners hebben, betere kits ( als je dat wilt natuurlijk ) , meer tnt, creeper eggs. en noem maar op. Want 't is best jammer dat je bijna niets handigs kan kopen in de Shop van nu, zeker ook dat er geen sellshop is :/ ( market wordt amper naar gekeken, teveel mensen zetten random dingen op 1000 tk enzovoort ) ik denk dat er echt enorm veel daarop zullen spelen. Hopelijk wordt deze wel toegevoegd. ik kan er niet echt meer tegen steeds andere server te joinen met andere spelers gwn voor een andere soort faction mode ^^
Met nadruk op de coins, zou je bedoelen dat alle spawners en extra stuff geen tokensfarm word? Dat zou een goede oplossing zijn..

noobbulder

Niet Verified
20 okt 2014
160
147
204
27
westervoort
ik zou graag haunted meer haunted willen zien zo als rendom smite rendom bliksem rendom posion efeekts (geen damig natuurlijk) rendom copweps, enz. enz. enz. alles om het meer haunted te lijken
veder zou ik graag op survial een /dual comand willen zien waarbij de ander /dualaccept moet tiepen of zo en dat je dan zonder je stuf te verliezen kunt pvpen en een /trade comand zou ook fijn zijn in alle servers mogelijk waar dat nodig is zo als miners factions surfival...
veder zou ik ook graag pointes willen zien voor op paintball om je paint extra veel radius te geven en/of op andere minigames servers andere point custamasetions willen zien zo als skywars al beginnen met een bow of zo door te koopen met points (geen tokens)
veder zou ik graag een minez achtig idee willen zien met fun zombies en een mooie map
en een team pvp met een team groen en rood en de 2 laatse van ieder team wort te tpt naar een death machs
een utra hartecore zou nog meer fun zijn ander half uur aan gameplay per match
in iedere minigame server de maps joine met signs inplaats van portals
en quatecraft terug is veel genoemd en ook ik zou dat graag willen zien omdat het zo fun is
een open creative world (rendom survival wereld niet flad world) waar je voor moet aan meleden op de site en te mogen bouwen met de zelfde plugin als in survival (claim plugin) en wolrd eddit enz enz maar zo dat je in creative mode op minecraft terijn kunt bouwen met omgeving dus
super craft bros added

~rik

Laatste update:
  • Like
Reactions: Rik 2004

Bliksem79

Supreme
Bliksem79
Bliksem79 ✔
Supreme
19 sep 2013
250
30
187
Laat ik ook wat dingen noemen :)

- Pvp in hub (tenminste dat je daar voor kan kiezen)

- Quake craft erg fun game

- Supersmash ook een fun game

- Zoiezo meer games

- Meer varierend /vote systeem meer variatie wat je kan krijgen (kans op)

- Op factions /kit raid

- een server met een uitgebreid parcours Maar niet van ene blokje naar andere springen maar met vragen, raadsels doolhoffen etc.
Kortom adventure maps. Zag er laatst een van toystory2 die ook wel leuk is is de dropper!

Laatste update:

LookBehindYah

Niet Verified
17 mei 2015
130
18
82
28
Met nadruk op de coins, zou je bedoelen dat alle spawners en extra stuff geen tokensfarm word? Dat zou een goede oplossing zijn..
Met alle ' stuff ' dat je hier hebt kun je niet echt veel tokens mee verdienen... Skeleton drops & zombie drops is niemand in geinteresseerd ( bones, arrows mssn klein beetje, rotten flesh enzovoort ) Maar op mijn voorgestelde Mode, bv creeperspawner gef tje dan gunpowder, gunpowder maak je tnt van, kan je erg snel verkopen. Ik ga niet echt veel opsommen, maar je krijgt echt weinig tokens vandaag. ik zie maar bv 1 iemand gapples veropen voor 300 per. En toch koopt niemand het, omdat 't te duur is. Daarom zou een sellshop beter zijn omdat er daar een VASTE prijs is. ( Ik gaf wat meer uitleg omdat ik denk dat je dat sarcastisch zei )

noobbulder

Niet Verified
20 okt 2014
160
147
204
27
westervoort
@noobbulder Waarom geef je me opeens allemaal dom ratings? ;-;
Omdat jij mij slechte spelling ratings geeft en voor wat hoort wat hé
Als jij die van jou weg haal haal ik ook die van mij weg wand denk je zeker dat ik dat expres doe of zo? Nee ik ben zo gebooren met dislactie dus nee ik kan er niks aan doen

Laatste update:
  • Like
Reactions: Rik 2004

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
-Het zou wel leuk zijn als Hungerbars omlaag lopen in de grote pvp map op Miners (/warp pvp).
-Meer variatie van blokken op Miners, misschien in de hogere submines? (V+, want daar zit alleen maar een mine om geld mee te verdienen...)

Neon5

Verbannen
Neonstreet5
Neonstreet5 ✔
God
9 sep 2014
298
39
184
Omdat jij mij slechte spelling ratings geeft en vior wat hoort wat hé
Als jij die van jou weg haal haal ik ook die van mij weg wand denk je zeker dat ik dat expres doe of zo? Nee ik ben zo gebooren met dislactie dus nee ik kan er niks aan doen

Ik haal hem niet weg omdat het zo is, jij doet het zonder reden.

xBennie

Moderator
Staff member
xBennie
xBennie ✔
Moderator
21 sep 2013
495
181
295
24
Nederland
Met alle ' stuff ' dat je hier hebt kun je niet echt veel tokens mee verdienen... Skeleton drops & zombie drops is niemand in geinteresseerd ( bones, arrows mssn klein beetje, rotten flesh enzovoort ) Maar op mijn voorgestelde Mode, bv creeperspawner gef tje dan gunpowder, gunpowder maak je tnt van, kan je erg snel verkopen. Ik ga niet echt veel opsommen, maar je krijgt echt weinig tokens vandaag. ik zie maar bv 1 iemand gapples veropen voor 300 per. En toch koopt niemand het, omdat 't te duur is. Daarom zou een sellshop beter zijn omdat er daar een VASTE prijs is. ( Ik gaf wat meer uitleg omdat ik denk dat je dat sarcastisch zei )
Juist dat je alle extra spawners (iron golem spawners, en alle extra die jij had genoemt) daarvoor een andere coin economy op baseert.

MythCurse

Supreme
MythCurse
MythCurse ✔
Supreme
13 dec 2014
11
3
89
22
Nederland
Messchien is het leuk als je in survival en pet als dragon hebt bijvoorbeeld als je rank god hebt of voor tokens

Gr. Rick

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
kan dit dit dan niet samen met bv op factions?
of is dit op factions?

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
553
183
264
20
miss al geweest maar ik zal maar eens zeggen:

OP kisten op skywars met enderpearls en god appels

jump boost op skywars

Team skywars