WARNING: waarschijnlijk ga je niet buiten spelen maar dan nog in de schaduw kijk er niet in andera kan je niet meer chatten met ons :OHallo allemaal,
zoals jullie waarschijnlijk al weten is er morgen voormiddag een gedeeltelijke zonsverduistering van 80%. Dat houd in dat de maan voor de zon komt te staan.
veel kijk plezier :p
Ps: draag een eclips brilletje een zonnebril helpt NIET tegen oogschade!
Groetekes
10:37 om 9:47 is het eerste contact 10:37 zie je hem helemaal om 11:42 Laatste contactIk zie hem om 10:30
Maarja, zal hem niet zien want heb dan les van een oude, vieze vent en moet praktijk inhalen :(
Belgie staat bekend als ' snelle seizoen verandering ' . Vorig jaar, ( GEEN JOKE ) rond januari, sneeuwde het, dan was het volle zon , 5 min later regende het, en daarna was er kapotveelwind waardoor een veel bladeren naar beneden viel... Dat allemaal in 20 minuutjes. Dus, Belgie is best een beetje een slecht land voor 't weer xDTja, nederland he :))
Ey bedankt lf, ik ga dat met die verrekijker doen
Niet er rechtsreeks in kijken hé!Ey bedankt lf, ik ga dat met die verrekijker doen
Neehee, xD. Ik doe mijn verrekijker opzetten met stuk karton erachter, als dat niet werkt, gewoon stuk karton met gaatje erin opzetten en dan staat de verduistering op de muur (als het goed is).Niet er rechtsreeks in kijken hé!
me 2 :(Bij ons was het bewolkt, werd wel donkerder opeens.. Jammer, had dit graag willen zien :'(
ik zag niet door die brillenIk heb wel iets gezien maar niet echt goed (klein gat in de wolken :p ) was percies een mega smilie zonder ogen... Haha en een beetje gedraait :)