Ik ook een klein stukje die wolken zijn spelbrekers...Ik heb de eclipse voor een klein stukje gezien, Maar helaas waren er wel veel wolken :p
Das waar haha dat gebeurt erg veel :) ik woon daarBelgie staat bekend als ' snelle seizoen verandering ' . Vorig jaar, ( GEEN JOKE ) rond januari, sneeuwde het, dan was het volle zon , 5 min later regende het, en daarna was er kapotveelwind waardoor een veel bladeren naar beneden viel... Dat allemaal in 20 minuutjes. Dus, Belgie is best een beetje een slecht land voor 't weer xD
Interessant haha :p
je krijgt een regenboog van mijIk heb echt helemaal niks gezien :(
wij moesten gaan zwemen :(Ik ook zonder bril gezien.
Normaal is t buitenspelen klaar om 10:15 nu tot ong 10:40, helemaal toppie :D
ik heb ook ook gezien maar heel even en heel klein beetje (beter dan niks :p)Ik heb hem wel gezien! :D
Ik zag hem toevallig door de wolken heenschijnen, en ik zag
PRECIES het lichtgevende rondje (wat gelukkig niet heel fel was door de wolken)
Met een klein zwart rondje erin (de maan)
Het zag er heel mooi uit!
Jammergenoeg kon ik er geen foto van maken :(
Maar ja, ik ben blij dat ik hem in ieder geval gezien heb :p
oe ik zie je handtekening @MelonSlice ik ga off en watermeloenen eten...
dit gaat over de zonsverduistering niet over meloen XD :pHahaha! Ik zou dat maar doen als ik jou was.... ;)
ik heb ook ook gezien maar heel even en heel klein beetje (beter dan niks :p)
inderdaat de volgende komt pas in 2026 en nog een van 100% in 2090 lol :pDat is toch mooi? Dan heb je tenminste IETS gezien, toch? Zoals jij al zei: Beter dan niets! :)
dan ben ik 89 zou dan mincraft nog bestaan uit blokjes?inderdaat de volgende komt pas in 2026 en nog een van 100% in 2090 lol :p