ja ik denk van wel en ik ben dan 90 loldan ben ik 89 zou dan mincraft nog bestaan uit blokjes?
ja ik denk van wel en ik ben dan 90 loldan ben ik 89 zou dan mincraft nog bestaan uit blokjes?
in 2026 is het zoals nu een gedeelte maar in 2090 een voledige2026 o ik dacht 2021 wat lang arme ik lol en 2 en halve meloen op maar die haai die blijft rond zwemmen;)
Veel succes daar mee haha :pOké tanks ik ga de dagen aftellen:)
Vergelijkingen ik buis er altijd voor :(Ik heb het voor je uitgerekend zonder schrikkeljaren
en miss iets te ingewikkeld voor zoiets makelijk maar dat is dan maar een extra oefening voor mijn proefwerk :)
ik ook :( maar dat is een vraagstuk :)Vergelijkingen ik buis er altijd voor :(
Inderdaad*inderdaat de volgende komt pas in 2026 en nog een van 100% in 2090 lol :p
Geeft niet schat. ;)S
Sorry hoor ik heb lichte dyslexie :(
S
ik heb het wel maar ik trek me er niets van aan ;)Je hebt toch geen dyslexie als je een woord verkeerd spelt?
Als je dyslexie hebt haal je woorden door elkaar
Zoals: Soep wordt dan bij iemand met dyslexie Poes.
Als je een woord fout hebt gespeld, betekend dat niet gelijk dat je "dyslexie" hebt.
Ik heb meerdere mensen dat horen zeggen als ze een spelfout maakten.
Maar ik weet wel beter :D
maar erg is het niet hoor, als je woorden fout spelt, ik doe dat zowat altijd wel 'n keertje :p
Maar ik wou je gewoon even hierop wijzen :)
Groetjes,
MelonSlice
ik heb dislaxtie en bij iedereen is dat anders ik kan bijna niet spellen en tog haal ik bijna nooit worden door elkaarJe hebt toch geen dyslexie als je een woord verkeerd spelt?
Als je dyslexie hebt haal je woorden door elkaar
Zoals: Soep wordt dan bij iemand met dyslexie Poes.
Als je een woord fout hebt gespeld, betekend dat niet gelijk dat je "dyslexie" hebt.
Ik heb meerdere mensen dat horen zeggen als ze een spelfout maakten.
Maar ik weet wel beter :D
maar erg is het niet hoor, als je woorden fout spelt, ik doe dat zowat altijd wel 'n keertje :p
Maar ik wou je gewoon even hierop wijzen :)
Groetjes,
MelonSlice
Daar heb je gelijk in in mijn schooldosier staat dyslexie maar ik heb het moeilijk mijn zinnen in mijn hoofd lezen dus leerkrachten moeten soms voorlezen vooraleer ik het snap. En ik weet niet welke woorden met een d of een t zijn en ik haal dt ook door elkaar op dictees staat er soms td fouten van de plaats dt ;) maar ja daar kan ik niets aan doen :( zo word je geboren...ik heb dislaxtie en bij iedereen is dat anders ik kan bijna niet spellen en tog haal ik bijna nooit worden door elkaar
jep ieder mens is anders ik heb ook moeite met lezen en spellen maar geen moeite met schrijven zo als die melon dude zij mensen die geen dislaxie hebben snappen er geen zak vanDaar heb je gelijk in in mijn schooldosier staat dyslexie maar ik heb het moeilijk mijn zinnen in mijn hoofd lezen dus leerkrachten moeten soms voorlezen vooraleer ik het snap. En ik weet niet welke woorden met een d of een t zijn en ik haal dt ook door elkaar op dictees staat er soms td fouten van de plaats dt ;) maar ja daar kan ik niets aan doen :( zo word je geboren...
Ik heb niks gezegd dan :)S