Faction ideeën

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
Hoi mensen/staff,

Ik had een paar ideeën voor de faction server. Ze zijn niet van mij, maar ik denk dat veel faction spelers er toch mee eens zijn. Wat ik dus graag zou zien is
- dat je heads kan sellen. Hoe beter de speler hoe meer de head waar is.
- een shop met buy/sell shop met meerdere items. Het zou vooral leuk zijn dat je door farmen geld kan verdienen. Ook zou het vet zijn dat je spawners etc kan kopen, misschien wel een andere money system.
- Dat de end border groter wordt.
- dat je lift signs kan maken (lookforeyah zijn idee)
- (atm weet ik niet meer :p maar zeg maar in de reacties wat jullie graag willen!)
Dit is niet om te zeuren ofzo, maar dit zijn toch dingetjes die faction naar mijn mening (misschien wel van anderen) toch leuker maken!

Gr.
Sherwan_

Rohied

Niet Verified
6 apr 2015
130
6
94
34
Leuke ideeën ben er wel mee eens !
Misschien ook
- de kits van een rank weer terug
De kits god etc zijn wel heel slecht en
Wat je zegt misschien spawners kopen ?
Zombie pigman
Endermen
Iron golem
Zombie
Blaze etc
Niet om te zeuren hoor gewoon wat ideeën
GR lionel

C

Checkpointx

Guest
ik moet nog effe goed in Factions duiken (snap er nog niet veel van :p ) maar als je ideeen roept is dat nooit zeuren hoor, alle ideeen zijn altijd welkom. Het is alleen niet zo dat als je een idee roept dat ie ook geimplementeerd kan worden. Sommige dingen zijn gewoon vrij lastig om te doen of zorgen voor lag/cheat mogelijkheden enzo....

Maar weet zeker dat @remymine altijd blij is met input vanuit de community :D

• Like
Reactions: Rohied and Sherwan_

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
Andere vorm van border; alles is in minecraft vierkant, wrm border opeens rond? (Betere plekken voor base)

Tnt is vrij schaars, raiden is lastiger (aub geen reacties waarin wordt verteld dat JIJ wel weet hoe je aan tnt komt)

Mvg
Maxim

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
24
Oude kits moeten wel terug dat maakt het niet opeens heel OP maar het zorgt voor een betere start.

Harmen

Niet Verified
12 jul 2014
401
41
199
Heads sellen is leuk
En bijvoorbeeld dat je alle spawners hebt zoals iron golem spawner en dat je iron kan verkopen in de shop

conceptswe

Niet Verified
24 mei 2014
375
159
229
26
Niet kijken stalker!
Ander money systeem is idd handig voor factions waardoor je ook een 'betere' shopsysteem kunt maken
En over het verkopen van de heads: wie zegt hoe goed iemand is? Als je ziet dat jouw head weinig waard is, klinkt dat niet lullig?

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Ander money systeem is idd handig voor factions waardoor je ook een 'betere' shopsysteem kunt maken
En over het verkopen van de heads: wie zegt hoe goed iemand is? Als je ziet dat jouw head weinig waard is, klinkt dat niet lullig?
Je head waarde word dan gebaseerd aan je /bal (aantal coins dat je in bezit hebt)

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Wat mij wel leuk lijkt:
- Faction restart (Iedereen begint met een schone lei nu)
- Veel meer kits (dagelijkse kit, wekelijkse kit, raid kit, donateur kits)
- Nieuwe aparte eco systeem op factions, met een apart draaiende market system (weet niet of dat kan)
- Een buy/sell shop dat na verloop van de faction spel een beetje mee verandert (shop word gebaseerd op iets boven de gemiddelde eco prijs van het product)
- Costum spawners.

Want nu kan je op factions goed worden, als je een goede token farm hebt op survival/miners/prison/skyblock (zelfs kitpvp), is niet heel leuk vind ik persoonlijk...

Als je die aspecten erbij zet, word factions ook gelijk een stuk competitiever (hopelijk gaan dan niet alle betere faction spelers in 1 faction... geen competitie meer dan -.-)

• Like
Reactions: jim and Sherwan_

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
Wat mij wel leuk lijkt:
- Nieuwe aparte eco systeem op factions, met een apart draaiende market system (weet niet of dat kan)
- Een buy/sell shop dat na verloop van de faction spel een beetje mee verandert (shop word gebaseerd op iets boven de gemiddelde eco prijs van het product)
- Costum spawners.

Want nu kan je op factions goed worden, als je een goede token farm hebt op survival/miners/prison/skyblock (zelfs kitpvp), is niet heel leuk vind ik persoonlijk...

Als je die aspecten erbij zet, word factions ook gelijk een stuk competitiever (hopelijk gaan dan niet alle betere faction spelers in 1 faction... geen competitie meer dan -.-)
Maar alle beste spelers zitten al in INSAN3PIZZA :P

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
Wat mij wel leuk lijkt:
- Costum spawners.

Maar je hebt gelijk! Ik zou graag een restart zien idd ;) Het liefst wordt een restart ook vlak van te voren aangegeven en niet een maand van tevoren.. Tussen 3 dagen / week is het best , want anders weet je al een maand dat alles wat je doet geen nut heeft

Status
Niet open voor verdere reacties.