Factions: terugkeer?

Willen jullie een terugkeer van de factions server?


  • Total voters
    113
Status
Niet open voor verdere reacties.

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Beste Haunties

Onlangs kreeg ik veel mensen die Factions graag terug willen zien op de server.

Het is om 2 redenen weggehaald. Ten eerste willen we de spelers op de server minder verdeeld hebben. We hebben liever grotere gezellige groepen per server dan heel veel servers die vrij leeg zijn. Ten tweede vond ik, remymine, de server kwalitatief niet goed genoeg en zal deze dus moeten worden veranderd en worden afgemaakt.

Maar, indien een grote groep staat voor een terugkeer van deze gamemode zullen we het proces flink versnellen, de server oplappen en online zetten voor jullie.

Wat is daarvoor nodig? 100 mensen die op JA stemmen voor een terugkeer van factions. En er mogen nooit meer NEE stemmen zijn dan JA stemmen.

Ik wens jullie veel succes!
 
  • Like
Reactions: skyblockdylan
L

LeviboyNL

Guest
Goed idee, maar er zijn nog tientallen andere bugs op de andere servers. Miss is het slim om die eerst allemaal te fixen en dan pas aan factions te beginnen, voordat er weer spelers verloren gaan doordat haunted voortdurend aan het updaten is.
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Goed idee, maar er zijn nog tientallen andere bugs op de andere servers. Miss is het slim om die eerst allemaal te fixen en dan pas aan factions te beginnen, voordat er weer spelers verloren gaan doordat haunted voortdurend aan het updaten is.
Daarom is het nu ook niet online he ;) Nu fixen we de huidige servers.
Ik verwacht komende we(e)k(en) ook geen 100 Ja stemmen.
 
  • Like
Reactions: LeviboyNL

Casper1123

Niet Verified
1 sep 2015
1
0
53
ik wil het wel terugzien voor andere mensen, maar aangezien surpreme uit de shop is gehaald ga ik hoogstwaarschijnlijk nooit meer joinen
 

Casper1123

Niet Verified
1 sep 2015
1
0
53
Beste Haunties

Onlangs kreeg ik veel mensen die Factions graag terug willen zien op de server.

Het is om 2 redenen weggehaald. Ten eerste willen we de spelers op de server minder verdeeld hebben. We hebben liever grotere gezellige groepen per server dan heel veel servers die vrij leeg zijn. Ten tweede vond ik, remymine, de server kwalitatief niet goed genoeg en zal deze dus moeten worden veranderd en worden afgemaakt.

Maar, indien een grote groep staat voor een terugkeer van deze gamemode zullen we het proces flink versnellen, de server oplappen en online zetten voor jullie.

Wat is daarvoor nodig? 100 mensen die op JA stemmen voor een terugkeer van factions. En er mogen nooit meer NEE stemmen zijn dan JA stemmen.

Ik wens jullie veel succes!
remy, sorry dat ik dit zeg, maar ik vind dat surpreme gwn in de shop moet zijn, want ik had 3 maanden lang gespaard voor dit, en nu kan het niet meer.....:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(
 

Casper1123

Niet Verified
1 sep 2015
1
0
53
als iemand het met mij eens is dat surpreme weer in de shop moet, moet die dat ff zeggen
 

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
als iemand het met mij eens is dat surpreme weer in de shop moet, moet die dat ff zeggen
die komt er niet door mojang eula einde discussie
 

Casper1123

Niet Verified
1 sep 2015
1
0
53
ik weet genoeg...
ik stop ermee...
en ga alleen nog modpacks spelen...
geen servers meer voor mij...
 

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com

skyblockdylan

Niet Verified
18 mei 2016
123
24
134
Beste Haunties

Onlangs kreeg ik veel mensen die Factions graag terug willen zien op de server.

Het is om 2 redenen weggehaald. Ten eerste willen we de spelers op de server minder verdeeld hebben. We hebben liever grotere gezellige groepen per server dan heel veel servers die vrij leeg zijn. Ten tweede vond ik, remymine, de server kwalitatief niet goed genoeg en zal deze dus moeten worden veranderd en worden afgemaakt.

Maar, indien een grote groep staat voor een terugkeer van deze gamemode zullen we het proces flink versnellen, de server oplappen en online zetten voor jullie.

Wat is daarvoor nodig? 100 mensen die op JA stemmen voor een terugkeer van factions. En er mogen nooit meer NEE stemmen zijn dan JA stemmen.

Ik wens jullie veel succes!

Dankjewel remy dat je dit doet. Ik hoop echt dat het gaat lukken al heb ik mijn twijfels. Maar als je het niet probeert weet je het niet!!
Ik heb ook een bericht op haunted facebook erover gezet met link erbij maar dat valt niet echt op en haunted twitter kan ik wel ergens op antwoorden maar dan valt de link ook niet op. :(
 

Deem

God
DeeMelon
DeeMelon ✔
God
6 mrt 2016
335
103
252
21
Brabant, kut!
www.instagram.com
Ik ben zelf geen Factions speler, maar zou wel fijn zijn als t weer terugkeert. XD Heb t alleen vorig jaar ergens deels gespeeld maar nooit gesnapt, nu nog nie. :')
 
D

Datdus

Guest
Met de terugkeer van factions ben ik bang dat de community weer zo giftig wordt dat alle normale spelers het voor gezien houden omdat sommigen zich systematisch niet normaal kunnen gedragen.

Ik ben tegen de terugkomst van factions en geen fan van pvp servers in het algemeen omdat ze veel lui aantrekken waar je geen gezellige community mee kan vormen. Buiten dat hackt 80% en daar zullen ze nooit mee stoppen.

Verspilde moeite.
 
D

Datdus

Guest
Oja en pls als je factions niet speelt stem dan ook niet. Dan zadel je ons op met een server waar je zelf niet eens op speelt. :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.