Heey remy.. ligt eraan je moet de factions server wel fixen dan met 1.7.10 want daar heb je de beste pvp..Daarom is het nu ook niet online he ;) Nu fixen we de huidige servers.
Ik verwacht komende we(e)k(en) ook geen 100 Ja stemmen.
R fucking THeey remy.. ligt eraan je moet de factions server wel fixen dan met 1.7.10 want daar heb je de beste pvp..
Wtf man, waarom zo negatiefMet de terugkeer van factions ben ik bang dat de community weer zo giftig wordt dat alle normale spelers het voor gezien houden omdat sommigen zich systematisch niet normaal kunnen gedragen.
Ik ben tegen de terugkomst van factions en geen fan van pvp servers in het algemeen omdat ze veel lui aantrekken waar je geen gezellige community mee kan vormen. Buiten dat hackt 80% en daar zullen ze nooit mee stoppen.
Verspilde moeite.
Geef mij eens 1 goede reden, waarom pvp mensen gelijk geen gezellige communty is.Met de terugkeer van factions ben ik bang dat de community weer zo giftig wordt dat alle normale spelers het voor gezien houden omdat sommigen zich systematisch niet normaal kunnen gedragen.
Ik ben tegen de terugkomst van factions en geen fan van pvp servers in het algemeen omdat ze veel lui aantrekken waar je geen gezellige community mee kan vormen. Buiten dat hackt 80% en daar zullen ze nooit mee stoppen.
Verspilde moeite.
ja nou da s kut en btw je krijgt er maar een paar extra features bij koop een kleine rank ofzo of gwn helemaal niksals iemand het met mij eens is dat surpreme weer in de shop moet, moet die dat ff zeggen
hackt? krijg een goeie anti cheat die niet de normale spelers verhindertMet de terugkeer van factions ben ik bang dat de community weer zo giftig wordt dat alle normale spelers het voor gezien houden omdat sommigen zich systematisch niet normaal kunnen gedragen.
Verspilde moeite.
Programmeer er even eentje ok?hackt? krijg een goeie anti cheat die niet de normale spelers verhindert
het is jullie server dus doe het zelf? en je zegt 80 procent hackt maar dat is helemaal niet zo roflProgrammeer er even eentje ok?