Greydale project

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden

FrazenHD

Niet Verified
5 jan 2015
82
32
104
Ik wil ook wel helpen met bouwen :);)
Dit is mijn laatste bouwstijl:
g7lkwh6.png

Maar het is ontworpen met de Conquest texturepack en metadatas. En bij de server waar ik had heb ontworpen werden blocks niet geupdate ( dus je kon gewoon gravel plaatsen zonder dat het viel en trapdoors plaatsen zonder dat ze stuk gingen).
dus dit is het originele ontwerp:):
lCVrdgv.jpg

• Like
Reactions: conceptswe
K

Kogetsoo

Guest
Ik wil ook wel helpen met bouwen :);)
Dit is mijn laatste bouwstijl:
g7lkwh6.png

Maar het is ontworpen met de Conquest texturepack en metadatas. En bij de server waar ik had heb ontworpen werden blocks niet geupdate ( dus je kon gewoon gravel plaatsen zonder dat het viel en trapdoors plaatsen zonder dat ze stuk gingen).
dus dit is het originele ontwerp:):
lCVrdgv.jpg

Hey Frazen,

Toffe stijl! Ik houd het zeker in mijn achterhoofd, maar op het moment is het bouwteam al voller dan verwacht.

Mochten de werkzaamheden opstapelen, zal ik je als eerste contacten.

Groeten,
Koge

K

Kogetsoo

Guest
Heb je ook al gevraagd wie wanneer kan, dan kan je het bouwteam misschien uitbreiden :p

Zoals ik al zei, als het opstapelt en mij niet snel genoeg gaat, breid ik uit.
Voor nu is het prima. :)

Groeten,
Koge

Sven

Niet Verified
26 aug 2014
19
1
69
Infinity's innerstate
Zal denk ik maar eens alvast beginnen aan een ontwerp voor één of twee schepen in de haven. Schepen zijn 1 van mn favo dingen om te bouwen gek :D

Sven

Niet Verified
26 aug 2014
19
1
69
Infinity's innerstate
@Kogetsoo Al een idee in welke biome de stad moet komen? Gewoon uit nieuwsgierigheid

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Sorry voor de spam nog een tip: Als het gebied voor de stad eenmaal geclaimt is, is het misschien handig nog een wijd gebied dááromheen te claimen, om het verpesten van land te voorkomen. Er zijn altijd noobs die 1 bij 1 torens maken overal, bomen maar voor de helft omhakken en halve gebouwen plaatsen om vervolgens het spel te verlaten.

Ik vind wel dat we bij zo'n project alles gewoon perfect moeten doen, dus een gebied eromheen claimen om de natuur te waarborgen lijkt mij wel zo redelijk (aangezien we onwijs vee claimbloks hebben moet dit goed komen toch?)

Laters.
We hebben ook een conversatie waar je dit kan vragen. Misschien is dat iets handiger. Dit is meer op het publiek gericht, lijkt mij.

Sven

Niet Verified
26 aug 2014
19
1
69
Infinity's innerstate
@Bauertje Ja daar kwam ik achter nadat ik het postte en toen dacht ik mwah, maakt niet uit laat t wel staan.

Zal het toch maar in die andere convo zetten.

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
K

Kogetsoo

Guest
Beetje veel detail voor mijn smaak, maar zeker wel fijn voor de ogen.

Groeten,
Koge

Status
Niet open voor verdere reacties.